Hoofdmenu

nieuwe fortuijn?

Gestart door miss.F., 21/09/2004 om 15:35:52

athsaynou

Citaat van: miss.F. op 22/09/2004 om 15:21:04
Citaat van: highlander op 22/09/2004 om 15:13:51
er moet toch iemand voor het behoud van nederland opkomen,zware criminelen moeten zoiezo
keihard aangepakt worden of je nu turk,nederlander of marokkaan bent maakt niet uit
en zet wilders niet gelijk in de beklaagde bank(dat is ook met fortuin gebeurt)
hij heeft goede argumenten.
Wat is er zo verkeerd aan om criminelen buitenlanders er uit te smijten NIETS
wij zouden die dingen eens uit moeten halen in die landen,dan hadden ze ons allang de kop afgehakt
en als al die buitenlanders dan zoveel problemen hebben met hoe het hier gaat worden,GA dan naar huis

Voor de goede orde: wij gaan NERGENS naartoe, mijn ouders hebebn dit land mede opgebouwd dus ik heb hier evenveel recht te vertoefen als jij!! Dat wil nog niet betekenen dat ik alles wat hier over os gespuid word, te pikken heb. Ik mag mijn zegje doen en egef dan ook aan dat die Wilders niet meer is dan een na-prater, jij bent er ook een met je fortuijn-shit!!

You go girl!!

miss.F.

Citaat van: athsaynou op 22/09/2004 om 15:24:01
Citaat van: miss.F. op 22/09/2004 om 15:21:04
Citaat van: highlander op 22/09/2004 om 15:13:51
er moet toch iemand voor het behoud van nederland opkomen,zware criminelen moeten zoiezo
keihard aangepakt worden of je nu turk,nederlander of marokkaan bent maakt niet uit
en zet wilders niet gelijk in de beklaagde bank(dat is ook met fortuin gebeurt)
hij heeft goede argumenten.
Wat is er zo verkeerd aan om criminelen buitenlanders er uit te smijten NIETS
wij zouden die dingen eens uit moeten halen in die landen,dan hadden ze ons allang de kop afgehakt
en als al die buitenlanders dan zoveel problemen hebben met hoe het hier gaat worden,GA dan naar huis

Voor de goede orde: wij gaan NERGENS naartoe, mijn ouders hebebn dit land mede opgebouwd dus ik heb hier evenveel recht te vertoefen als jij!! Dat wil nog niet betekenen dat ik alles wat hier over os gespuid word, te pikken heb. Ik mag mijn zegje doen en egef dan ook aan dat die Wilders niet meer is dan een na-prater, jij bent er ook een met je fortuijn-shit!!

You go girl!!

thanx dear!!

highlander

nederland voor de nederlanders
auschlander raus
trouwens wat een kut site is dit zeg,ik snap niet wat ik hier doe.
hier word geen zinnig woord op gezegd shit zeg
rot toch op jullie

Masja

o ben je er zó een.....2 woordjes duits en ik weet al genoeg

MBTiza

Citaat van: highlander op 22/09/2004 om 15:35:14
auschlander raus
rot toch op jullie

sukkel

razafa

wilders wil extreem rechts verkrachten want hij wil een extreem rechts partij oprichten zonder antisimitisme omdat hij zelf een zionist is met goede banden met de mosad.

en zijn vrouw is ook een allochtoon dus nederland voor nederlanders zou niet echt zijn moto zijn.

zijn streven is gewoon lekker carriere maken en aas eten wat ook andere gefrustreerde misvormde lelijke sukkels doen zoals:
hersi ali, ebru omar, hafid bouazza, theo van ghogh, paul cliteur, nawijn, mat herben (zijn moeder is pools), etc..........

Ahraifi

Citaat van: highlander op 22/09/2004 om 15:35:14
auschlander raus
rot toch op jullie
Azul

Highlander,je hebt gelijk jongen,nederland voor de nederlanders en de buitenlanders moeten er zo snel mogelijk uitgeknikkerd worden.Je vergeet alleen een paar dingen te vermelden,weet jij hoeveel nederlanders er in het buitenland wonen?Om een paar voorbeelden te noemen,wat dacht je van de aantallen nederlanders in de volgende landen,AMERIKA,CANADA,ZUID-AFRIKA,NIEUW-ZEELAND-AUSTRALIE-DUITSLAND en nog vele andere landen.Als zij vandaag terugkomen dan ben ik vandaag nog weg,ik heb al een litertje of 100 diesel klaarstaan in de schuur voor het geval er ongeveer 20 miljoen nederlanders terugkomen.

Ps laat die nederlanders die uit ZUID-AFRIKA terugkomen ook meteen even voorkomen voor de misdaden die daar zijn gepleegd door hen.(je weet wel, voor die apartheid en dergelijke)

Dora

Citaat van: Masja op 22/09/2004 om 15:48:55
o ben je er zó een.....2 woordjes duits en ik weet al genoeg

hahaha ja precies...die duitsers hebben ze even een lesje geleerd..en nog lopen ze hier groot te doen...pas op highlander..of moet ik m even roepen...

