Hoofdmenu

Onze amazigh Fransbauer !!

Gestart door bentayeb, 14/10/2004 om 22:06:23

bentayeb

www.demarokkaansefransbauer.nl

wat vinden jullie van hem een zijn muziek , een zou het klinken als hij in het tmazight zou zingen .

bentayeb

Citaat van: bentayeb op 14/10/2004 om 22:06:23
www.demarokkaansefransbauer.nl

wat vinden jullie van hem een zijn muziek , een zou het klinken als hij in het tmazight zou zingen .

klik op die liedje heimwee dis ie leuk gaat over marokko.

bouaouiouach

Het is prachtige en fantastiek, ongelooflijk, maar een ding moet ik bij zeggen, dat hij niet als "de marokkaansefransbauwer" hij moet op zijn eigen voetjes staan, en niet onder de schaduwe van anderen.
ik wens hem veeeel succes.
  tanemmiert.
ben tayeb, bedankt voor de link

bentayeb

Citaat van: bouaouiouach op 14/10/2004 om 22:40:05
Het is prachtige en fantastiek, ongelooflijk, maar een ding moet ik bij zeggen, dat hij niet als "de marokkaansefransbauwer" hij moet op zijn eigen voetjes staan, en niet onder de schaduwe van anderen.
ik wens hem veeeel succes.
  tanemmiert.
ben tayeb, bedankt voor de link

Hij was vandaag weer op tv die man is chill

athsaynou

Ik heb hem gezien vooral zijn nieuwe liedje

cinderella



hey is hij die iets met BOMBA zingt ofzo?

athsaynou

Citaat van: cinderella op 22/10/2004 om 15:53:55


hey is hij die iets met BOMBA zingt ofzo?

BOMBA?? hij zingt echt puur hollandse liedjes

Angel..

Citaat van: bentayeb op 14/10/2004 om 22:07:09
Citaat van: bentayeb op 14/10/2004 om 22:06:23
www.demarokkaansefransbauer.nl

wat vinden jullie van hem een zijn muziek , een zou het klinken als hij in het tmazight zou zingen .

klik op die liedje heimwee dis ie leuk gaat over marokko.
Ja die heb ik gehoord best leuk,maar niets voor mij!Een marokaan die frans bauer na doet hmmm

tijdelijk

Bauer was zijn inspiratie, zo beginnen veel artiesten toch. Hij heeft talent en zal zijn eigen weg vinden.

Ik vind het zelf helemaal niks, die stijl.

athsaynou

Ja die stijl zegt me ook niets maarb ik vind het wel grappig een Marokkaan zog wel die Hollands zingt ahaha

Angel..

Citaat van: athsaynou op 22/10/2004 om 16:16:35
Ja die stijl zegt me ook niets maarb ik vind het wel grappig een Marokkaan zog wel die Hollands zingt ahaha
Hoe komen ze erop!Ik heb heimwee naar marokko... hahahaha

Ye Mgarba

athsaynou

Citaat van: Angel.. op 22/10/2004 om 16:20:22
Citaat van: athsaynou op 22/10/2004 om 16:16:35
Ja die stijl zegt me ook niets maarb ik vind het wel grappig een Marokkaan zog wel die Hollands zingt ahaha
Hoe komen ze erop!Ik heb heimwee naar marokko... hahahaha

Ye Mgarba

ahhaha echt he....geen idee maar hij roept wel bepaalde gevoelens op ik weet niet 

Angel..

Citaat van: athsaynou op 22/10/2004 om 16:21:34
Citaat van: Angel.. op 22/10/2004 om 16:20:22
Citaat van: athsaynou op 22/10/2004 om 16:16:35
Ja die stijl zegt me ook niets maarb ik vind het wel grappig een Marokkaan zog wel die Hollands zingt ahaha
Hoe komen ze erop!Ik heb heimwee naar marokko... hahahaha

Ye Mgarba

ahhaha echt he....geen idee maar hij roept wel bepaalde gevoelens op ik weet niet 
Bij mij roept het echt geen gevoelens op,ik moet er alleen kei hard om lachen!Ik vind die band bomba wel goed,kan er lekker op dansen.

athsaynou

Citaat van: Angel.. op 22/10/2004 om 16:28:30
Bij mij roept het echt geen gevoelens op,ik moet er alleen kei hard om lachen!Ik vind die band bomba wel goed,kan er lekker op dansen.

Ik weet niet dan moet ik aan mijn ouders denken wild vreemden in een vreemd land.....
Oke wie is die BOMBA??

Angel..

Citaat van: athsaynou op 22/10/2004 om 16:30:04
Citaat van: Angel.. op 22/10/2004 om 16:28:30
Bij mij roept het echt geen gevoelens op,ik moet er alleen kei hard om lachen!Ik vind die band bomba wel goed,kan er lekker op dansen.

Ik weet niet dan moet ik aan mijn ouders denken wild vreemden in een vreemd land.....
Oke wie is die BOMBA??
Ja daar heb je gelijk in!Een marokaanse band die laats op t.v te zien was bij papaul op ned 3