Hoofdmenu

Voor de Aith Wayagher

Gestart door admin, 17/10/2004 om 12:14:34

allasian

nummer 15,dat is mijn base.

Samariaan

ik zie dat je een bericht kunt achter laten bij je stam naam, zodat je in contact kunt komen met mede stam genoten.

MBTiza

Mijn dorpsgenoten moeten het niet zo van internet hebben!

Maroccaan

@

MBTiza

Citaat van: ajenduz op 19/10/2004 om 20:55:23
Citaat van: lopende_lach op 19/10/2004 om 11:47:26
Citaat van: ajenduz op 19/10/2004 om 00:52:31
Citaat van: MBTiziAzza op 18/10/2004 om 20:29:44
Yeah nr. 70 ook Aith Turirth, Said je hebt er mooi werk van gemaakt!
ziet er leuk uit

deze site begint meer op aitwaryigher.nl te lijken

ik ben hier fel op tegen :-[
me too

Jaloezie heet dat!!! HAHAHAHA

Maroccaan

@

Samariaan

waarom hebben mensen zo een hekel aan aith waryaghar? wat hebben we misdaan?

IIAwajie3erII

ach de kleintjes schreeuwen het hardst .

Samariaan

altijd als ik een niet aith waryaghar ontmoet, en ik zeg waar ik vandaan kom beginnen ze altijd met een ogen te draaien ::) :)

Samariaan

Citaat van: MBTiziAzza op 19/10/2004 om 20:41:19
Mijn dorpsgenoten moeten het niet zo van internet hebben!

dat is waar :)

IIAwajie3erII

Citaat van: MohamedUK op 19/10/2004 om 23:30:17
altijd als ik een niet aith waryaghar ontmoet, en ik zeg waar ik vandaan kom beginnen ze altijd met een ogen te draaien ::) :)
bro aith wayiegher worden zoveel in de schijnwerpers gezet en terecht als ieze3emmen , ewa sommigen kan het een minderwaardigheidscomplex leveren , noem het maar jaloezie.

allasian

AithWayegher kennen ook een superioriteitsgevoel dat wordt gevoed door het feit dat Abdekrim een awayegher is.
Er wordt altijd gezegd dat bijvoorbeeld ait Temsaman en ait Tuzin verraders zijn.
Ik kon er soms niet tegen als een groepje van onze aithwayegher een Utuzin of utemsaman zit te pesten.Ben vaak getuige geweest van zulke dingen.Het is nooit serieus,maar echt zo plagerigachtig.

Het omgekeerde gebeurt ook,Ben ook wel  op m'n afkomst aangevallen (rifijnen onder elkaar).Je hoort gewoon  direct dat ik awayegher ben.
Ik kan wel ikar3ien accent nadoen,soms doe ik dat wel als ik in een melige bui ben.

himito

Citaat van: allasian op 21/10/2004 om 17:03:44
AithWayegher kennen ook een superioriteitsgevoel dat wordt gevoed door het feit dat Abdekrim een awayegher is.
Er wordt altijd gezegd dat bijvoorbeeld ait Temsaman en ait Tuzin verraders zijn.
Ik kon er soms niet tegen als een groepje van onze aithwayegher een Utuzin of utemsaman zit te pesten.Ben vaak getuige geweest van zulke dingen.Het is nooit serieus,maar echt zo plagerigachtig.

Het omgekeerde gebeurt ook,Ben ook wel  op m'n afkomst aangevallen (rifijnen onder elkaar).Je hoort gewoon  direct dat ik awayegher ben.
Ik kan wel ikar3ien accent nadoen,soms doe ik dat wel als ik in een melige bui ben.
Wat is daar bijzonder aan de : ikar3ien imitatie?

allasian

Citaat van: himito op 21/10/2004 om 17:06:34
Citeer
Rifiijnse liedjes bijvoorbeeld horen altijd met een akar3ie accent gezongen te worden.Zangers van awayegher afkomst zingen ook altijd met akar3ie accent,want dat hoort gewoon zo.

himito

Citaat van: allasian op 21/10/2004 om 17:13:48
Citaat van: himito op 21/10/2004 om 17:06:34
Citeer
Rifiijnse liedjes bijvoorbeeld horen altijd met een akar3ie accent gezongen te worden.Zangers van awayegher afkomst zingen ook altijd met akar3ie accent,want dat hoort gewoon zo.
Het is het abt van het Tamazight vandaar die keus!