Hoofdmenu

Bush of Kerry?

Gestart door ameziane, 20/09/2004 om 15:30:40

Sa3ieD

Citeer
klopt, maar toch zeg iets in me dat wanneer Bush wint, en hij dan weet dat dit zijn laatste kans ooit is om President te kunnen zijn, hij alles zal proberen om te doen wat zijn hart begeert. En diep van binnen is het een Christenlijke extremist, die met een ideologische oorlog bezig is (een oorlog die tot nu toe aan meer dan 100 000 mensen het leven heeft gekost volgens de laatste schatting)
Ken je dat liedje van Twattun? Th American heet ie. Zoals de naam als suggereert gaat ie over Amerika. Ik vind m wel goed, als je m niet kent of als meer mensen hem willen horen dan moeten jullie t zeggen dan plaats ik hem wel.

cinderella

Citaat van: MohamedUK op 02/11/2004 om 22:18:27
Citaat van: cinderella op 02/11/2004 om 22:09:31
Citaat van: cinderella op 02/11/2004 om 22:06:36
Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:58:28
Citaat van: cinderella op 02/11/2004 om 21:56:14


wanneer is het bekend?
Morgen om 5 uur 's ochtends


met s**** ff kijken dan...


nou ja zeg! wil alleen S H O E R zeggen hoor

we geloven je ;)


ohh gelukkig maar..

heu toega twaded nigh?

Samariaan


Samariaan

Citaat van: Sa3ieD op 02/11/2004 om 22:22:22
Citeer
klopt, maar toch zeg iets in me dat wanneer Bush wint, en hij dan weet dat dit zijn laatste kans ooit is om President te kunnen zijn, hij alles zal proberen om te doen wat zijn hart begeert. En diep van binnen is het een Christenlijke extremist, die met een ideologische oorlog bezig is (een oorlog die tot nu toe aan meer dan 100 000 mensen het leven heeft gekost volgens de laatste schatting)
Ken je dat liedje van Twattun? Th American heet ie. Zoals de naam als suggereert gaat ie over Amerika. Ik vind m wel goed, als je m niet kent of als meer mensen hem willen horen dan moeten jullie t zeggen dan plaats ik hem wel.

nee ken ik niet, maar zal wel lachen zijn yek

cinderella


Sa3ieD

hij is niet lachen. Hij is juist droevig.
als je real player hebt:
http://www.amazigh.nl/muziek/download.php?dldid=46

Abdarsia

Ik heb liever Kerry zien winnen..Ik ben die Bush meer dan zat..Wat een kk jood

tijdelijk

Wat is jodenhaat toch heerlijk primitief.
Kerry is van joodse afkomst, niet Bush!

Ik ben trouwens voor Kerry.
Maar de angst zal de stemming wel gunstig doen uitvallen voor Bush.

miss.F.

nou het ziet er naar uit dat ei nog eens vier jaar aan mag blijven

Isefrawen



beter bush dan kerry... bush zit er al een tijd en de wereld begint het te accepteren...
de wereld begint zich ook aan te passen aan zijn beleid... vier jaar bush aan de macht betekent een isolering van amerika... en geen wereldmacht meer... dat is positief voor de wereld... ik denk dat de volgende wereldmacht china en europa wordt... die combinatie... rusland is verder aan het afbrokkelen

mara

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 03/11/2004 om 14:51:08


vier jaar bush aan de macht betekent een isolering van amerika
zeker die column van g.j droge gehoord gisteren? toch vind ik het zeer deplorabel igv die misdadiger van een bush gaat winnen...

miss.F.

nou de overwinning is al opgeist door de republikeiken, het spel is gespeeld

Dora

ze kunnen opeisen wat ze willen..geduldig afwachten op ohio..

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 03/11/2004 om 14:59:55
ze kunnen opeisen wat ze willen..geduldig afwachten op ohio..

In ohio hebben ze een voorsprong van ruim 14.000 stemmen, dus het is zo goed als gewonnen

ameziane

Weer is gebleken dat Amerikaanse democratie een farce is .Als een kandidaat niet met grote voorsprong wint verdient hij het niet om in het Witte Huis te zetelen.

Misschien kunnen ze daar leren van de Arabische dictators,die scoren altijd minstens 99%,voor minder doen ze het niet.