De overeenkomsten tussen de arabieren en de joden

Gestart door Matoub, 23/09/2004 om 11:21:00

Samariaan

Citaat van: MBTiziAzza op 23/09/2004 om 12:07:17
is dat dan zo dat jij beweert van de profeten af te stammen (bronvermelding mag niet ales zijn), de meeste profeten waren inderdaad joods.

misschien de meeste profeten die bekent zijn. aangezien er duizenden en duizenden andere profeten zijn geweest.

mara

Citaat van: Ales op 23/09/2004 om 11:21:00
http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll098/talen.htm






Raar genoeg wordt arabisch rijk
He je het wend of keert: het is wel een mooie taal (het klassieke dan)...

Dora

Citaat van: Ales op 23/09/2004 om 12:04:16
een feit is een feit. ik zou het niet mooi maken omwille van hypocristen.


Wie dat ontkent zou zijn kaarten op de tafel leggen.

Maar door te zeggen dat ze moslism zijn, lijkt me als bedelen.


vooral dat Mohamed beweert dat hij een profetenafstammeling is, en tegelijkertijd zegt dat de joden varkens en apen zijn.


dus omdat de profeten aanvankelijk joden waren, en omdat hij van een profetenstam beweert te zijn. is hij ook zoals de joden.

Logica !


kaarten op tafel leggen !


wat een interessant stuk...zelfs nu het van een stuk onbenul afkomt.

maar even de feiten > we stammen inderdaad allemaal van onze aardvader Adam. behalve Jezus (isa AS)..omdat hij rechtstreeks door God in het buikje van Maria(meryem  ratiallah oe 3anha)  is gezet...

maar goed dat even terzijde > graag zou ik dat stuk van je willen zien waarin de profeet sws beweerd dat joden varkens zijn..

daarnaast is jouw logica zo krom als het maar kan...als jouw ouders moslim zijn hoef jij geen moslim te zijn...er waren maar 2 arabische profeten..en dat waren islmaiel AS en mohammed sws...dus de profeet en zijn volgelingen zijn geen joden > joods is geen nationaliteit...

maar nogmaals graag zou ik dat stuk willen zien waar jij dat vandaan hebt gehaald dat de profeet zich zo heeft uitgelaten jegens de joden...

tijdelijk

#33
Nou het Joodse meisje Maria had er ook nog wel wat mee te maken hoor. Isa die zij baarde is een Jood.
Als God wat anders had gewild zou het wel in Siberie ofzo zijn gebeurd.

mara

Citaat van: Ayuda op 25/10/2004 om 10:15:27
Nou het Joodse meisje Maria had er ook nog wel wat mee te maken hoor. Isa die zij baarde is een Jood.
Als God wat anders had gewilde zou het wel in Siberie ofzo zijn gebeurd.
Het is joods meisje, let op je spelling!

Dora

Citaat van: Ayuda op 25/10/2004 om 10:15:27
Nou het Joodse meisje Maria had er ook nog wel wat mee te maken hoor. Isa die zij baarde is een Jood.
Als God wat anders had gewilde zou het wel in Siberie ofzo zijn gebeurd.

nee schatke want je moet weten dat God over het " uitverkorne"  volk spreekt. maar dat dat volk na het overlijden van de profeet Mozes vzmh weer ging afdwalen...er zijn nog vele verschilende profeten ertussen gekomen en uiteindelijk Jezus vzmh....dus het was dus om het " uitverkorne"  volk weer tot " het rechte pad"  te lijden. iemand uit sibirie is dus niet logisch...

tijdelijk

Maar, dan spreken we elkaar toch helemaal niet tegen LL?

Dora

ow..ja omdat je zei anders had Hij wel iemand uit sibirie kunnen nemen..hihi..foutje :-[