Autochtone jongeren steeds rechtser(kale kopjes)

Gestart door himito, 21/09/2004 om 12:24:53

himito

Het valt me op dat er steeds meer autochtone jongeren zich aansluiten bij de kale kopjesclub,lonsdaele-mannetjes!Ik heb er de laatste tijd steeds meer last van in mijn omgeving,mijn familie ook.Wat zou je er aan kunnen doen?Agressief worden,dan heb je zelf een probleem!(politie)Wie van jullie heeft er ook  met deze snel groeiende groep problemen gehad of nare ervaringen mee?

masanisa

Ik heb er zelf nog geen last van, maar in mijn werk hebben wij ook te m aken met deze doelgroep.

volgens me is het gewoon een reactie van verschillende factoren, de politiek, de pers en natuurlijk de beeldvorming die op dit moment heerst......

Beste Himito,
Vergeet niet dat er ook groepen(allochtonen) die ook een verrechtsen zijn.....
Je moet deze groepen ook serieus nemen en hun zorgen en problemen vertalen naar een hulpvraag,

Op dit moment is het een van de speerpunten van verschillende overleggen.
het wordt vervolgd

miss.F.

Citaat van: himito op 21/09/2004 om 12:24:53
Het valt me op dat er steeds meer autochtone jongeren zich aansluiten bij de kale kopjesclub,lonsdaele-mannetjes!Ik heb er de laatste tijd steeds meer last van in mijn omgeving,mijn familie ook.Wat zou je er aan kunnen doen?Agressief worden,dan heb je zelf een probleem!(politie)Wie van jullie heeft er ook  met deze snel groeiende groep problemen gehad of nare ervaringen mee?

gewoon negeren die watjes, ze willen alleen maar provoceren en mochten ze jou persoonlijk aanvallen, dan mag je wat mij betreft fysiek reageren.

MBTiza

meestal zijn wij degene die zulke mannetjes vervelen en lastigvallen en ik heb er geen last van aangezien ik altijd in een multicult. buurt ben

miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 21/09/2004 om 14:33:09
meestal zijn wij degene die zulke mannetjes vervelen en lastigvallen en ik heb er geen last van aangezien ik altijd in een multicult. buurt ben

dat voordeel heb je in een dergelijk buurt, ze hebben het lef niet om hun bek open te trekken

himito

Citaat van: miss.F. op 21/09/2004 om 14:36:38
Citaat van: MBTiziAzza op 21/09/2004 om 14:33:09
meestal zijn wij degene die zulke mannetjes vervelen en lastigvallen en ik heb er geen last van aangezien ik altijd in een multicult. buurt ben

dat voordeel heb je in een dergelijk buurt, ze hebben het lef niet om hun bek open te trekken
Bij ons hier in Venlo e.o overheersen ze sterk,het gaat er niet of ik bang ben voor hen,mijn ouders en vele andere ouderen worden nageroepen/uitgescholden!!!

miss.F.

Citaat van: himito op 21/09/2004 om 14:43:03
Citaat van: miss.F. op 21/09/2004 om 14:36:38
Citaat van: MBTiziAzza op 21/09/2004 om 14:33:09
meestal zijn wij degene die zulke mannetjes vervelen en lastigvallen en ik heb er geen last van aangezien ik altijd in een multicult. buurt ben

dat voordeel heb je in een dergelijk buurt, ze hebben het lef niet om hun bek open te trekken
Bij ons hier in Venlo e.o overheersen ze sterk,het gaat er niet of ik bang ben voor hen,mijn ouders en vele andere ouderen worden nageroepen/uitgescholden!!!

als de ouderen worden lastig gevallen, mogen julli er best iets aan doen, bijvoorbeeld jullie ongenoegen bij de burgemeester uiten. Als het omgekeerd was, zouden wij dit al lang in het nieuws vernomen hebben

