Hoofdmenu

Allal, de rebelse sound...

Gestart door Isefrawen, 08/10/2004 om 21:02:28

Krimoesh

Citaat van: himito op 25/10/2004 om 14:05:27
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 25/10/2004 om 13:27:06


deze links doen het weer...
Een vraagje ,als ik thuis internet krijg de meest vreemde reclame en sites te zien die ik niet wil zien.Klik hier klik daar wat je ook doet hij blijft maar aan het douwnloaden.Het ergste is nog als ik zit te surfen en mijn vrouw komt eens kijken springen in een keer die sex sites erop(Ja,lachen jullie maar)Dan sta ik met de mond vol tanden!!!

Wat kan ik hier aan doen expert?

daar kan je volgens mij niks aan doen dat zijn pop-ups ik heb dat een keer met mijn vader en zwager gehad schaamde me dood

Isefrawen

Citaat van: himito op 25/10/2004 om 14:05:27
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 25/10/2004 om 13:27:06


deze links doen het weer...
Een vraagje ,als ik thuis internet krijg de meest vreemde reclame en sites te zien die ik niet wil zien.Klik hier klik daar awt je ook doet hij blijft maar aan het douwnloaden.Het ergste is nog als ik zit te surfen en mijn vrouw komt eens kijken springen in een keer die sex sites erop(Ja,lachen jullie maar)Dan sta ik met de mond vol tanden!!!

Wat kan ik hier aan doen expert?

Mozilla installeren, dat is ook een internet browser net als Internet Explorer, deze heeft alleen een ingebouwde pop-up Blocker... Als je XP draait, kan je de patch SP2 downloaden van de Windows Update site en daar zit dan die optie nu ook al ingebakken... maar ik raad je ten zeerste Mozilla aan... kijk onder Feedback... daar staan de downloadlinks (Topic Netscape), ik zou voor Firefox gaan als ik jou was...

himito

Citaat van: Krimoesh op 25/10/2004 om 14:08:47
Citaat van: himito op 25/10/2004 om 14:05:27
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 25/10/2004 om 13:27:06


deze links doen het weer...
Een vraagje ,als ik thuis internet krijg de meest vreemde reclame en sites te zien die ik niet wil zien.Klik hier klik daar wat je ook doet hij blijft maar aan het douwnloaden.Het ergste is nog als ik zit te surfen en mijn vrouw komt eens kijken springen in een keer die sex sites erop(Ja,lachen jullie maar)Dan sta ik met de mond vol tanden!!!

Wat kan ik hier aan doen expert?

daar kan je volgens mij niks aan doen dat zijn pop-ups ik heb dat een keer met mijn vader en zwager gehad schaamde me dood
Mijn schoonvader wilde eens auto's kijken,en ja je raad het toevallig als hij auto's komt kijken gebeurde het.De ene na de andere site,als er een gat in de grond was ,was ik daar ingekropen.(hij ook met zijn auto's)

himito

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 25/10/2004 om 14:09:34
Citaat van: himito op 25/10/2004 om 14:05:27
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 25/10/2004 om 13:27:06


deze links doen het weer...
Een vraagje ,als ik thuis internet krijg de meest vreemde reclame en sites te zien die ik niet wil zien.Klik hier klik daar awt je ook doet hij blijft maar aan het douwnloaden.Het ergste is nog als ik zit te surfen en mijn vrouw komt eens kijken springen in een keer die sex sites erop(Ja,lachen jullie maar)Dan sta ik met de mond vol tanden!!!

Wat kan ik hier aan doen expert?

Mozilla installeren, dat is ook een internet browser net als Internet Explorer, deze heeft alleen een ingebouwde pop-up Blocker... Als je XP draait, kan je de patch SP2 downloaden van de Windows Update site en daar zit dan die optie nu ook al ingebakken... maar ik raad je ten zeerste Mozilla aan... kijk onder Feedback... daar staan de downloadlinks (Topic Netscape), ik zou voor Firefox gaan als ik jou was...
Shokraan ,en niet lachen he????

mouslati

Sinds SP2 is dat gelukkig bij mij verleden tijd

Isefrawen

Citaat van: himito op 25/10/2004 om 14:10:44
Citaat van: Krimoesh op 25/10/2004 om 14:08:47
Citaat van: himito op 25/10/2004 om 14:05:27
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 25/10/2004 om 13:27:06


deze links doen het weer...
Een vraagje ,als ik thuis internet krijg de meest vreemde reclame en sites te zien die ik niet wil zien.Klik hier klik daar wat je ook doet hij blijft maar aan het douwnloaden.Het ergste is nog als ik zit te surfen en mijn vrouw komt eens kijken springen in een keer die sex sites erop(Ja,lachen jullie maar)Dan sta ik met de mond vol tanden!!!

