Berechting van Sadam .

Gestart door azirar, 21/12/2003 om 15:21:50

selwa

#15

CiteerMensen die in de Islam geloven moeten weten dat Allah de Monarchie heeft verboden.
In de islam moeten de Moslims zelf hun leider kiezen, maar Mohammed 6 (komt uit Saoedie-Arabie) en benoemd zichzelf tot de koning van Imazighen!!!!!!

Mohammed 6 is de gevaarlijkste van de hele wereld.
In ALjazeera TV heeft een keer een Moslim geleerd uit Saoedie-Arabie Koning Moh 6 beschreven als een Tiran en ongelovige die de Islam misbruikt voor zijn eigenbelangen.
Mohammd 6 noemt zichzelf de eerste gelovige aller tijden en ‘de schaduw van Allah op aarde’

Moslims die verdacht zijn met het opblazen  van een gebouwtje in Casablanca kregen in Marokko de dood straf.
Bin Laden aanhangers die verdacht zijn met het verwoesten van Wolkenkrabben in New York kregen levens lang. Maar men vind de Amerikanen toch erger dan de Arabieren!!!!!!  



Dat is inderdaad allemaal waar en schrijnend. Wij die hier in het westen leven hebben van alles en nog wat op de (democratisch gekozen) leiders aan te merken, maar over de tirannen van ons vaderland durven de meesten niets te zeggen.
Recent voorbeeld: Verbod op de niqaab op ROC's in de randstad. gevolg: woedende moslims in Nederland. Nu ook de discussies over de hijaab op scholen in frankrijk en belgie (al is voor de verontwaardiging n.a.v. dit laatste wel wat te zeggen). terwijl je in sommige islamitische landen al heel lang niet met de hijaab kunt studeren!!

nog effe over Mo: er is ook een andere geestelijke die kritiek heeft geuit op de marokkanse koning bij eljazeera: Vizzazi. Hij heeft 30 jaar gekregen, samen met iedereen die ook maar iets met hem te maken heeft. (waaronder mijn neef waarbij ze op zijn harde schijf een mailtje hebben ontdekt van Vizzazi). te belachelijk voor woorden......misschien wel letterlijk, bijna niemand trekt z'n mond open.

Wat betreft saddam: van mij mogen ze 'm opsluiten levenslang (ben tegen de doodsstraf, ik vind dat Allah swt de enige het recht tot het leven wegnemen heeft)....Ik ben allang blij dat er een arabische tiran minder aan de macht is. zouden ze ook moeten doen met de rest.

bakish

#16
wat betr. saddam ben ik helemaal met selwa eens

masin

Is het eigenlijk wel de ECHTE Saddam die ze 'zehma' opgepakt hebben? Misschien is alles wel in scène gezet??

Saddam had vele dubbelgangers die sprekend op hem leken! En bovendien, hij was een voortreffelijk Westerse Dictator Marionet,geplaatst en vervolgens verwijderd door zijn Westerse Meesters ( lees: de oorlogen die hij tegen Islamitisch Iran voerde in OPDRACHT van het Westen! )

oordeel zelf zou ik zeggen...

http://www.aztlan.net/saddamcapturehoax.htm


Masja

#18
dat is precies wat ik ook dacht!
wij, het volk, komen toch niet alles te weten. volgens mij worden er wel meer dingen angstvallig verborgen
de media (brainwash) laat tenslotte alleen maar zien wat toegestaan is, ook al denken wij dat er geen censuur is, dat is nou juist het "mooie"...!!

Dora

#19

Citeerik ken geen arabische leider die geen misdaad heeft begaan jullie wel????????????
hoe heet die man van syrie???..ik heb nog nooit wat over hem gehoord. is dat geen goede man??

Goner

#20
Christenen vluchten weg uit Syrie, dus zo gezellig zal het niet zijn. Heet de dictator daar niet Assad of zoiets?

Dora

#21
ja klopt!!!!!!...eg waar joh, is hij ook al onrechtvaardig tegenover de christenen.ik heb daar nooit over gehoord

Goner

#22
Ja ik vermoed het, geen idee waarom ze anders hun vaderland ontvluchten. Rondom Enschede wonen er heel veel.
De kerk in Syrie is al heel oud, de eerste gemeenten ontstonden in Israel (onder Romeinse bezetting) in Syrie  en in wat nu Turkije is.

Dora

#23
maar is dat niet voor assad???

Goner

Haha, ja inderdaad veeeeer voor Assad. Maar ik wil ermee aangeven dat het geen importchristenen zijn (niet dat je die wel mag wegjagen natuurlijk), maar 100% Syriers.

Debouz

Citeerhoe heet die man van syrie???..ik heb nog nooit wat over hem gehoord. is dat geen goede man??

Zijn naam is "Assad" (leeuw in het Arabisch,ze3ma tazzz...)
Hij is een van grootste arabische massamoordenaars. Hij heeft een genocied tegen zijn eigen moslimvolk gepleegd:

http://www.google.be/search?q=assad%2C+hama&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&meta=


Bloed en bodem van de ba'ath; politieke partij van sadam en
assad:
http://www.syphax.nl/forum/viewtopic.php?t=237&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight




Dora

#26
o god, dit had ik eg nooit gezien of gehoord. jeetje ik dacht een "goeie" te hebben maar helaas was ik weer eens te naief!!!