Hoofdmenu

Onze amazigh Fransbauer !!

Gestart door bentayeb, 14/10/2004 om 22:06:23

Isefrawen



gezien zijn koers had ie het nummer: "Integreer stomme knol"  moeten noemen...

miss.F.

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 01/11/2004 om 14:14:42
Citaat van: miss.F. op 01/11/2004 om 14:11:28
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 01/11/2004 om 14:03:41


Hahahahaha die is goed!!!

erger kan toch gewoon niet... zo'n cliche-beeld van de marokkanen... marokkaan huwt een vrouw uit marokko.... wuhhaha laatste keer dat ik hem gezien had op teevee had ie ene Sandra als vriendin maar goed... ik kan er naast zitten

Nee, man hij is getouwd en heeft dus dat leid voor haar geschreven, en dan zeggen ze dat marokkanen niet romantisch zijn, hoe komen ze erbij?!

wie was dan die blonde snol van laatst??? een "vriendin"

zoiets verkoopt wel... goeie marketing!! dat liedje over zijn vrouw die hij uit marokko gehuwd zou hebben... maar goed

ik heb de blonde snol niet gezien. Ik weet wel dat ie een oude blonde troela heeft die hem bijstaat, bedoel je die soms?

Nee echt, ik kan niet naar m kijken en luisteren zonder in lache uit te barsten. Sommige dingen kun je als marokkaan gewoon niet doen!!

Isefrawen



nou het lijkt mij sterk dat zij zijn manager was... of ik ben te conservatief??? nuuuh...

marokkanen horen juist alleen in de progressieve kringen bezig te zijn, het is juist goed dat er marokkanen zijn in het nederlands zingen, maar wees dan wel een rebel tegen de huidige beeldvorming over de marokkanen... ga niet met zo'n achterlijke golf mee als frans bauer! die man vindt zich 'tolerant' en 'multi-cultureel' ingesteld omdat ie bij de chinees zijn vreten haalt...


miss.F.

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 01/11/2004 om 14:23:02


nou het lijkt mij sterk dat zij zijn manager was... of ik ben te conservatief??? nuuuh...

marokkanen horen juist alleen in de progressieve kringen bezig te zijn, het is juist goed dat er marokkanen zijn in het nederlands zingen, maar wees dan wel een rebel tegen de huidige beeldvorming over de marokkanen... ga niet met zo'n achterlijke golf mee als frans bauer! die man vindt zich 'tolerant' en 'multi-cultureel' ingesteld omdat ie bij de chinees zijn vreten haalt...



Een rebel is deze absoluut niet als ie het nederlands lied op een 'jordaan' manier zingt. Ik denk ook niet dat mensen hem serieus zullen nemen, ik althans niet

mara

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 01/11/2004 om 14:23:02


'multi-cultureel' ingesteld omdat ie bij de chinees zijn vreten haalt...


laatst vrat hij mexicaans....

Masja

't is niet waar!!!!    hahahahahha    heb net zijn liedje gehoord
écht erg

miss.F.

Citaat van: Masja op 01/11/2004 om 14:41:34
t'is niet waar!!!!    hahahahahha    heb net zijn liedje gehoord
écht erg

waar heb je m gehoord??

Isefrawen

Citaat van: miss.F. op 01/11/2004 om 14:42:07
Citaat van: Masja op 01/11/2004 om 14:41:34
t'is niet waar!!!!    hahahahahha    heb net zijn liedje gehoord
écht erg

waar heb je m gehoord??

wat dacht je van de radio?

Masja

nee de link!!    heb nog niet op  de radio gehoord hoor

miss.F.

nu vraag ik me toch af welke radiostation het aandurft om zijn lied uit te brengen, 538 zal het toch niet zijn of wel??

Isefrawen



wat dacht je van kanaal noordzee? die zenden alleen maar dat soort muziek uit...

en deze man hoor dik wel vaker op de radio (radio3 en noordzee)
collega kan niet zonder... wurgen zou ik em!!

miss.F.

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 01/11/2004 om 14:50:16


wat dacht je van kanaal noordzee? die zenden alleen maar dat soort muziek uit...

en deze man hoor dik wel vaker op de radio (radio3 en noordzee)
collega kan niet zonder... wurgen zou ik em!!

ga je gang, je motief is bij deze gegrond

Masja

je neemt de woorden uit mijn mond  ,wilde ik net zeggen   over radio noordzee dan

Isefrawen

Citaat van: miss.F. op 01/11/2004 om 14:54:48
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 01/11/2004 om 14:50:16


wat dacht je van kanaal noordzee? die zenden alleen maar dat soort muziek uit...

en deze man hoor dik wel vaker op de radio (radio3 en noordzee)
collega kan niet zonder... wurgen zou ik em!!

ga je gang, je motief is bij deze gegrond
ik wurg em verbaal wel... die man is ook 3 maanden overspanneng eweest door mij ;D    iedereen mag een mening hebben maar het moet wel beargumenteerd worden... beetje lukraaks zitten praten omdat de media slonzig is, komt er bij mij niet in

miss.F.

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 01/11/2004 om 14:56:39
Citaat van: miss.F. op 01/11/2004 om 14:54:48
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 01/11/2004 om 14:50:16


wat dacht je van kanaal noordzee? die zenden alleen maar dat soort muziek uit...

en deze man hoor dik wel vaker op de radio (radio3 en noordzee)
collega kan niet zonder... wurgen zou ik em!!

ga je gang, je motief is bij deze gegrond
ik wurg em verbaal wel... die man is ook 3 maanden overspanneng eweest door mij ;D    iedereen mag een mening hebben maar het moet wel beargumenteerd worden... beetje lukraaks zitten praten omdat de media slonzig is, komt er bij mij niet in

hahaha, ik geloof het best da je m overspannen hebt gekregen, zijn jullie nu nog wel goed met elkaar??