Arabische Islamitische wereld

Gestart door Aqsil, 04/12/2003 om 20:49:33

Kamal25

#105
Kijk, dit bedoel ik nou.
:zucht:

Het is toch niet te geloven; ga je onzin maar ergens anders plaatsen, of stuur hem een pb'tje.

Load of crap

:D

Dora

#106
dit is tussen hem en mij..probeer niet elke keer de aandacht naar jou toe te trekken wijffie...aandacht kan ook heel negatief werken.

Kamal25

#107

Citeerdit is tussen hem en mij..probeer niet elke keer de aandacht naar jou toe te trekken wijffie...aandacht kan ook heel negatief werken.

'hem en mij', je bedoelt 'mij en hem'.

Aandacht trekken? Ik? Waar denk je dat jij mee bezig bent; je kennis delen ofzo? Dacht t niet...:ego:

Wijffie? Niet zo grof in de mond he; en je kraamt, wederom, onzin uit.

Ik hoopte eigenlijk dat wanneer je vaak genoeg zou vertellen dat je onzin uitkraamt; dat je iets met die info zou doen, maar helaas; niets is minder waar

:crying:

:D


Dora

#108

Citeer'hem en mij', je bedoelt 'mij en hem'.

Aandacht trekken? Ik? Waar denk je dat jij mee bezig bent; je kennis delen ofzo? Dacht t niet...:ego:

Wijffie? Niet zo grof in de mond he; en je kraamt, wederom, onzin uit.

Ik hoopte eigenlijk dat wanneer je vaak genoeg zou vertellen dat je onzin uitkraamt; dat je iets met die info zou doen, maar helaas; niets is minder waar

:crying:

:D


nee hem en mij...het is erg onbeschoft om met jezelf te beginnen..niet opgelet tijdens nederlandse lessen jochie??

waar ik mee bezig ben??..ik vul jullie aan met God's woord en nu ik zie dat dat erg vaak van toepassing is zul je dat ook vaak hier tegen komen. natuurlijk laat ik mijn persoonlijke woord ook horen waarbij velen van jullie zoals een kamal meteen op ingaat, niet omdat er iets onbenulligs is gepost maar puur omdat meneer dwars moet gaan liggen.

wijffie..niets anders te noemen.

ik zou het pas gaan overwegen om er over na te gaan denken als dit van een wijs man kwam..van jou??....hahaha dat werkt juist averechts

Kamal25

#109

Citeernee hem en mij...het is erg onbeschoft om met jezelf te beginnen..niet opgelet tijdens nederlandse lessen jochie??

Ik wist wel dat je dit zou gaan zeggen. Maar jij bent hier degene die niet heeft opgelet tijdens de lessen. Kijk; Het is 'jij en ik' en 'mij en hem'.

Citeerwaar ik mee bezig ben??..ik vul jullie aan met God's woord en nu ik zie dat dat erg vaak van toepassing is zul je dat ook vaak hier tegen komen. natuurlijk laat ik mijn persoonlijke woord ook horen waarbij velen van jullie zoals een kamal meteen op ingaat, niet omdat er iets onbenulligs is gepost maar puur omdat meneer dwars moet gaan liggen.

:zucht:
Ik lig niet dwars. (ik lig trouwens graag bovenop; geeft me een goed gevoel)

Citeerwijffie..niets anders te noemen.

Ik heb inderdaad al gemerkt ja, dat je niet zo'n brede woordenschat hebt.

Citeerik zou het pas gaan overwegen om er over na te gaan denken als dit van een wijs man kwam..van jou??....hahaha dat werkt juist averechts

Tja, je moet in dit leven vooral kieskeurig zijn in het kiezen van wie je goede adviezen aanneemt. Maar pas dan ieg goede criteria toe, want wat je nu doet is natuurlijk onzin.

