Hoofdmenu

Voor de Aith Wayagher

Gestart door admin, 17/10/2004 om 12:14:34

abrid

Dan ben jij wel familie van Ihadjien(schrijf ahaly). Vlakbij die Shell in Ait Bouäiac.

allasian

Nee die ken ik niet.Ik kom van bijna bij Imzouren.

abrid

Oke das duidelijk. Dan zijn het Ibariën? Oh nee die zitten daar ook.

razafa

ik ben geboren in nummertje 62 in de buitenste kamer naast thazoubayth en thamashmashth.

Tama

Citaat van: afazar op 20/12/2004 om 15:20:22
ik ben geboren in nummertje 62 in de buitenste kamer naast thazoubayth en thamashmashth.

en nog je geboortedag...hahaha

marocmeisje

hoi ik kom uit bario maar zie het nergens staan?
veel liefs jamila

abrid

Bario N Heddu? Dat is Lhusima en dat is gebouwd op Bocoyaland.

IIAwaryagherII

nrm 70,  aith turirth :)

afi3a

Citaat van: afazar op 20/12/2004 om 15:20:22

'thazoubayth en thamashmashth'......hoort dit gebied niet bij Ait Tfawin???....

afi3a

Citaat van: merjemke op 09/11/2004 om 22:58:14
pfff, ik kom uit Isuiken, normaal ligt dat bij bni bouach. maar ik zie het niet staan :(

Iswiqen(anders geschreven)is nr 57...
volgens mij horen de dcurath Iswiqen,Ifasyen en Ikeltoumen bij de Aith Bu3ayach, wat in deze plattegrond anders wordt vermeld....niet dat het me wat uitmaakt...maar opbouwende kritiek mag altijd.

abrid

De kaart is gemaakt door wijlen David Hart. Hij is overgenomen uit zijn boek. The Ayth Waryagher of the Moroccan Rif.

afi3a

Citaat van: abrid op 19/01/2005 om 14:33:33
De kaart is gemaakt door wijlen David Hart. Hij is overgenomen uit zijn boek. The Ayth Waryagher of the Moroccan Rif.

dit is zeker een betrouwbare bron....maar toch blijf ik er bij dat isuiken en ikeltumen bij de Aith Bu3ayach horen....ik bedoel zelfs profs kunnen fouten maken.
d wenni netta

abrid

Zijn informatie had ie van de mensen uit die tijd. Het is niet zo dat ie op eigen houtje een kaart ging maken. De man sprak Dmazighth. Het beste paard struikeld wel eens.

athsaynou

Ik heb echt respect voor die man!!

Klatta