dit kan toch niet waar zijn???

Gestart door Dora, 14/10/2004 om 11:26:56

Dora


Mos


Dora

kijk dit bedoel ik nou..met je "discussie" uit de weg gaan..ewa bazzz...

wil je over de islam discusseren heel graag..begin een topic en wij zullen discusseren..maar ga niet zomaar in de aanval.

abrid

Moulya Mouhand was een held. Een verzetsheld die uit onze regio afkomstig is. Zo moeten we hem koesteren. M.a.w. een symbool voor vrijheid van kolonisatie!!


Mos

Waar zet ik de aanval in?

Ieder logisch denkend persoon zal beseffen dat ik geen ondoordachte uitspraak doe.

Lees het boek±

islamic history, the rise and fall of muslims by saeed akbarabadi

en

history of muslim spain by sahibzada masad ul hassan khan sabri


Mos

Een amazigh die hetzelfde zegt;

Citaat van: Ayuda op 27/10/2004 om 13:06:09
Er is gewoon veel contact en vermenging geweest.
De toekomst en DNA technieken zullen het uitwijzen.

Tama

Citaat van: Mos op 04/11/2004 om 14:36:50
Waar zet ik de aanval in?

Ieder logisch denkend persoon zal beseffen dat ik geen ondoordachte uitspraak doe.

Lees het boek±

islamic history, the rise and fall of muslims by saeed akbarabadi

en

history of muslim spain by sahibzada masad ul hassan khan sabri



een conclusie van het boek is dat de islam in de begin jaren is gevoed door slimme,intellectuele vrouwen en mannen.nu is de islam in handen van geitenneukers en en andere strontvliegen.

IIAwajie3erII

Citaat van: MBTiziAzza op 14/10/2004 om 15:40:16
abdkrim verheerlijken is nergens voor nodig, hij had zichzelf en zijn familie veel geld en land toegeeigend
Naast dat heeft hij ook nog vele fatale fouten gemaakt , en is het resultaat dat hij bereikte door deze fouten eerder nadelig voor ons dan anders .
Bovendien wat heeft hij bereikt anders dan dat men ons ging haten door de euros en de arabieren , hij dreef ze letterlijk naar elkaar toe , en das direkt de reden dat we vandaag de dag nog steeds bezet zijn .
ach zet die trots maar opzij en kijk naar de feiten .

IIAwajie3erII

Citaat van: Tama op 04/11/2004 om 23:47:09
Citaat van: Mos op 04/11/2004 om 14:36:50
Waar zet ik de aanval in?

Ieder logisch denkend persoon zal beseffen dat ik geen ondoordachte uitspraak doe.

Lees het boek±

islamic history, the rise and fall of muslims by saeed akbarabadi

en

history of muslim spain by sahibzada masad ul hassan khan sabri



een conclusie van het boek is dat de islam in de begin jaren is gevoed door slimme,intellectuele vrouwen en mannen.nu is de islam in handen van geitenneukers en en andere strontvliegen.
hahaha wallahiela

ameziane

Citaat van: Tama op 04/11/2004 om 23:47:09
Citaat van: Mos op 04/11/2004 om 14:36:50
Waar zet ik de aanval in?

Ieder logisch denkend persoon zal beseffen dat ik geen ondoordachte uitspraak doe.

Lees het boek±

islamic history, the rise and fall of muslims by saeed akbarabadi

en

history of muslim spain by sahibzada masad ul hassan khan sabri



nu is de islam in handen van geitenneukers
Ook een fan van Theo?

Dora


Citeer
Ook een fan van Theo?
Citeer

ze heeft wel gelijk..alle imam's waren intelectuelen die vele sudies hebben gedaan over de islam denk bv aan imam al boucharie en imam an nawawie...

nu zijn het een stelletje lafbekken die zelfs weigeren om in hun eigen taal te preken. en zoveel verstad erover hebben ze niet eens..ga met een onbenullige vraag naar een imam en naar een ander en je zult zien dat ieder een ander anworrd heeft > en beide beweren ze het woord van God te verspreiden...er moeten in die moskee's meer gestudeerde imams komen...(en ze moeten by the way sociaal zijn en weten hoe ze met verschillende doelgroepen om moeten gaan > ouderen, jongeren, mannen en vrouwen)

ameziane

Citaat van: lopende_lach op 10/11/2004 om 11:52:51

Citeer
Ook een fan van Theo?
Citeer

ze heeft wel gelijk..alle imam's waren intelectuelen die vele sudies hebben gedaan over de islam denk bv aan imam al boucharie en imam an nawawie...

nu zijn het een stelletje lafbekken die zelfs weigeren om in hun eigen taal te preken. en zoveel verstad erover hebben ze niet eens..ga met een onbenullige vraag naar een imam en naar een ander en je zult zien dat ieder een ander anworrd heeft > en beide beweren ze het woord van God te verspreiden...er moeten in die moskee's meer gestudeerde imams komen...(en ze moeten by the way sociaal zijn en weten hoe ze met verschillende doelgroepen om moeten gaan > ouderen, jongeren, mannen en vrouwen)
Ik doelde meer op haar taalgebruik. Ik vind haar nogal grof in de bek...pardon... mond klinken. Maar misschien hoort dat bij een amazigh-bewuste vrouw.

Dora


Citeer
Ik doelde meer op haar taalgebruik. Ik vind haar nogal grof in de bek...pardon... mond klinken. Maar misschien hoort dat bij een amazigh-bewuste vrouw.
Citeer

nee hoor jongen, dat heeft niets met bewust te maken..tammie is gewoon een beetje sarcastisch..wel lachen toch??...of nie ::)


ameziane

Citaat van: lopende_lach op 15/11/2004 om 20:22:05

Citeer
Ik doelde meer op haar taalgebruik. Ik vind haar nogal grof in de bek...pardon... mond klinken. Maar misschien hoort dat bij een amazigh-bewuste vrouw.
Citeer

nee hoor jongen, dat heeft niets met bewust te maken..tammie is gewoon een beetje sarcastisch..wel lachen toch??...of nie ::)


Nee,lachen niet. Als je haar berichten naast elkaar plaatst,dan weet je wat ik bedoel.

Je hebt ook zoiets als fatsoen,waarmee vooral wij als Imazighen opgevoed zijn. Die ontbreekt bij haar volledig.

Dora

#44
ik ken dat meiske persoonlijk en moet je zeggen dat ik haar erg lief heb. wij zitten niet altijd op 1 lijn maar dat trekt me juist zo aan haa. haar humor sluit perfect aan bij die van mij..zelfs ik (als gelovige) kan sarcastisch zijn over bepaalde dingen die betrekking hebben op het geloof.

maar goed, ik denk dat je een persoon hiervoor moet kennen voordat je uberhaupt een beeld gaat schetsen..zo had ik vroeger een heel negatief beeld over ighes, waarmee ik altijd bonje had..maar nu tot 1 van mijn favo's is..een schat met een hart op de juiste plek..

maar goed..daar ging de topic niet over..so back 2 topic :)