wie komt er uit Tamasint.

Gestart door dounya al_agira, 23/09/2004 om 15:11:02

Bloemke

Ik ga ook naar tmassint dit jaar...ff kijken hoe het is geworden

faysie

en vanwaar kom je ergens:p

imzouran


Lady_tamasint

Jaaa Ik ben ook een Ta3azzouzt waar wonen jullie dan allemaal...Ik woon schuin tegenover dat illiepilie winkeltje sousi....Ik baal zo enorm dat ik er op dit moment niet ben....


veel pleizer daaro voor diegenen die daar zijn 

E3ber_Tastite

Azul,

Ik was dit jaar in Tamassint, ik ging daar overnachten bij een aantal familie leden die daar de huizen bouwen voor de aardbeving getroffene daar.

Tsjah wat kan ik zeggen over Tamassint, het dorpje zelf trok mij niet echt aan en je kon daar vond ik ook niet echt bijvoorbeeld lekker gaan ontbijten bij de cafetjes daar. De omgeving aan de andere kant, was wel zeer prachtig en vooral de omgeving rond de weg die naar Tazourakht gaat.

Was wel mooi om te zien, hoe onze ashtma van Tamassint daar leven.

S7aab sousi

Citaat van: Lady_tamasint op 09/08/2009 om 16:27:30
Jaaa Ik ben ook een Ta3azzouzt waar wonen jullie dan allemaal...Ik woon schuin tegenover dat illiepilie winkeltje sousi....Ik baal zo enorm dat ik er op dit moment niet ben....


veel pleizer daaro voor diegenen die daar zijn 

Woon je aan de over kant van dat winkeltje ik woon er presies naast .En mijn moeder is ook een ta3azouzt.

Mouad

SELAAM MOUALAIKOUM

Ik ben ook van tamasint (izzouzen)? ik heb net een account aangemaakt omdat ik meer wil weten van mijn voorouders.


Mouad

ik wist helemaal niet dat er zoveel mensen van tamasint konden zijn.
het lijkt er zo onbewoond.
ps: kent er iemand de familie ben azzouz of el azzouzi?
ik zou graag meer wille weten .

dwinin ta. lahiaouan

S7aab sousi

Citaat van: Mouad op 30/10/2009 om 03:00:49
ik wist helemaal niet dat er zoveel mensen van tamasint konden zijn.
het lijkt er zo onbewoond.
ps: kent er iemand de familie ben azzouz of el azzouzi?
ik zou graag meer wille weten .

dwinin ta. lahiaouan

Ja die ken ik zeker is mijn famillie En woon jij zelf ook in tamassint

Lady_tamasint

Citaat van: Mouad op 30/10/2009 om 03:00:49
ik wist helemaal niet dat er zoveel mensen van tamasint konden zijn.
het lijkt er zo onbewoond.
ps: kent er iemand de familie ben azzouz of el azzouzi?
ik zou graag meer wille weten .

dwinin ta. lahiaouan


Nee het lijkt er onbewoond...Maar ik ben een ta3azzouzt...wat wil je van ze weten...


Lady_tamasint

Ah heerlijk ik ben net terug van Tmasint...Het is er op dit moment zo mooi MashaAllah 10x beter dan in de zomer..Heb gejankt toen ik weg ging..helaas...maar gair inshaAllah...

groetjes

S7aab sousi

Lijkt me heerlijk ik ga pas in de zomer inchalah En ben je niet mischien familie van makouh??

Lady_tamasint

hey nee ik ken geen makkouh...

Mouad

kent er iemand Nourdin ben azzouz van tamasint? hij woont nu in belgie. jammer genoeg kom ik niet veel meer in tamasint maar ik hoop inschallah als de mogelijkheid er is daar te beginnen bouwen binnen een jaartje.

EytarkatieLady

salaam ik ben ook van tmasint!
Eytarkatie is er ier iemand van tawa an ahmed?