Hoofdmenu

Bush of Kerry?

Gestart door ameziane, 20/09/2004 om 15:30:40

boe

Kerry. No doubt, Kerry...

SAMADIE

kijk wij busch weet je wat je hebt oorlog enz. maar kerry heb  ik liever allles is beetr dan busch maar kerry die verandert zn menig elke keer weer met hem weet je it nooit duz
geen een van de 2.

athsaynou

Citaat van: SAMADIE op 30/10/2004 om 14:55:10
kijk wij busch weet je wat je hebt oorlog enz. maar kerry heb  ik liever allles is beetr dan busch maar kerry die verandert zn menig elke keer weer met hem weet je it nooit duz
geen een van de 2.


Yep maar er moet een keuze vallen....

athsaynou

We zien het allemaal 3 november ... op dit moment staan ze gelijk bij het Amerikaanse volk....

allasian

Bruce Springsteen 4 president.

Fetiha19

geen van beiden , Kerry doet nu wel lief maar als hij heeft gewonnen , is hij nog erger dan BUSH

Sa3ieD

Alsof t wat uit zal maken. Amerika zal altijd even kapitalistisch en hard blijven. Rechtvaardigheid is er ver te zoeken, ik kan me geen tijd herinneren dat Amerika geliefd was, ja misschien net na de 2e wereldoorlog. Welke president er zit maakt volgens mij ook weinig uit.

Fetiha19

Citaat van: Sa3ieD op 01/11/2004 om 20:15:08
Alsof t wat uit zal maken. Amerika zal altijd even kapitalistisch en hard blijven. Rechtvaardigheid is er ver te zoeken, ik kan me geen tijd herinneren dat Amerika geliefd was, ja misschien net na de 2e wereldoorlog. Welke president er zit maakt volgens mij ook weinig uit.

Je hebt gesproken

Sbe3


cinderella



wanneer is het bekend?

Aqsil


cinderella

#71
Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:58:28
Citaat van: cinderella op 02/11/2004 om 21:56:14


wanneer is het bekend?
Morgen om 5 uur 's ochtends


met shoer ff kijken dan...

cinderella

Citaat van: cinderella op 02/11/2004 om 22:06:36
Citaat van: Aqsil op 02/11/2004 om 21:58:28
Citaat van: cinderella op 02/11/2004 om 21:56:14


wanneer is het bekend?
Morgen om 5 uur 's ochtends


met s**** ff kijken dan...


nou ja zeg! wil alleen S H O E R zeggen hoor

Samariaan

Citaat van: Sa3ieD op 01/11/2004 om 20:15:08
Alsof t wat uit zal maken. Amerika zal altijd even kapitalistisch en hard blijven. Rechtvaardigheid is er ver te zoeken, ik kan me geen tijd herinneren dat Amerika geliefd was, ja misschien net na de 2e wereldoorlog. Welke president er zit maakt volgens mij ook weinig uit.

klopt, maar toch zeg iets in me dat wanneer Bush wint, en hij dan weet dat dit zijn laatste kans ooit is om President te kunnen zijn, hij alles zal proberen om te doen wat zijn hart begeert. En diep van binnen is het een Christenlijke extremist, die met een ideologische oorlog bezig is (een oorlog die tot nu toe aan meer dan 100 000 mensen het leven heeft gekost volgens de laatste schatting)

Samariaan