Hoofdmenu

Hafid Tifridjaas

Gestart door Isefrawen, 08/10/2004 om 00:00:16

Tikinas


Isefrawen

#31
Hafid - Tifridjas - Bouya

Nog een prachtig lied van Tifridjas!

*-RiFFijn0s-*

#32
Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 08/12/2004 om 14:34:16

Hafid - Tifridjas - Bouya

Nog een prachtig lied van Tifridjas!

Ik kan dit lied niet downloaden. Is het uit de lucht gehaald?

Isefrawen

#33

er zijn wat problemen met de servers...

Sabadilla

#34
Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 09/12/2004 om 15:27:55


er zijn wat problemen met de servers...

Ja ik merk het ook ik kan niet meer inloggen op mn server daar. Er moet toch wel een alternatief zijn, waar je je mp3tjes kunt dumpen op het net zoals Gmail (1GB) maar dan voor mp3tjes

Isefrawen

#35
Citaat van: Sabadilla op 09/12/2004 om 15:33:42
Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 09/12/2004 om 15:27:55


er zijn wat problemen met de servers...

Ja ik merk het ook ik kan niet meer inloggen op mn server daar. Er moet toch wel een alternatief zijn, waar je je mp3tjes kunt dumpen op het net zoals Gmail (1GB) maar dan voor mp3tjes

die mogelijkheid is er wel in de vorm van een 1000 mb gmail Drive die gewoon in je  My Computer te zien is; door mp3 (max. grootte is 10 mb) naar die virtuele schijf te kopieeren verschijnen deze op het internet... doe een zoekpoging en je zult em in een paar klikken vinden... hou wel de ontwikkeling in de gaten want gmail heeft er nu wat tegen gedaan waardoor je niet zomaar wat kunt doorlinken... maar wel verdomd handig wanneer je grote documenten op school of werk nodig hebt, je kan er altijd bij...

Idir


abrid

Hé MB-T ga jij er nog heen? Ik zou Tifridjas wel willen zien. Isri schijnt ook een hele oude te zijn uit Lhuisma.

MBTiza

Ik weet het niet, maybe heb Thifridjas al een aantal keer gezien...dus

abrid

Citaat van: CyberImaam op 18/01/2006 om 12:15:44
Ik weet het niet, maybe heb Thifridjas al een aantal keer gezien...dus

nee die heb ik nog niet gezien dus ik denk dat ik wel ga. Lmuhim je weet het. Lijkt me wel de moeite waard. Ik dacht dat ie gestopt was maar blijkbaar niet.

Idir

Citaat van: abrid op 18/01/2006 om 12:06:48
Hé MB-T ga jij er nog heen? Ik zou Tifridjas wel willen zien. Isri schijnt ook een hele oude te zijn uit Lhuisma.

Heb jij of iemand anders toevallig muziek van Isri??
Ik heb me gek gezocht op het net, maar kon helaas niks vinden!

Idir



Idir


Isefrawen



Isri heeft nog geen albums uitgebracht. Ze zijn wel bezig met een eigen cd...