Hoofdmenu

Bush of Kerry?

Gestart door ameziane, 20/09/2004 om 15:30:40

ameziane

Citaat van: MohamedUK op 09/10/2004 om 18:44:04
heeft iemand die discussie afgelopen nacht tussen deze twee gezien?
Ja, ik heb de herhaling gezien.

Niks nieuws eigenlijk. Kerry valt Bush aan over de leugens om ten strijde te trekken tegen Saddam. En Bush houdt de Amerikaanse kiezer voor dat Kerry steeds van standpunt verandert en dat hij niet geschikt is als opperbevelhebber van de strijdkrachten.

ameziane

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 09/10/2004 om 19:28:23

doe mij maar Ketchup...
Jij gaat dus voor de vrouw van Kerry.Maar die is geen kandidaat, voorzover ik weet.

Samariaan

Citaat van: ameziane op 10/10/2004 om 14:04:57

doe mij maar Ketchup...
Jij gaat dus voor de vrouw van Kerry.Maar die is geen kandidaat, voorzover ik weet.

elke keer als ik die naam Ms. Heinz lees, krijg ik trek in patat met ketchup

mouslati

Het maakt niet uit of je door de hond of de kat wordt gebeten

athsaynou

Bush word ervan beschuldigd dat hij een microfoontje onder zijn trui had dus..... dat er dingen worden ingefluisterd tijdens het debat. Geen idee of het waar is maar het zou me niks verbazen als het waar is!

miss.F.

Citaat van: athsaynou op 11/10/2004 om 14:57:59
Bush word ervan beschuldigd dat hij een microfoontje onder zijn trui had dus..... dat er dingen worden ingefluisterd tijdens het debat. Geen idee of het waar is maar het zou me niks verbazen als het waar is!

het zou me inderdaad niets verbazen want die man is te dom om lange zinnen te maken en om te reageren op wat een ander zegt

IIAwajie3erII

Citaat van: mouslati op 11/10/2004 om 13:27:49
Het maakt niet uit of je door de hond of de kat wordt gebeten
nou liever de kat als ik zo bijdehand mag zijn ;)

ameziane

Citaat van: MohamedUK op 11/10/2004 om 13:06:52
Citaat van: ameziane op 10/10/2004 om 14:04:57

doe mij maar Ketchup...

elke keer als ik die naam Ms. Heinz lees, krijg ik trek in patat met ketchup
Hou je in,Mr. Uk.Vooral nu de Ramadan aankomt...hahaha...

Wasilla tarifest

Alle 2 een stelletje losers....ieghhh

athsaynou

Kerry en Busch waren in debat geweest met elkaar en het ging voornamelijk over het Binnenland.
Kerry kwam als winnaar uit de bus volgens de peilingen....

Naciraaaaaaa

Citaat van: bro no1 op 20/09/2004 om 18:32:38
_THA_TRUTH_ GROOT GELIJK BRO

Het is zo dat bush strait to the point is  maar of je nou democraten of republiekenen aan de macht staan maakt helemaal niks uit.
althans niet voor de arabieren.
maar waarom asocieren wij imazighen ons met arabieren net of zij
zich met ons zouden asocieren. denk je dat de marokaanse arabieren
iets aan de onderdruking van de imazighen zouden doen of met ons een front vormen denk het niet. ze discrimeneren ons in onze eigen land.
laat staan dat arabieren van het midden oosten achter ons zouden staan
of ons steunen in een conflict, nog sterker van marokko tot aan afganistan wonen inheemse volken en die worden allemaal als derde rangs burger behandeld door de arabieren. ga kijken of je iets vind op internet over
deze bevolkings groepen ze worden niet eens erkent in hun eigen land
door die f**cking arabieren. kijk bijvoorbeeld op maroc.net zie jij iets over
de imazighen.niks, of de links naar marokaanse steden ik zie geen steden
van de rif allen de arabische gedeelte van marokko zie je, wij zijn nog niet eens gelijk waardig aan de arabieren in ons eigen land laat staan dat ik het
ga opnemen voor een arabier uit het m.oosten

ps een ding wat ik niet kan uit staan is dat de irifen hier in nederland
zich gaan asocieren met de arabieren. en van die antisemitisch leuzen gaan
roepen jooden gaan we dooden of zo van die bullshit (onder een joodse autoriteit zouden wij als irifen een gelijkwardie rechten hebben dat kunnen wij na 1500 jaar no steeds niet zeggen van de arabieren)weet jullie nog de opstand van de irifen tegen de bezeter van marokko waaren er arabieren die  ons te hulp kwamen neeeeeee toch terwijl wij vochten voor ons land en genoside werd gepleegd tegen de irifen door middel van zenuwe gas, waaren de arabieren de knechten van de fransen zelfs na de onafhanklijkheid van marokko
bleven de marokkaanse autoriteten de franse steunen tegen de oorlog in algerije  en het gekste van dit als is dat door de schulden die de marokaanse arabieren in frankrijk en spaanje hebben veroorzaakt werd marokko to geeigend door de fransen en spanjaarden zonder maar een schot te lossen.
en dan zitten wij hier te ouwe****en over het conflict arabieren en amirikaanen laat ze elkaar maar op vreten wat mij betreft,
er zal nooit een arabier zijn die het zal op nemen voor de imazighen punt uit,

de oorzak hier van is dat de arabieren net zoals de zionisten zich superiur wanen aan ander volken.

Het gaat om je broeders en zusters in de islam, die daar worden afgemaakt.

madridino

Het maakt niet uit of je een hond kiest of een ezel.
Alle twee een pot nat.

Dora

Citaat van: maradona op 15/10/2004 om 17:24:19
Alle twee een pot nat.
tuuurlijk wel...ik kies de ezel...heb een hekel aan honden...valse beesten..

madridino

Citaat van: lopende_lach op 15/10/2004 om 17:26:23
Citaat van: maradona op 15/10/2004 om 17:24:19
Alle twee een pot nat.
tuuurlijk wel...ik kies de ezel...heb een hekel aan honden...valse beesten..

ja dat klopt.
Jij hebt gelijk, ik heb ook een hekel aan honden .........bush.......kerry........