Hoofdmenu

Ithran: Therelli

Gestart door Isefrawen, 30/07/2004 om 20:02:17

Isefrawen


amazigh_roos


Isefrawen



Isefrawen

Citaat van: amazigh_roos op 30/07/2004 om 20:10:15
Ik vind het wel mooi :D
Ik vind het wel mooi
Ik vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooi

amazigh_roos

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 30/07/2004 om 20:16:55
Citaat van: amazigh_roos op 30/07/2004 om 20:10:15
Ik vind het wel mooi :D
Ik vind het wel mooi
Ik vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooi

hmmmm HIJ IS MOOI oke :D heb ik je gekwetst ma?

Isefrawen

Citaat van: amazigh_roos op 30/07/2004 om 20:18:06
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 30/07/2004 om 20:16:55
Citaat van: amazigh_roos op 30/07/2004 om 20:10:15
Ik vind het wel mooi :D
Ik vind het wel mooi
Ik vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooiIk vind het wel mooi

hmmmm HIJ IS MOOI oke :D heb ik je gekwetst ma?

jah snik snik snik snik waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa snik snik snik


amazigh_roos

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 30/07/2004 om 20:19:59

jah snik snik snik snik waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa snik snik snik

oke sorry daarvoor dan was me bedoeling niet :D vergeef je het me?

Isefrawen

Citaat van: amazigh_roos op 30/07/2004 om 20:22:30
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 30/07/2004 om 20:19:59

jah snik snik snik snik waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa snik snik snik

oke sorry daarvoor dan was me bedoeling niet :D vergeef je het me?

ik heb het warm, alleen als je een ijsbeer voor me regelt... heb zin om wat kouds te pakke

amazigh_roos

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 30/07/2004 om 20:23:38
ik heb het warm, alleen als je een ijsbeer voor me regelt... heb zin om wat kouds te pakke

hahaha Is goed dat zal ik doen ;)

Isefrawen

Citaat van: amazigh_roos op 30/07/2004 om 20:24:20
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 30/07/2004 om 20:23:38
ik heb het warm, alleen als je een ijsbeer voor me regelt... heb zin om wat kouds te pakke

hahaha Is goed dat zal ik doen ;)

mooi dan zie ik het pakketje wel verschijnen ;)

amazigh_roos

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 30/07/2004 om 20:26:23
mooi dan zie ik het pakketje wel verschijnen ;)

Yep het duurt niet lang hoor binnenkort heb je het ;D

Isefrawen

Citaat van: amazigh_roos op 30/07/2004 om 20:29:34
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 30/07/2004 om 20:26:23
mooi dan zie ik het pakketje wel verschijnen ;)

Yep het duurt niet lang hoor binnenkort heb je het ;D

alleen als ie ijs en ijskoud is!!!

amazigh_roos