dit kan toch niet waar zijn???

Gestart door Dora, 14/10/2004 om 11:26:56

ameziane

Citaat van: lopende_lach op 16/11/2004 om 18:49:12
ik ken dat meiske persoonlijk en moet je zeggen dat ik haar erg lief heb. wij zitten niet altijd op 1 lijn maar dat trekt me juist zo aan haa. haar humor sluit perfect aan bij die van mij..zelfs ik (als gelovige) kan sarcastisch zijn over bepaalde dingen die betrekking hebben op het geloof.
Beste LL,

Het gaat niet om sarcasme en humor, het gaat om grof taalgebruik en vaak 'onder de gordel'. Ze opent een topic met titel 'godverdomme', komt elke keer aanzetten met 'strontvliegen' en in een topic over begraven: 'dauw je snikkel zonder rubber in een hetro of een poot'. In een ander bericht: 'hopen doe je op de WC'. Verder in een andere bericht: 'de vrouwen gaan alleen naar huis om te koken en geneukt te worden' enz. enz.

Het is gewoon  een kwestie van opvoeding en fatsoen.

Ik laat het hierbij. We dwalen inderdaad van de topic af.

Dora

zal zeer binnenkort haar op het matje roepen...

graag gedaan..

ameziane

Citaat van: lopende_lach op 17/11/2004 om 17:49:02
zal zeer binnenkort haar op het matje roepen...

graag gedaan..
Ik weet dat je het sarcastisch bedoelt, maar je hoeft niemand ter verantwoording te roepen.Of je bent het met mij eens of niet. Klaar

Ik erger mij gewoon aan mensen die de onderdrukking van de Imazighen gebruiken om dan goddeloos te leven en dat uit zich ook in hun berichten.
Ze3ma amazigh-bewust, zo ERG bewust wil ik in ieder geval niet worden.

Dora

Citaat van: ameziane op 18/11/2004 om 16:24:49
Citaat van: lopende_lach op 17/11/2004 om 17:49:02
zal zeer binnenkort haar op het matje roepen...

graag gedaan..
Ik weet dat je het sarcastisch bedoelt, maar je hoeft niemand ter verantwoording te roepen.Of je bent het met mij eens of niet. Klaar

Ik erger mij gewoon aan mensen die de onderdrukking van de Imazighen gebruiken om dan goddeloos te leven en dat uit zich ook in hun berichten.
Ze3ma amazigh-bewust, zo ERG bewust wil ik in ieder geval niet worden.

ik accepteer elke amazigh/persoon/mens..gelovig of niet. het kan me werkelijk niets schelen of iemand voor me neus een biertje achterover slaat..ik hoef me niet voor hen te verantwoorden. maar goed daarnaast begrijp ik je ook wel hoor. zie helaas dat vele de islam als "de onderdrukking" zien..maar goed allah yegferlihoum..

ps; bent denk ik te laat..heb haar vanmiddag al op het matje geroepen..ze bedoelde het overgens niet zo. een goeie meid hoor...kwestie van kennismaken denk ik...

binnenkort inchallah..sabadillia..jallah opschieten met je amazigh.nl meeting...

nikki

De grieken noemden buitenlanders barbaren omdat ze alle ander talen behalve het grieks vonden klinken als: "barbarbar bar barbar" dit is althans wat een Griek me eens verteld heeft.

Inuit

Citaat van: ameziane op 18/11/2004 om 16:24:49
Ik erger mij gewoon aan mensen die de onderdrukking van de Imazighen gebruiken om dan goddeloos te leven en dat uit zich ook in hun berichten.
Ze3ma amazigh-bewust, zo ERG bewust wil ik in ieder geval niet worden.
Dat heeft niks met Amazigh-bewustzijn te maken, het is gewoon triest gedrag.
Ik kan mij er soms ook aan irriteren, maar tegewoordig wel minder, ik ben me ervan bewust dat er zulke figuren op dit forum rondhangen.

Dora

wat je op het forum ziet is een topje van de ijsberg manneke..maar goed, nogmaals accepteer elkaar nou eens gewoon..gelovig of niet..

Inuit

Citaat van: lopende_lach op 23/11/2004 om 15:27:03
wat je op het forum ziet is een topje van de ijsberg manneke..maar goed, nogmaals accepteer elkaar nou eens gewoon..gelovig of niet..
dit heeft niks te maken met gelovig of niet, het heeft te maken met wel of geen fatsoen hebben, dat is iets heel anders ;)

Dora

tuurlijk..en gelijk heb je..maar ik ken tama en dat is een heel fatsoenlijk meisje..(hmm dat dit uit mijn mond moet komen ::) )...hoop dat ze dit niet leest..

maar nogmaals ze schrok toen ze hoorde dat men zich beledigt voelde..dat was haar doel niet. misschien een momentopname..