Asafu

Tolerantie in Holland op de proef gesteld

THE WASHINGTON TIMES
20 december 2004
door Tom Carter

AMSTERDAM

Het parlementslid Geert Wilders ziet zich als de legendarische Hollandse jongen, die een vingertje in de dijk steekt om een vloedgolf van immigranten tegen te houden die Nederland en de rest van Europa dreigen te overstromen. "Immigratie is het grootste probleem van de Nederlandse samenleving op dit moment," zegt Wilders in zijn kantoor in Den Haag. “Wij zijn zo tolerant voor de cultuur en godsdienst van anderen, dat we die van onszelf verliezen … Europa vergeet zichzelf … Op een goede morgen worden we wakker, maar dan is het te laat. [Immigratie] zal ons land en democratie hebben vermoord." De gedreven politicus spreekt onder het toeziende oog van zijn lijfwachten, omdat zijn foto op Moslim websites is geplaatst met een oproep hem te onthoofden.

Zijn gedrevenheid komt voort uit een probleem in grote delen van Europa. Het oude, koude en gezapige werelddeel heeft er moeite mee om de [recente] immigratiegolven in zich op te nemen, om zich te beschermen van de groeiende haat van strijdbare Moslims die daarvan deel uitmaken en om te leren leven met de diepe angst in een wereld te leven die niet meer te beheersen valt.

”Als Europa zich de volledige en daadwerkelijke integratie van haar immigranten niet ter harte neemt, gaat Europa heel moeilijke tijden tegemoet. Haar boodschap moet veranderen van “Jij bent niet welkom. Jij hoort hier niet,” in “Dit is ons gezamenlijke probleem”, zegt Demetrios Papademetriou, voorzitter van het Migration Policy Institute in Washington.

Wilders: "In dertig jaar is de bevolking van Nederland gegroeid van 13 miljoen naar 16 miljoen. Dat is een toename van ongeveer 25 percent. Maar het aantal immigranten is gegroeid van 160.000 tot 1.6 miljoen â€" 1.000 procent. Onze gevangenissen zijn voor negentig procent met immigranten gevuld. [Immigranten] zijn veelal afhankelijk van onze [verzorgings]staat. Zij komen niet uit het Westen en spreken onze taal niet. De komende jaren zal 75 procent van onze bevolkingsgroei bestaan uit niet-westerse immigranten; slechts acht procent uit autochtone Nederlanders. Dit is niet mijn oordeel. Dit zijn de feiten,” stelt hij. Daarmee gaat Wilders eraan voorbij dat de officiële statistieken op websites van de overheid andere taal spreken. Zo stelt het CBS dat niet 90 maar 50 procent van de gevangenen buitenlanders zijn. En het cijfer van de heer Wilders van 1,6 miljoen kan alleen worden bereikt door daarin ook de tweede en derde generatie van immigranten te betrekken â€" mensen die in de Verenigde Staten nooit als vreemdelingen zouden worden beschouwd.

Dat maakt niet uit. De redeneringen van Wilders gaan er bij de Nederlandse tegenstanders van immigratie in als God’s woord in een ouderling…

http://www.buitenlandsepartner.nl/forum/index.php?article=4036

Isefrawen

stop een rechtse conservatieve zetpil (Bush) in de politieke anus van randfiguren zoals wilders en je krijgt het effect te zien die de ware machthebbers graag willen zien.

amerika heeft alles in handen, politiek, economisch, leger; de wereld is hun eigendom.
de wereld draait om de machthebbers die het speeltje in handen hebben...

Dobry Den

goed artikel. Bedankt voor het plaatsen.

Lâle

Citaat van: Eazy_MbTiza op 21/09/2004 om 15:39:21
een nieuwe volkert zou hier op z'n plaats zijn!

Kijk, ik heb een hekel aan Wilders, maar dit slaat weer zo nergens op!! Volgens mij hebben we deze discussie al eindeloos gevoerd na de moord op van Gogh: In dit land klagen wij mensen aan!!!!!!!!!!!

Lâle

Citaat van: lopende_lach op 22/09/2004 om 18:29:31

hahaha ja precies...die duitsers hebben ze even een lesje geleerd..en nog lopen ze hier groot te doen...pas op highlander..of moet ik m even roepen...

Daar zou ik niet te zeker van zijn lieverd, juist in oost duitsland komt het extreem rechts (de echte neo-nazi's, maar nu niet alleen tegen Joden) weer heel sterk op, vooral onder jongeren. En helaas trekt dat ook jongeren in dit land aan.

En wat zegt de politiek dan (over die gozer die in Eindhoven die aanslag heeft gepleegd en vorig jaar al hetzelfde probeerde): ach, dat zijn kwajongens streken.......

Isefrawen

dat bedoeld ze niet anas... duitse nazi's die hier in de 2e wereldoorlog alles hebben vernietigd, dat bedoeld ze...

wilders mag niet vermoord worden, hij praat zichzelf wel dood!

Als iemand Wilders of Ali vermoord bewijst hij de Nazi's een enorme dienst. Want dan gaan mensen nog veeeeel verder naar rechts op schuiven dan nu al het geval is, en dan deze (ex)VVD-ers  voorstaan.

Fortuijn zou ook zijn uitgesputterd gelijk een slecht Xenos waxinelichtje, als hij die kans had gekregen. Maar hij werd gedoofd toen hij nog schitterde en dat herinneren de mensen zich helaas. Het Kennedy effect.

Extreem rechts en extreem religieus hebben in feite een gemeenschappelijk doel, en kunnen dat bereiken met enkele moorden. Dat maakt de situatie erg gevaarlijk.