Hoofdmenu

flamenco...flamenco...

Gestart door heleen, 08/10/2004 om 12:47:54

Masja

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 15/10/2004 om 13:43:38

lees dit stuk over Marcel Khelifi

De hypocrise Marcel Khelifi


had ik niet verwacht aan de hand van zijn muziek, meestal kun je uit de muziek/songteksten van iemand opmaken wat voor persoon hij is, valt me tegen van hem

Mauri

#16
Citaat van: heleen op 08/10/2004 om 12:47:54
ik docente flamenco en choreograaf...in Utrecht, zoek nog naar meer titels in de arabische flamenco...heb nu alleen nog de cd EL LEBRIJANO...ooit een fantastische zangeres gehoord...naam vergeten...de combinatie : met flamenco...schitterend..natuurlijk best veel gezocht naar muziek..
een groet. www.flamencosite.tk

Azul Heleen

Bedoel je misschien de zangeresse Tony Gattlif?

Hier een mp3 van haar: Naci en Alamo mp3

heleen

Dag Mauri, dank je wel, maar dat is een album uit de film Vengo!, :Titel, geboren in Alamo....moet je echt gaan zien...(ook op dvd), als je tenminste van flamenco houdt..gr Heleen.

Isefrawen



Mauri thanX man! groot artiest!!

Masja

Citaat van: Mauri op 20/10/2004 om 01:24:00
Citaat van: heleen op 08/10/2004 om 12:47:54
ik docente flamenco en choreograaf...in Utrecht, zoek nog naar meer titels in de arabische flamenco...heb nu alleen nog de cd EL LEBRIJANO...ooit een fantastische zangeres gehoord...naam vergeten...de combinatie : met flamenco...schitterend..natuurlijk best veel gezocht naar muziek..
een groet. www.flamencosite.tk

Azul Heleen

Bedoel je misschien de zangeresse Tony Gattlif?

Hier een mp3 van haar: Naci en Alamo mp3


kijk, deze krijg ik nu ook weer niet open...shit...i hate it
backraft, jij weet daar wel wat van, wat kan ik doen om die music te luisteren, ik heb al heel wat instellingen veranderd, niets helpt, en zóveel verstand heb ik er ook weer niet van

Isefrawen

Citaat van: Masja op 24/10/2004 om 00:34:44
Citaat van: Mauri op 20/10/2004 om 01:24:00
Citaat van: heleen op 08/10/2004 om 12:47:54
ik docente flamenco en choreograaf...in Utrecht, zoek nog naar meer titels in de arabische flamenco...heb nu alleen nog de cd EL LEBRIJANO...ooit een fantastische zangeres gehoord...naam vergeten...de combinatie : met flamenco...schitterend..natuurlijk best veel gezocht naar muziek..
een groet. www.flamencosite.tk

Azul Heleen

Bedoel je misschien de zangeresse Tony Gattlif?

Hier een mp3 van haar: Naci en Alamo mp3


kijk, deze krijg ik nu ook weer niet open...shit...i hate it
backraft, jij weet daar wel wat van, wat kan ik doen om die music te luisteren, ik heb al heel wat instellingen veranderd, niets helpt, en zóveel verstand heb ik er ook weer niet van

kan van alles zijn meid... IE links laten liggen en voor Mozilla gaan?


Masja

nou dan moet ik dat maar eens proberen, thanks

Isefrawen


van de meeste spyware en pop-up ben je van genezen in ieder geval :p

bouaouiouach

voor degene die interes hebben in de flamenco muziek,
zondag 31 okt. 2004 in de doelen, Rotterdam.
fiesta flamenca.
www.dedoelen.nl

heleen

En voor degene die het interesseert:..cd van JAVIER RUIBAL..een mengeling van noord-afrikaanse sounds en invloeden uit de flamenco.
titel:  SAHARA...