Hoe kan ik iemand zn email hacken?

Gestart door MBTiza, 11/10/2004 om 22:37:11

just

Ik heb een vraag die helemaal niets met dit onderwerp te maken heeft, maar ik weet niet waar anders te stellen:

Mijn pc is traag bij het openen van internetpagina's, ik irriteer me daar enorm aan. Ik ben een leek op dit gebied, dus ik weet ook niet wat te doen hieraan. Weet iemand hoe ik dit (zelf) kan aanpakken? Anders moet ik het alsnog gaan uitbesteden.

Sabadilla

Citaat van: just op 15/10/2004 om 19:47:29
Ik heb een vraag die helemaal niets met dit onderwerp te maken heeft, maar ik weet niet waar anders te stellen:

Mijn pc is traag bij het openen van internetpagina's, ik irriteer me daar enorm aan. Ik ben een leek op dit gebied, dus ik weet ook niet wat te doen hieraan. Weet iemand hoe ik dit (zelf) kan aanpakken? Anders moet ik het alsnog gaan uitbesteden.

Wat voor koffiemolentje heb je? Toch geen pentium I, want anders is dit wel te begrijpen waarom ie zo traag is. Geef eens wat meer info over je pc. Wat voor processor heb je, heb je er antivirus met anti-spy software op enz enz

just

Beste Sabadilla,

Het is een Compaq Deskpro S710. Heb je hier genoeg aan? En verder weet ik niet wat voor processor ik heb (weet niet wat het is), hetzelfde geldt voor antivirus, anti-spy software. Weet niet wat het is en of mijn pc het heeft. Kan ik ergens kijken om daar achter te komen?

Bij voorbaat dank.

Ps. het is een oude pc.

Nachin

S710 is type monitor en niet het type PC. Ga naar DEZE COMPUTER==> klik met je rechtermuis==> kies EIGENSCHAPPEN. In het venstertje dat nu open gaat kan je zien welke processor je hebt.

Een trage internetverbinding heeft een aantal oorzaken:
- je hebt een lage download snelheid, heeft te maken met soort abonnement die je hebt;
- een trage computer,
- te weinig geheugen. In eigeschappen van DEZE COMPUTER kan je ook het aantal geheugen terugvinden.

ALs je van een lagere versie windows naar XP bent overgegaan, dan is het probleem zeker het aantal werkgeugen, want xp vraagt minimaal 128 MB om enige vaart te waarborgen, anders is je computer niet vooruit te branden.

just

Beste Nachin,

Bedankt voor je reactie. Sabadilla had ook al ongeveer hetzelfde geantwoordt. Ik had dus even gecheckt:

96.812 kb RAM (dit is volgens mij wel heel miniem)
X86 Family 6 mode 6 stepping

En ik ben van windows 98 overgegaan naar windows 2000 (voor mij al een hele stap)

En wat het internet abonnement aangaat, ik denk niet dat het daaraan ligt, heb ca 1050 Mb (mijn oom heeft hetzelfde en daar is tie wel snel).

Salaam

Isefrawen

Citaat van: just op 17/10/2004 om 20:14:05
Beste Nachin,

Bedankt voor je reactie. Sabadilla had ook al ongeveer hetzelfde geantwoordt. Ik had dus even gecheckt:

96.812 kb RAM (dit is volgens mij wel heel miniem)
X86 Family 6 mode 6 stepping

En ik ben van windows 98 overgegaan naar windows 2000 (voor mij al een hele stap)

En wat het internet abonnement aangaat, ik denk niet dat het daaraan ligt, heb ca 1050 Mb (mijn oom heeft hetzelfde en daar is tie wel snel).

Salaam

op zich voldoende geheugen om alleen te kunnen internetten en om win 2000 te draaien...
ik denk dat het niet echt aan de snelheid van je processor ligt... per slot internet je er alleen mee... toch?

denk dat het probleem zit bij spyware: download en installeer ad-aware: http://www.download.com/3000-2144-10045910.html  en scan je computer daarmee...
download, installeer en scan je computer ook met spybot search and destroy
http://www.safer-networking.org/en/mirrors/index.html

vervolgens moet je ook een virusscanner hebben, beste is om die uit de winkel te kopen... Norton Internet Security 2004

dit is allemaal basic stuff...

je zegt ook dat je van win98 naar win 200 bent gegaan, op je pc worden dan nog oude gecomp. bestanden van je win98 installatie behouden... beste is om altijd met een schone installatie te beginnen... dus je hele harde schijf formateren en alles opnieuw installeren... als je hulp nodig hebt mag je mij een bericht sturen, ik help je graag op weg...

qaqrieuw

Citaat van: MBTiziAzza op 11/10/2004 om 22:37:11
Iwa Jonas vertel het me? Ik weet dat er tools zijn daarvoor maar die koste geld!
ik wil wel weten hoe ik van IP kan veranderen
vroeger kon ik dat wel

Kent Iemand een site waar je  IP's  kan halen

IIAwajie3erII

Citaat van: qaqrieuw op 28/10/2004 om 22:55:10
Citaat van: MBTiziAzza op 11/10/2004 om 22:37:11
Iwa Jonas vertel het me? Ik weet dat er tools zijn daarvoor maar die koste geld!
ik wil wel weten hoe ik van IP kan veranderen
vroeger kon ik dat wel

Kent Iemand een site waar je  IP's  kan halen
bedoel je een proxy ?

qaqrieuw

Citaat van: IIAwajie3erII op 28/10/2004 om 23:35:57
Citaat van: qaqrieuw op 28/10/2004 om 22:55:10
Citaat van: MBTiziAzza op 11/10/2004 om 22:37:11
Iwa Jonas vertel het me? Ik weet dat er tools zijn daarvoor maar die koste geld!
ik wil wel weten hoe ik van IP kan veranderen
vroeger kon ik dat wel

Kent Iemand een site waar je  IP's  kan halen
bedoel je een proxy ?
Heb ik gevonden

http://www.stayinvisible.com/index.pl/proxy_list

Hier nog een  site voor degenen die anoniem willen blijven
Daar staat ook hoe je van proxy kunt veranderen

http://www.hackers.nl/tut-artikel.php?id=5

IIAwajie3erII

hier nog een nederlandse site , dan hoef je niet een hele lijst af te zoeken naar landen .
http://tools.rosinstrument.com/proxy

qaqrieuw

Citaat van: IIAwajie3erII op 29/10/2004 om 00:27:44
hier nog een nederlandse site , dan hoef je niet een hele lijst af te zoeken naar landen .
http://tools.rosinstrument.com/proxy

hoeft niet want je kunt ook een chinese ip nummer gebruiken

maar de link die je hebt geplaatst is ook goed

IIAwajie3erII

Citeer

hoeft niet want je kunt ook een chinese ip nummer gebruiken

maar de link die je hebt geplaatst is ook goed
Citeer
klopt alleen bij die site word ook de snelheid aangegeven vandaar .

qaqrieuw

Citaat van: IIAwajie3erII op 29/10/2004 om 00:38:49
Citeer

hoeft niet want je kunt ook een chinese ip nummer gebruiken

maar de link die je hebt geplaatst is ook goed
Citeer
klopt alleen bij die site word ook de snelheid aangegeven vandaar .

vroeger had ik chello en veranderde vaak van proxy vooral als ik van een site werd gebanned. Nu heb ik planet en dat is wat lastiger om van proxy te veranderen
weet jij misschien hoe dat moet