Hoofdmenu

Aanraders

Gestart door Wasilla tarifest, 10/10/2004 om 00:36:09

Memma

Get to the point, please ::)

Asafu

Als je over een zwaar beladen onderwerp schrijft is het handig als je een beetje overdrijft, liegt...zodat het verhaal niet de “ droog “ bij de lezer over komt

Memma

Citaat van: Asafu op 14/05/2006 om 21:47:32

Als je over een zwaar beladen onderwerp schrijft is het handig als je een beetje overdrijft, liegt...zodat het verhaal niet de “ droog “ bij de lezer over komt

Het interesseert mij geen hol of het droog overkomt bij mij, maar goed dat ben ik weer. Ik heb liever een boek met wat enigszins objectieve informatie dan wat krokodillentranen van ene leugenachtige trut.

Asafu

Wat zou je doen als een “ machtige zieke individu” de mooiste jaren van je leven ontneemt??
En hoe zou je erna voelen je voor leugenachtige trut word uitgemaakt ??

Wasilla tarifest

Citaat van: Asafu op 14/05/2006 om 22:13:22
Wat zou je doen als een “ machtige zieke individu” de mooiste jaren van je leven ontneemt??

ewa als je dan toch kiest om alles op papier te zetten dan hoor je het eigenlijk ook serieus te doen zonder al die poespas er omheen

Memma

Citaat van: Asafu op 14/05/2006 om 22:13:22

Ik heb haar leugens niet nodig om me in te kunnen leven in de slachtoffers die geleden hebben onder die ene machtige zieke. Alsof zij de enige is wiens mooiste jaren van zijn/haar leven zijn ontnomen.

ameziane

Het gezin Oufkir is onschuldig. Ze hebben niks te maken met de 'misdaden' van de vader.
Kort voor zijn dood had Hassan II daarover publiekelijk zijn spijtbetuiging uitgesproken.

miss.F.

Het Paradijs wanhopig gezocht van Ziauddin Sardar. Een boek over de zoektocht van de auteur naar de ware Islam.

Het is een boek dat lekker leest en waarin veel informatie staat omternt de Islam. Ook is het een interessant boek omdat de auteur vertelt over zijn zoektochten als intellectueel woonzaam in het westen.

Een echte aanrader!!

De man met suikerhaar, van Sjoerd Venema.
Sjoerd, tien jaar lang correspondent voor Elsevier en Volkskrant in Parij, komt min of meer bij toeval in Marokko terecht, raakt verliefd op land en volk en woont er twee jaar later definitief.

Vond het een heel herkenbaar boek. Genoten van zijn beschrijvingen.

Wel jaloers op het feit dat hij als man veel vrijer kan bewegen.
Tijdens mijn verblijf van een maand vorig jaar in Tetouan kon ik geen stap buiten de deur zetten zonder (goed bedoeld) toezicht.

ISBN 90-57590174 , uitgeverij Podium

Izouran

Dit boek lijkt me wel leuk, thanx

Het boek leest lekker soepel. Heerlijk voor een zomeravond.

dunit

Net gekocht, straks in Marokko, op vakantie, lezen:

Joris Luyendijk - Het Zijn Net Mensen

samenvatting:
Vijf jaar lang was Joris Luyendijk correspondent voor het Midden-Oosten. Hij sprak met stenengooiers en terroristen, met taxichauffeurs en professoren, met slachtoffers, daders en hun familie. Hij ondervond aan den lijve dictatuur, bezetting, terreur en oorlog. Hoe meer hij meemaakte, hoe verbaasder hij raakte. Wat gaapte er een kloof tussen wat hij als correspondent ter plekke waarnam, en wat hij daarvan terugzag in de media. In Het zijn net mensen laat Luyendijk met pakkende voorbeelden en vol humor zien hoe de media ons een gefilterd, vervormd en gemanipuleerd beeld van het Midden-Oosten geven.

Wasilla tarifest

Citaat van: dunit op 17/07/2006 om 05:19:53

samenvatting:
Vijf jaar lang was Joris Luyendijk correspondent voor het Midden-Oosten. Hij sprak met stenengooiers en terroristen, met taxichauffeurs en professoren, met slachtoffers, daders en hun familie. Hij ondervond aan den lijve dictatuur, bezetting, terreur en oorlog. Hoe meer hij meemaakte, hoe verbaasder hij raakte. Wat gaapte er een kloof tussen wat hij als correspondent ter plekke waarnam, en wat hij daarvan terugzag in de media. In Het zijn net mensen laat Luyendijk met pakkende voorbeelden en vol humor zien hoe de media ons een gefilterd, vervormd en gemanipuleerd beeld van het Midden-Oosten geven.

wel waargebeurd?

mara

Sommige mensen zijn zodanig geobsedeerd door a.nl dat ze niet meer kunnen slapen ;D

Kamal25

Citaat van: Wasilla tarifest op 17/07/2006 om 05:25:18
Citaat van: dunit op 17/07/2006 om 05:19:53

samenvatting:

wel waargebeurd?

:)

Wa Azul.
--------------------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D