Hoofdmenu

nieuwe fortuijn?

Gestart door miss.F., 21/09/2004 om 15:35:52

miss.F.

Wilders wil immigratiestop

Uitgegeven: 21 september 2004 08:45

AMSTERDAM - Kamerlid Geert Wilders wil een onmiddellijke immigratiestop voor alle niet-westerse allochtonen die naar familie in Nederland willen reizen. De komende vijf jaar mogen er in Nederland geen Turken en Marokkanen bij komen, zo zegt het Kamerlid in Algemeen Dagblad. Wilders stapte onlangs uit de VVD-fractie.

Volgens Wilders zijn de problemen met de integratie zo 'immens en acuut' dat er onmiddellijk ingegrepen moet worden. "Alle aandacht moet worden gericht op de allochtonen die hier al wonen", zegt hij. Allochtonen met een Nederlands paspoort die de taal niet willen leren wil Wilders het land uitzetten. Datzelfde moet ook gelden voor criminele allochtonen en imams die haat zaaien.

Het Kamerlid is verder voorstander van het 'three strikes and you're out' principe: zware criminelen die voor de derde keer veroordeeld worden krijgen automatisch levenslang en verspelen het recht op strafvermindering.

Bron: Nu.nl

MBTiza

een nieuwe volkert zou hier op z'n plaats zijn!

miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 21/09/2004 om 15:39:21
een nieuwe volkert zou hier op z'n plaats zijn!

mee eens, volgens mij doet ie dat puur en alleen uit eigen belang.

MBTiza

ja, inderdaad hij wil gewoon aan populariteit inwinnen en bij de volgende verkiezingen een eigen partij oprichten ofzo..

miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 21/09/2004 om 15:43:23
ja, inderdaad hij wil gewoon aan populariteit inwinnen en bij de volgende verkiezingen een eigen partij oprichten ofzo..

maar volgens mij zitten mensen hier niet meer op te wachten: een na-prater

himito

Hij komt nog toevallig uit Venlo ook,de stad waar drugs & Noord-Afrikanen een synoniem zijn.Hij zegt weer wat de rest van de autochtonen graag willen horen,daar scoor je mee!Fortuijn was kaal,hij heeft ook zo'n raar kapsel(lijkt meer op een pruik) en maakt zich daarbij weer een opvallende persoon!!

miss.F.

Citaat van: himito op 21/09/2004 om 16:04:05
Hij komt nog toevallig uit Venlo ook,de stad waar drugs & Noord-Afrikanen een synoniem zijn.Hij zegt weer wat de rest van de autochtonen graag willen horen,daar scoor je mee!Fortuijn was kaal,hij heeft ook zo'n raar kapsel(lijkt meer op een pruik) en maakt zich daarbij weer een opvallende persoon!!

maar ik denk niet dat mensen op hem zitten te wachten ,want wat voor nieuws heeft hij nu te melden, hij roeptd datgene wat iedereen sinds fortuijn blert!

allasian

Citaat van: himito op 21/09/2004 om 16:04:05
De  drugs in Venlo en maastricht is in handen van Turken.Marokanen zijn daar niet de baas.Marokanen hebben in het westen alleen wat.

MBTiza

miss.F.

gisteren hoord ik op de radio dat het genie een brief heeft geschreven waarin hij aangeeft dat mensen die genaturaliseerd zijn en de nederlandse taal niet beheersen, vooralsnog terug gestuurd moeten worden. En welke blunder heeft ie gemaakt in de brief: spellingsfouten!!!!

highlander

er moet toch iemand voor het behoud van nederland opkomen,zware criminelen moeten zoiezo
keihard aangepakt worden of je nu turk,nederlander of marokkaan bent maakt niet uit
en zet wilders niet gelijk in de beklaagde bank(dat is ook met fortuin gebeurt)
hij heeft goede argumenten.
Wat is er zo verkeerd aan om criminelen buitenlanders er uit te smijten NIETS
wij zouden die dingen eens uit moeten halen in die landen,dan hadden ze ons allang de kop afgehakt
en als al die buitenlanders dan zoveel problemen hebben met hoe het hier gaat worden,GA dan naar huis

MBTiza

tja jullie zijn een hoopje stront in mijn ogen, Nederlander ben je als je succesvol bent zoals Gullit, Rijkaard maar Surinamer ben je als je een junk bent en de hele dag niets uitvoert ondanks dat allen de NL paspoort hebben.

himito

Hij is gek !!Hem hoor je alleen als er iets is over de Islam cq onze landgenootjes.Als hij dingen zegt waar een kern van waarheid in zit,moet hij het weer zwaar overdrijven en van een mug een olifant maken.

miss.F.

Citaat van: highlander op 22/09/2004 om 15:13:51
er moet toch iemand voor het behoud van nederland opkomen,zware criminelen moeten zoiezo
keihard aangepakt worden of je nu turk,nederlander of marokkaan bent maakt niet uit
wij zouden die dingen eens uit moeten halen in die landen,dan hadden ze ons allang de kop afgehakt
en als al die buitenlanders dan zoveel problemen hebben met hoe het hier gaat worden,GA dan naar huis

Voor de goede orde: wij gaan NERGENS naartoe, mijn ouders hebebn dit land mede opgebouwd dus ik heb hier evenveel recht te vertoefen als jij!! Dat wil nog niet betekenen dat ik alles wat hier over os gespuid word, te pikken heb. Ik mag mijn zegje doen en egef dan ook aan dat die Wilders niet meer is dan een na-prater, jij bent er ook een met je fortuijn-shit!!

MBTiza

Citaat van: highlander op 22/09/2004 om 15:13:51

ga zelf lekker naar huis, naar de highlands op de o zo hoge veluwe