Hoofdmenu

Bush of Kerry?

Gestart door ameziane, 20/09/2004 om 15:30:40

Lâle


flores

Citaat van: ameziane op 20/09/2004 om 15:30:40
Over 6 weken zijn er verkiezingen in de enige overgebleven supermacht in de wereld, de VS. Het Amerikaanse volk kan dan een (nieuwe) president kiezen. Deze verkiezingen hebben hun weerslag op de hele wereld, ook op ons als Imazighen/Moslims.

Als je het mij vraagt is alles beter dan die leugenaar Bush c.s. Als ik die man zie, dan zie ik bloed van zijn handen afvloeien, bloed van Iraakse vrouwen en kinderen vergoten in een illegale oorlog.

Wat vinden jullie?

Alle politici zijn leugenaars en macht is recht.
Bush is echter de enige die met het Islamitisch fundamentalisme kan en zal afrekenen net zoals president Ronald Reagan heeft afgerekend met de Sovjet-Unie en  de presidenten  Roosevelt  en Truman hebben afgerekend met Nazi-Duitsland en het militairistische Japan.

Isefrawen

#47

kerry is trouwens ook vastberaden het islamitisch terrorisme te verbannen...
net als de palestijnen te verbannen uit israel=palestina...  kerry heeft uitdrukkelijk gekozen voro de kant van de Israeliers...

dus vier maar nog geen feest waneer blijkt dat kerry de president wordt... het worden nog hele roerige tijden... met veel bloedige aanslagen, hopelijk zullen de fascistische liberalen ook getroffen worden...

flores

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 23/10/2004 om 01:39:27


kerry is trouwens ook vastberaden het islamitisch terrorisme te verbannen...
net als de palestijnen te verbannen uit israel=palestina...  kerry heeft uitdrukkelijk gekozen voro de kant van de Israeliers...

des vier maar geen feest waneer blijkt kerry de president wordt... het worden nog hele roerige tijden...

Voor wie zou Kerry anders moeten kiezen?  Voor weer een corrupte Arabische dictatuur die er op economisch gebied niets van bakt?  Als Arabishe landen net zo democratisch en economisch succesvol  zouden zijn als Israel zou de wreld een heel wat betere plek zijN!!

Isefrawen

Citaat van: flores op 23/10/2004 om 01:53:18
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 23/10/2004 om 01:39:27


kerry is trouwens ook vastberaden het islamitisch terrorisme te verbannen...
net als de palestijnen te verbannen uit israel=palestina...  kerry heeft uitdrukkelijk gekozen voro de kant van de Israeliers...

des vier maar geen feest waneer blijkt kerry de president wordt... het worden nog hele roerige tijden...

Voor wie zou Kerry anders moeten kiezen?  Voor weer een corrupte Arabische dictatuur die er op economisch gebied niets van bakt?  Als Arabishe landen net zo democratisch en economisch succesvol  zouden zijn als Israel zou de wreld een heel wat betere plek zijN!!

ach sodemieter toch op met je pro-israelisch gebrabbel... palestina is van de palestijnen en ze hebben het recht op te komen voor hun land! wat betreft dat economisch gejank van jouw, israel staat in de top 5 met de hoogste staatschuld, dit geld heeft Israel van Europa en de Verenigde Naties geïnd, officieel staat het nog als schuld inde boeken, natuurlijk is dat geld met een knipoog aan israel gegeven zodat ze hun miezerig leventje in de woestijn kunnen opvrolijken en om zo de wereld te laten zien dat israel van een bak zand een vruchtbaar gebied kan maken... een afrukking politiek spelletje...
israel heeft dus niks voor elkaar gekregen, mede dankzij de schuldgevoelens van de christenen uit europa en de rijke joden uit amerika kan israel nog haar hoofd boven water houden... economisch gaat het belabberd, zelfs slechter dan een land als Egypte... zoek de cijfers maar op!

Lâle

Citaat van: flores op 23/10/2004 om 01:53:18
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 23/10/2004 om 01:39:27


kerry is trouwens ook vastberaden het islamitisch terrorisme te verbannen...
net als de palestijnen te verbannen uit israel=palestina...  kerry heeft uitdrukkelijk gekozen voro de kant van de Israeliers...

des vier maar geen feest waneer blijkt kerry de president wordt... het worden nog hele roerige tijden...

Voor wie zou Kerry anders moeten kiezen?  Voor weer een corrupte Arabische dictatuur die er op economisch gebied niets van bakt?  Als Arabishe landen net zo democratisch en economisch succesvol  zouden zijn als Israel zou de wreld een heel wat betere plek zijN!!

Israel democraties? Laat me niet lachen! Israel wordt, net als Amerika, geleid door zionisten, die vinden dat zij het recht hebben om landjepik te spelen. Dat zijn de lui die het in deze wereld voor het zeggen hebben, aangezien zij Amerika leiden.

Masja

échte zuivere democratie bestaat niet eens, nergens volgens mij

Lâle

Citaat van: Masja op 27/10/2004 om 14:30:00
échte zuivere democratie bestaat niet eens, nergens volgens mij

Nee inderdaad. Zelfs die 'super' democratie hier........

mara

Het zijn allebei kwaden, maar liever het kerrykwaad dan het apenkwaad...

Lâle

Er kan inderdaad gekozen worden tussen 2 nullen, maar volgens mij is alles beter dan Bush.

ameziane

#55
Citaat van: flores op 23/10/2004 om 01:35:54
Bush is echter de enige die met het Islamitisch fundamentalisme kan en zal afrekenen .
Bush heeft niks opgelost en zal in de toekomst(mocht hij herkozen worden,Allah verhoede) niks oplossen. In plaats van een rechtvaardige oplossing te bewerkstelligen tussen Israel en de Palestijnen heeft meneer Bush een nieuw brandhaard gecreerd in een toch explosieve regio die Midden-Oosten heet.En nu zit hij tot de nek in de modder.

athsaynou

Citaat van: Madelein op 27/10/2004 om 14:41:12
Er kan inderdaad gekozen worden tussen 2 nullen, maar volgens mij is alles beter dan Bush.

Yep helemaal waar ik weet niet of jullie gisteren Zembla hebben gekeken nou daar was in beeld gebracht wat hij in zijn leven heeft meegemaakt en wat politiek met zijn leven te maken heeft nou hij heeft heel wat ervaringen erin en is nu tegen de oorlog claimt hij dus ik ga nu voor Kerry beter dan wie dan ook...

mara

Die kerry is ook zo nep. Net een draaiorgel, het is maar hoe het hem uitkomt.

miss.F.

Opzich is het niet eens zo erg als als die flapdrol nog eens vier jaar mag regeren: heeft ie weer genoeg tijd om alles te verkloten waardoor niet alleen mensen maar ook hun regeringsleiders afstand van amerika zullen nemen, is het eindelijk afgelopen met amerika als wereldmacht. Desondanks mag die Kerry-geval het van mij nu gaan proberen

Lâle

Mooi citaat van een in Nederland wonende Amerikaan (Gelderlander, 30 oktober 2004)

Checkoway woont al zeven jaar in Nederland. "De media hebben het over toenemend anti-Amerikanisme. Zelf merk ik daar niets van. Ik zie alleen maar anti- Bushisme. Mensen zijn kwaad op Bush, niet op alle Amerikanen. Nederlanders zijn bereid ons te vergeven dat we Bush één keer tot president hebben gekozen. Maar we moeten het niet nog een keer flikken. Doen we dat wel, dan krijgen we te maken met écht anti-Amerikanisme."