:D

Isefrawen

#110

Citeerjochie, it's you and I'm sure of it. ik weet dat je met die persoon ifis bedoelt maar ga me nu niet zeggen dat jij en ifis 2 verschillende personen zijn. want dat zijn jullie niet. 1 hopeloze persoon die zich als 2 verschillende personen doet (wie weet wel misschien meer). vandaar ze3ma de ode aan tamazgha, terrr tuurlijk moest jij ze3ma gaan doen als jij het van hem gewonnen had en hij niet tegen jou op kan. Ain't that low???

funda??? ik??....ach jochie ga je kranten rondbrengen.

ach weet je wat bitch, jij bent helemaal kierewiet! je hoort in een gekkehuis thuis! een jaloerse achterlijke hoofddoekje! opsodemieteren wijf!! Admin, haal deze invalide muts uit haar nachtmerrie en vergelijk de ip-adressen aub!!! ik zal jouw rotkop gaan rondbrengen vuile fundamentalistische aap

Isefrawen

#111

Citeerwaar ik mee bezig ben??..ik vul jullie aan met God's woord en nu ik zie dat dat erg vaak van toepassing is zul je dat ook vaak hier tegen komen.

het is een en al kolder waarmee jij deze forum vult! praatjes vullen nog altijd geen gaatjes, geldt voor jou in letterlijke als figuurlijke zin!! niets dan arrogantie wat jij hier rondbazuimt,ooit vergas je dit forum nog met je afschuwelijke adem. je miezerige lettertjes laten het forum walgen

Mashakiel

mag ik als neutrale persoon het voorstel doen de strijdbijl op te graven of deze discussies via pmmekes te voeren,
het is niet bepaald aangenaam te moeten toekijken hoe mensen soms tekeer kunnen gaan

dat men een hekel kan hebben aan iemand is best wel te begrijpen, maar teveel is teveel

:)

admin

#113
Vanaf nu af aan worden er geen berichten meer geplaatst die niet met de geopende topic te maken hebben. Gebeurd dat  wel, dan worden die berichten verwijderd.

Admin

Kamal25

#114
Wat mij betreft kan deze topic gewoon gesloten (en verwijderd) worden. Wat kan mij het nou schelen waar de (meeste) moslims wonen/ en wie en waar ze arabisch praten.

Waar wonen de (meeste) Imazighen?

:D

Dora

#115
nee nog niet, totdat ik ariaz zijn antwoord heb gegeven..meskien hij wacht zo lang..hij verdient het antwoord, en vele van jullie. dan mag het wat mij betreft gesloten worden..maar nu ff niet aub.

bvd :)

Debouz

Azul,

een van de Arabische feodaal eliten (de kleinzoon van de profeet; zo noemen ze hem in Marokko a3odo bilah!) heeft onze broeder Ali
Lmrabet zijn vrijheid terug gegeven.

Welkom thuis a monsieur Lmrabet

http://www.bladi.net/n-2825

VS

CiteerAzul,

een van de Arabische feodaal eliten (de kleinzoon van de profeet; zo noemen ze hem in Marokko a3odo bilah!) heeft onze broeder Ali
Lmrabet zijn vrijheid terug gegeven.

Welkom thuis a monsieur Lmrabet

http://www.bladi.net/n-2825
Goeie god! Dat is goed nieuws! Hij was een beetje in de vergetelheid geraakt, terwijl er vorig jaar nog in DenHaag een demonstratie werd gelopen om Ali Lmrabet vrij te krijgen.
Je kan alles zeggen van Mohammed de zesde , maar niet dat ie het hart niet op de goeie plek heeft. Hij heeft zijn bevoegdheid gebruikt om koninkelijke amnestie te verlenen aan deze Amazigh-journalist. Ik zou zeggen ga zo door Mo!

Zian

CiteerGoeie god! Dat is goed nieuws! Hij was een beetje in de vergetelheid geraakt, terwijl er vorig jaar nog in DenHaag een demonstratie werd gelopen om Ali Lmrabet vrij te krijgen.
Je kan alles zeggen van Mohammed de zesde , maar niet dat ie het hart niet op de goeie plek heeft. Hij heeft zijn bevoegdheid gebruikt om koninkelijke amnestie te verlenen aan deze Amazigh-journalist. Ik zou zeggen ga zo door Mo!
Mohammed 6 is een idioot! Als hij en goede mens was, dan had hij hem niet gerasterde. Door de Arrestatie van Lamrabit gaf hij andere Imazighen een teken dat men hem niet mag bekritiseren.
Hij is vrijgelaten nadat er overal in de wereld demonstraties van Imazighen hebben plaats gevonden. Misschien heeft Frankrijk een rol gespeld bij zijn vrijlating.!!

Lamrabet zat maanden lang gevangen voor niets!


Masja

#119
publiciteitsstunt?