wie komt er uit Tamasint.

Gestart door dounya al_agira, 23/09/2004 om 15:11:02

adia

#15
xx

tamezjant

Citaat van: adia op 28/09/2004 om 12:47:57
hooi tamezjant
kom je echt uit aitelkadi? er zijn twee aitelkadi van welke ben je van die van boven of beneden ?

ja ik kom echt uit AIT El Kadi......(boven)
maar ik heb ook familie in Ait El Kadi van beneden......

dounya al_agira

Leuk joh al mijn dorpsgenootjes zijn hier!.... Iemand uit zaouait ( je spreekt het als zawiedh..)... Of jullie ouders?.. Ook heb ik familia uit aid arkadey van boven en van onder!.
:-)


tamezjant

Citaat van: dounya_agira op 28/09/2004 om 13:46:47
Leuk joh al mijn dorpsgenootjes zijn hier!.... Iemand uit zaouait ( je spreekt het als zawiedh..)... Of jullie ouders?.. Ook heb ik familia uit aid arkadey van boven en van onder!.
:-)




ik heb daar familie wonen in ZAWITH precies naast die moskee

dounya al_agira

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... :-) dan ben jij mijn familie!. Wij ook vlakbij de moskee.

razafa

dan kennen jullie ook allemaal abrid am3areth toch? en rhad n thimaghrin ? in aghza vlakbij tharmat?

dounya al_agira

yeps... ben een keer naar de aghza geweest MashaÁllah. Echt leuk.

razafa

wie kent bozalmath uit aith elkadi hij was ook een van de beste mannen van abdelkarim

tamezjant

Citaat van: afazar op 28/09/2004 om 14:58:01
wie kent bozalmath uit aith elkadi hij was ook een van de beste mannen van abdelkarim

hahahha er zijn heel veel BOZELMATHETH in ait al kadi

razafa

Citaat van: tamezjant op 28/09/2004 om 15:02:42
Citaat van: afazar op 28/09/2004 om 14:58:01
wie kent bozalmath uit aith elkadi hij was ook een van de beste mannen van abdelkarim

hahahha er zijn heel veel BOZELMATHETH in ait al kadi


vraag dat aan je vader hij kende hem vast wel bozelamath amjahed, ik weet niet precies wanneer hij overleden is maar dat ga ik uitzoeken.


adia

#25
xx

razafa

Citaat van: adia op 28/09/2004 om 15:46:47
kom er iemand van jullie mischien uit iazouzzan? een hele leuke dschar en lieve mensen , daar komen de beste wortels ter werld vandaan, uit tigazza van iazouzzan  in tamasint om persies te zijn !

iazzouzan ken ik , in amsterdam heb je 3 broers uit iazzouzen de ene said elazzouzi zat vroeger en mischien nog steeds bij kman (komitee marokkaanse voor arbeiders in nederland).

adia

#27
xx

dounya al_agira

Citaat van: adia op 28/09/2004 om 15:46:47
kom er iemand van jullie mischien uit iazouzzan? een hele leuke dschar en lieve mensen , daar komen de beste wortels ter werld vandaan, uit tigazza van iazouzzan  in tamasint om persies te zijn !
mijn zwager is een elhazouzi uit de i3azouzen... ze worden ook wel de ikesjan (kale'n) genoemd...


razafa

Citaat van: afazar op 28/09/2004 om 15:07:52
Citaat van: tamezjant op 28/09/2004 om 15:02:42
Citaat van: afazar op 28/09/2004 om 14:58:01
wie kent bozalmath uit aith elkadi hij was ook een van de beste mannen van abdelkarim

hahahha er zijn heel veel BOZELMATHETH in ait al kadi


vraag dat aan je vader hij kende hem vast wel bozelamath amjahed, ik weet niet precies wanneer hij overleden is maar dat ga ik uitzoeken.



ik heb het uitgezocht de echte naam van bozelmath ui aith elkadi is
AllOUCH N CHIVO wie kent hem of heeft wel eens van hem gehoord