Islamitische  Amazigh Partij!!!!!!

Gestart door moh26, 25/09/2003 om 17:56:21

moslima

#105

CiteerBerberina awtchma santad

Als een vol zijn taal niet mag schrijven of studeren. In Gods naam hoe kunne we een moslimbroederschap zijn als in de Koran staat dat elk volk recht heeft op zijn taal. Arabieren voelen zich superieur en leggen een taal op om een andere te vernietigen. Denk na en wees redelijk

Beste Ibn_Toemart

Je moet niet vergeten dat de taal van de Koran, Arabisch is. En daarom is het Arabisch wel degelijk belangrijk, belangrijker dan Tmazight...

Begrijp me niet verkeerd, ik zie het nut ervan gewoon niet in..

moslima

#106

CiteerHoi  Psychopaat (mashakiel)

Ik kan je niet helpen met je Mashakiel, het lijkt me verstandiger dat je een psychiater gaat bezoeken.
Je ijsbeert hier van het ene topic naar het andere op zoek naar mijn berichten om daarover te mopperen!
Je praat net als Gorilla die door Bin Laden in Tora Bora is geneukt.

Om je nog op te vrolijken, heb ik de volgende voor je:

Die Palestijnen zullen kort of laat uitsterven. Ik heb voorkomen vertrouwen in Bush en Sharon om dat met succes af te ronden.  En wat de Arabieren betreft zullen hetzelfde lot krijgen als die van de Byzantijnen, Romeinen, en Finiciers.
Amerika en Sharon zijn voor me helden, maar net niet superhelden want daarvoor moeten ze Palestijnen en de Arabieren vergassen.


Waayauw, waar zijn jouw schaamte gevoelens...
Triest gewoon..

AFRA

#107
azul,


dit onderwerp moet ook gesloten worden.


extra informatie:wij spreken over relegie en citeren uit de koran niet omdat we echt gelovig zijn.
dat gelooft niemand want in de geschiedenis hebben we nooit een echte moslim gekend , op straat heb ik nooit een echte moslim gezien .
maar wanneer het om discussie gaat, citeren we uit de hadieth en de koran .om te zeggen dat allah aan mijn kant staat.