Moren

Gestart door Massugrada, 09/05/2004 om 15:35:42

Samariaan

Citeerik heb de arabieren veel beter dan de VERRADERS

nou de kans is groot dat een van die VERRADERS je voorouders is geweest

AFRA

#16

Citeerwat heeft deze opmerking dan weer met het onderwerp te maken??? en probeer het AUB zo duidelijk mogelijk uit te leggen!

ik heb dat geschreven om een paar feiten duidelijk uit te leggen. :)

vertel me nu hoe de moren arabieren en berbers zijn ? dringend geeist ...

AFRA

Citeernou de kans is groot dat een van die VERRADERS je voorouders is geweest

dit is zeer mogelijk als een van mijn voorouders een ander kleinkind die mohameduk heet, hadden. want de afstemmelingen zijn de eerlijke bewijzen.


Samariaan

Citeervertel me nu hoe de moren arabieren en berbers zijn ? dringend geeist ...

Moren (latijns Mauri) een mix van mensen,voornamelijk aftammelingen van arabieren en berbers. Na de Arabische overwinning op de Berbers in de 7e eeuw, mix en huwelijken tussen deze twee groepen voerde de boventoon. De moren reisden noordwaards en veroverden Spanje.

Bron: Encarta encyclopedie http://encarta.msn.com/encyclopedia_761558815/Moors.html

welk gedeelte van HUWELIJK begrijp je niet?

ras

#19
Interisant zeg.

ik wil vrijheid, kan het simpel?

AFRA

#20

CiteerMoren (latijns Mauri) een mix van mensen,voornamelijk aftammelingen van arabieren en berbers. Na de Arabische overwinning op de Berbers in de 7e eeuw, mix en huwelijken tussen deze twee groepen voerde de boventoon. De moren reisden noordwaards en veroverden Spanje.

Bron: Encarta encyclopedie http://encarta.msn.com/encyclopedia_761558815/Moors.html

welk gedeelte van HUWELIJK begrijp je niet?


wat voor een belachelijk antwoord.
ik gaf je een tipje, en dat was: de moren werden onder Hannibal gerekend.

dus hoe kunnen de moren onder hannibal gerekend zijn als de moren ook arabieren zijn. want ze waren toen niet in tamazgha.

wat voor belachelijke antwoorden geef jij ? verzin iets beters !

Samariaan

#21

Citeerwat voor een belachelijk antwoord.
ik gaf je een tipje, en dat was: de moren werden onder Hannibal gerekend.

dus hoe kunnen de moren onder hannibal gerekend zijn als de moren ook arabieren zijn. want ze waren toen niet in tamazgha.


huh? wat heeft de samenstelling van de moren te maken met wel of geen alliantie met hannibal?

AFRA

#22

Citeerhuh? wat heeft de samenstelling van de moren te maken met wel of geen alliantie met hannibal?

dat zie jij dus niet. en toch geef ik je tijd. buh : "lli tsahhar m3a labrahesh isbah fater " (marokkaans spreekwoord).

ras

#23
dit weet toch ieder mens ,als je 14 eeuwen samen breng met een soort bevolking krijg je dat

AFRA

Citeerdit weet toch ieder mens ,als je 14 eeuwen samen breng met een soort bevolking krijg je dat

"lli tsa77ar m3a labrahesh isbah fater" geledt ook voor jou.

ras

#25
waar heb je het over man ?

Ariaz

Citeerhuh? het zal wel weer, maar hoe verklaar je die huwelijken die allemaal plaatsvonden tussen de imazighen en arabieren, waren die ook allemaal gebasseerd op HAAT?


welke huwelijken dan?

kun je mij exacte dateringen geven?
kun je mij exacte bewijzen geven van gemengde huwelijken tussen Arabieren en Imazighen in de vroegere tijd?

Ariaz

#27

Citeerhuh? wat heeft de samenstelling van de moren te maken met wel of geen alliantie met hannibal?


hij bedoelt dat de Moren al in d etijd van Hannibal bestonden en in die tijd was er geen enkel Arabier op Tamazgha-grondgebied, dus hoe kunne dan Moren Arabieren zijn, dat is onmogelijk,

Samariaan

#28

Citeerwelke huwelijken dan?

kun je mij exacte dateringen geven?
kun je mij exacte bewijzen geven van gemengde huwelijken tussen Arabieren en Imazighen in de vroegere tijd?

exacte data heb ik niet, maar kwam het tegen in de de Encarta encyclopedie

CiteerMoren (latijns Mauri) een mix van mensen,voornamelijk aftammelingen van arabieren en berbers. Na de Arabische overwinning op de Berbers in de 7e eeuw, mix en huwelijken tussen deze twee groepen voerde de boventoon. De moren reisden noordwaards en veroverden Spanje.

Bron: Encarta encyclopedie http://encarta.msn.com/encyclopedia_761558815/Moors.html

AFRA

Citeerexacte data heb ik niet, maar kwam het tegen in de de Encarta encyclopedie



geloof je versatand, en laat je verraadsgevoel vallen.