Hoofdmenu

Hoe maak je een link.

Gestart door Botermes, 07/10/2004 om 17:01:30

allasian

Hoe plaats je een link in je bericht??Niet met die HTML code in iedergeval,anders kon ik dat zien bij het citeren van een bericht van iemand.


Leg me nou eens een keer uit hoe die zooi in elkaar zit.Dat is toch niet te veel gevraagd??

amazigh_M

#1
Citaat van: allasian op 07/10/2004 om 17:01:30
Hoe plaats je een link in je bericht??Niet met die HTML code in iedergeval,anders kon ik dat zien bij het citeren van een bericht van iemand.


Leg me nou eens een keer uit hoe die zooi in elkaar zit.Dat is toch niet te veel gevraagd??
kopieer de link en past hem in de tekst
http://www.amazigh.nl

allasian

Hier kan ik niet veel mee.
Leg exact de procedure uit stap voor stap.
Hoe bedoel je kopieer de link??

allasian

Wil niemand mij dat dan vertellen???
Zelfs admin niet??
OK  F U C K jullie allemaal.
Wat doe ik dan nog hier??

K A N K E R L I J E R S ik heb mijn kennis met jullie gedeeld.En nou vraag ik daar iets voor terug en krijg ik niks.

GO TO HELL !!!!!!


Lezeres

Wat een taalgebruik! Amazigh_m heeft het toch uitgelegd, zo moeilijk is het niet, gewoon copy paste.

imzourenlady

Citaat van: allasian op 08/10/2004 om 16:50:12
Wil niemand mij dat dan vertellen???
Zelfs admin niet??
OK  F U C K jullie allemaal.
Wat doe ik dan nog hier??

K A N K E R L I J E R S ik heb mijn kennis met jullie gedeeld.En nou vraag ik daar iets voor terug en krijg ik niks.

GO TO HELL !!!!!!




ahhh ik ZWEER ik heb medeleiden met jou

allasian

Wat copy paste??Wat is dat??Bedoel je dat je naar taakbalk bewerken moet en (kopieren) Ctrl+C moet aanklikken of zo.
Wees eens wat duidelijker.

Lezeres

Citaat van: allasian op 08/10/2004 om 16:58:00
Wat copy paste??Wat is dat??Bedoel je dat je naar taakbalk bewerken moet en (kopieren) Ctrl+C moet aanklikken of zo.
Wees eens wat duidelijker.



Exactement.
Tenminste zo doe ik het altijd, copy en dan paste in het bericht dat je wil versturen.

imzourenlady

eja allisian jij klaard ahhahaha

allasian

Zo simpel is het niet??
Dus ga ik eerst naar de desbetreffende webpage die ik wil laten zien of moet ik eerst eerst naar het bericht waarin de link moet komen.

ER IS TIJD ZAT!!!!Waarom van die korte reacties.

Lezeres

Citaat van: allasian op 08/10/2004 om 17:02:50
Zo simpel is het niet??
Dus ga ik eerst naar de desbetreffende webpage die ik wil laten zien of moet ik eerst eerst naar het bericht waarin de link moet komen.

ER IS TIJD ZAT!!!!Waarom van die korte reacties.


Ja zo doe ik het altijd eerst naar de webpage en dan in het bericht plaatsen,
ik ben een leek, maar het lukt wel bij mij.

Maroccaan

Citaat van: figuigya op 08/10/2004 om 17:05:09


Ja zo doe ik het altijd eerst naar de webpage en dan in het bericht plaatsen,
ik ben een leek, maar het lukt wel bij mij.
hij houdt jullie gewoon voor de gek

Isefrawen



internet is niks anders dan een heleboel computers die aan elkaar zijn gelinkt, zo creeer je een netwerk... een website is staat op een webserver die gelinkt is  aan een dns-server, deze dns-server vertaald de verbinding naar een speciaal adres, in eerste isntantie is dit een nummer, het zogenaamde IP-nummer, vervolgens wordt dit ip-nummer gekoppeld aan een naam die wat makkelijker te onthouden is voor de mensen zoals... www.amazigh.nl  <---- dit is ene link die naar de desbetreffende site leidt... om deze link hier te plaatsen, selecteer je de link in het adres dat je in Internet Explorer meegeeft, vervolgens kopieer je het door rechts te klikken met je muis, je computer onthoudt deze link... vervolgens kom je bijv. hier naar deze site toe, je begint een nieuwe onderwerp en je plakt vervolgens die desbetreffende link in de topic (door rechts te klikken met je muis en 'paste' of 'plakken' te selecteren)...

helemaal niet moeilijk, als die bimbo van hierboven het kan, kan jij het helemaal!!!

Lezeres

#13
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 08/10/2004 om 17:11:23


<helemaal niet moeilijk, als die bimbo van hierboven het kan, kan jij het helemaal!!!


Wie noem jij hier een bimbo! Op je woorden letten, mister!!

allasian

Maar als het lijkt dat kopieren Ctrl+C (weg gegumd is).Weet je wat ik bedoel??Dat die letters geen helder contrast vertonen.
Bij mij lijkt het alsof knippen en kopieren zijn weggegumd.
Kun je die dan alsnog toepassen??