MBTiza

stelletje lafaards zijn het, waarom gaan ze niet een wijk als de schilderswijk, kanaleneiland, bijlmer ofzo in...

miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 21/09/2004 om 14:48:06
stelletje lafaards zijn het, waarom gaan ze niet een wijk als de schilderswijk, kanaleneiland, bijlmer ofzo in...

dat soort mensen heb je meer buiten de randstad wonen, die basren hun ideen op onwetendheid en op de geluiden die in de media te horen zijn

MBTiza

ach het zijn inderdaad mensen die onwetend zijn en zich heel vaak bij zo'n cluppie aansluiten omdat ze anders nergens bijhoren

miss.F.

precies daar gata het uiteindelijk om: ergens bij te horen. Die gasten laten hun hersens niet functioneren, ze laten dat anderen voor hen doen. Een goed voorebelsd is de film American History X, daar kun je zien hoe dom mensne kunnen zijn en hoe anderen daar gebruik van maken

himito

Citaat van: miss.F. op 21/09/2004 om 14:47:55
Citaat van: himito op 21/09/2004 om 14:43:03
Citaat van: miss.F. op 21/09/2004 om 14:36:38
Citaat van: MBTiziAzza op 21/09/2004 om 14:33:09
meestal zijn wij degene die zulke mannetjes vervelen en lastigvallen en ik heb er geen last van aangezien ik altijd in een multicult. buurt ben

dat voordeel heb je in een dergelijk buurt, ze hebben het lef niet om hun bek open te trekken
Bij ons hier in Venlo e.o overheersen ze sterk,het gaat er niet of ik bang ben voor hen,mijn ouders en vele andere ouderen worden nageroepen/uitgescholden!!!

als de ouderen worden lastig gevallen, mogen julli er best iets aan doen, bijvoorbeeld jullie ongenoegen bij de burgemeester uiten. Als het omgekeerd was, zouden wij dit al lang in het nieuws vernomen hebben
We hebben al met de gemeenten gepraat maar dat levert niet veel op,ze zeggen dat ze alleen de kleding dragen etc,etc maar ze zijn best erg,ze wierpen laatst een brandbom bij de moskee naar binnen terwijl er mensen binnen waren!!!

MBTiza


miss.F.

Citaat van: himito op 21/09/2004 om 15:17:22
Citaat van: miss.F. op 21/09/2004 om 14:47:55
Citaat van: himito op 21/09/2004 om 14:43:03
Citaat van: miss.F. op 21/09/2004 om 14:36:38
Citaat van: MBTiziAzza op 21/09/2004 om 14:33:09
meestal zijn wij degene die zulke mannetjes vervelen en lastigvallen en ik heb er geen last van aangezien ik altijd in een multicult. buurt ben

dat voordeel heb je in een dergelijk buurt, ze hebben het lef niet om hun bek open te trekken
Bij ons hier in Venlo e.o overheersen ze sterk,het gaat er niet of ik bang ben voor hen,mijn ouders en vele andere ouderen worden nageroepen/uitgescholden!!!

als de ouderen worden lastig gevallen, mogen julli er best iets aan doen, bijvoorbeeld jullie ongenoegen bij de burgemeester uiten. Als het omgekeerd was, zouden wij dit al lang in het nieuws vernomen hebben
We hebben al met de gemeenten gepraat maar dat levert niet veel op,ze zeggen dat ze alleen de kleding dragen etc,etc maar ze zijn best erg,ze wierpen laatst een brandbom bij de moskee naar binnen terwijl er mensen binnen waren!!!

een brandbom is wel ernstig, is het niet mogelijk om een advocaat in de arm te nemen en de gemeente aan te klagen voor het nietsdoen?

masanisa

Nogmaals, zelf de politie, de maatschappelijke instellingen en de lokale politiek zijn op dit moment intensief mee bezig.

Mocht er iets zijn moet je dit altijd melden!!!!!!!!!!!!!