Wat kan ik hier aan doen expert?

daar kan je volgens mij niks aan doen dat zijn pop-ups ik heb dat een keer met mijn vader en zwager gehad schaamde me dood
Mijn schoonvader wilde eens auto's kijken,en ja je raad het toevallig als hij auto's komt kijken gebeurde het.De ene na de andere site,als er een gat in de grond was ,was ik daar ingekropen.(hij ook met zijn auto's)

kan me dat wel voorstellen... ook als je al niet zo'n hoge internetsnelheid hebt, kan deze reclame-shit je internetverkeer heel erg dwarsbomen... sinds ik Mozilla heb, heb ik daar geen problemen meer mee...

tijdelijk

Citaat van: himito op 25/10/2004 om 14:05:27
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 25/10/2004 om 13:27:06


deze links doen het weer...
Een vraagje ,als ik thuis internet krijg de meest vreemde reclame en sites te zien die ik niet wil zien.Klik hier klik daar wat je ook doet hij blijft maar aan het douwnloaden.Het ergste is nog als ik zit te surfen en mijn vrouw komt eens kijken springen in een keer die sex sites erop(Ja,lachen jullie maar)Dan sta ik met de mond vol tanden!!!

Wat kan ik hier aan doen expert?

Ik moest voor een patiente (ik doe voorlichting in een academisch ziekenhuis) eens iets opzoeken over een heel zeldzame aandoening op het gebied van de gynaecologie en dermatologie. Zo zeldzaam dat ik op internet ben gaan zoeken. Een van de zoektermen was "vagina". Alleen hele nette medische sites bezocht. Maar toch, sSindsdien toont die computer vrijwel iedere dag een pop-up met het meest stuitende en beweeglijke vrouwenvlees. De computer is van een oudere collega.
Als ze "Wat is dat nu toch weer?" roept dan weet ik hoe laat het is.  Dat is letterlijk gezien niet l'ullig, maar eerder ***.

Isefrawen



spyware he... die houdt in de gaten wat je op het internet doet, en stuurt deze door aan derde partijen die jou weer stoken met reclame pop-ups en mail...

Spy Sweeper is een hele goede anti-spyware programma... naast ad-aware en spybot is dit ideaal om dit soort ongein tegen te gaan... ik vond spy sweeper zo goed dat ik em gewoon gekocht heb...

maar ik ken ook een trucje om hem gratis te leveren...

tijdelijk

Oh, dat laatste is mooi.
Ik heb de gratis versie thuis.
Computer is gelijk veeeeeel sneller en de popups zijn vrijwel voorbij.

Isefrawen

Citaat van: mouslati op 25/10/2004 om 14:12:19
Sinds SP2 is dat gelukkig bij mij verleden tijd

klopt er zit nu standaard in Xp een firewall en pop-up blocker...

echt aan te raden om deze beveiliginsupdate zo snel mogelijk te installeren wanneer je XP draait

himito

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 25/10/2004 om 14:37:59


spyware he... die houdt in de gaten wat je op het internet doet, en stuurt deze door aan derde partijen die jou weer stoken met reclame pop-ups en mail...

Spy Sweeper is een hele goede anti-spyware programma... naast ad-aware en spybot is dit ideaal om dit soort ongein tegen te gaan... ik vond spy sweeper zo goed dat ik em gewoon gekocht heb...

maar ik ken ook een trucje om hem gratis te leveren...
.....vertel!

Isefrawen



definities lopen na een jaar af... moet je weer een nieuwe patent kopen... maar er is ene manier om het ding pas in 3004 te laten aflopen...

himito

#42
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 25/10/2004 om 14:51:14


definities lopen na een jaar af... moet je weer een nieuwe patent kopen... maar er is ene manier om het ding pas in 3004 te laten aflopen...
Dan hebben ze al huizen op mijn graf gebouwd!


Isefrawen

nou dan heb je toch tot je dood gratis updates?