wie komt er uit Tamasint.

Gestart door dounya al_agira, 23/09/2004 om 15:11:02

Lady_tamassint

Citaat van: tamachintgirl op 07/02/2006 om 23:18:26
Citaat van: afazar op 28/09/2004 om 15:54:18
Citaat van: adia op 28/09/2004 om 15:46:47
kom er iemand van jullie mischien uit iazouzzan? een hele leuke dschar en lieve mensen , daar komen de beste wortels ter werld vandaan, uit tigazza van iazouzzan  in tamasint om persies te zijn !

iazzouzan ken ik , in amsterdam heb je 3 broers uit iazzouzen de ene said elazzouzi zat vroeger en mischien nog steeds bij kman (komitee marokkaanse voor arbeiders in nederland).

Salaam

Ik ben van tamachint en ik kom ook van iazzouzan. Echt gewoon prachtig die mensen en tamachint is wel bekend zeker en vast.

Groetjes

dan zijn we misschien famillie,mijn moeder is namelijk ook van die kant

IZMA

R
#61
r

Lady_tamassint

ait er kadi..mm bekend volk ...maar ken geen bel hach..de meeste ait er kadi heten el ahmadi

noeha_20

ik woon daar nog in tamasint. ik wil daar nooit weg.

sisiqueen

he mensen kom ook uit tamasint me roots liggen daar maar ben geboren in izafzafen kent iemand dat daar ik heb veel fam in tmasint dus ken daar wel veel mensen

sisiqueen

he ladytamasint ik ken die fadma an boezermad ook en die belhach ook  kenne jullie ook de zohris daar vlak bij de moskee en die zwerver  laporzis

IZMA

R
#66
[

IZMA

R
#67
[ Tanger

tamezjant

Citaat van: Abdellah op 05/09/2006 om 01:33:10
Citaat van: sisiqueen op 02/09/2006 om 20:08:11
he ladytamasint ik ken die fadma an boezermad ook en die belhach ook  kenne jullie ook de zohris daar vlak bij de moskee en die zwerver  laporzis
Ja die Zohri ken ik (Ali De Lasser nu in Spanje) El Fallah de buurman van Acharqaoui en dan heb je iemand in holland wonen (Hoofdorp) en jij bent meschien de dochter van Boukhachouf is het niet?


die zijn ook mn familie wie ben jij dan???

tamezjant

Citaat van: Abdellah op 05/09/2006 om 01:33:10
Citaat van: sisiqueen op 02/09/2006 om 20:08:11
he ladytamasint ik ken die fadma an boezermad ook en die belhach ook  kenne jullie ook de zohris daar vlak bij de moskee en die zwerver  laporzis
Ja die Zohri ken ik (Ali De Lasser nu in Spanje) El Fallah de buurman van Acharqaoui en dan heb je iemand in holland wonen (Hoofdorp) en jij bent meschien de dochter van Boukhachouf is het niet?


dochter boukhachouf is nog jong

Don_Tmasint ®

ik vraag me af hoe mensen die in tamasint wonen zo goed vlaams/nederlands vlot spreken :) (ik bedoel wonen en niet met vakantie ;))

hebben jullie hier in nl/belgie gewoond en dan naar tamasint terug gekeerd?

azul a doemat.


IZMA

Citaat van: Don_Tmasint ® op 06/09/2006 om 06:53:44
ik vraag me af hoe mensen die in tamasint wonen zo goed vlaams/nederlands vlot spreken :) (ik bedoel wonen en niet met vakantie ;))

hebben jullie hier in nl/belgie gewoond en dan naar tamasint terug gekeerd?

azul a doemat.


Beste Don Tmasint.
Wij zijn als bomen, onze takken strekken zich over heel de wereld maar onze wortels steken nog altijd in ARIF (thmassint) daarom hebben wij het steeds over wonen.

Don_Tmasint ®


Tawajagetsh

Citaat van: Abdellah op 05/09/2006 om 01:44:13
Citaat van: Lady_tamassint op 19/06/2006 om 20:14:32
ait er kadi..mm bekend volk ...maar ken geen bel hach..de meeste ait er kadi heten el ahmadi
Neen de Ahmadis zijn in de minderheid in ayth rqadi.
Je hebt de twee broers Marzouk Ne Moh Ne Chaib en Omar  waren vroeger in Noorwegen
M'hammed (Belgie) is overleden Allah irahmou en je hebt Hammadi Ne Moh Ne Chaib woont momenteel in Tanger

Sow, hier zijn echt wel veel mensen uit ayth rqadi!! Komen jullie van ayth rqadi n boven of onder. Ikzelf van boven. Ik ken een hammadi n moh n chaib, het is namelijk n neef van mn vader!!!!!!!! Hij woont toch in belgië?

sisiqueen

ik ben niet de dochter van boekhashouf  en troouwens hij heet gewoon mohammed dus geen beledigende namen aub ik kom gewoon uit tamasint en mohammed zohri is  mijn fam
en niet mijn vader