Hoofdmenu

Bush of Kerry?

Gestart door ameziane, 20/09/2004 om 15:30:40

MBTiza

toetsenbordgangster of internethero

ameziane

Citaat van: athsaynou op 22/09/2004 om 15:36:07
Citaat van: ameziane op 20/09/2004 om 15:30:40
Over 6 weken zijn er verkiezingen in de enige overgebleven supermacht in de wereld, de VS. Het Amerikaanse volk kan dan een (nieuwe) president kiezen. Deze verkiezingen hebben hun weerslag op de hele wereld, ook op ons als Imazighen/Moslims.

Als je het mij vraagt is alles beter dan die leugenaar Bush c.s. Als ik die man zie, dan zie ik bloed van zijn handen afvloeien, bloed van Iraakse vrouwen en kinderen vergoten in een illegale oorlog.

Wat vinden jullie?

Ik ben het met je eens Ameziane Busch of Kerry we schieten er niks mee op allemaal hetzelfde allemaal scheinheilig!!
Ik heb niet gezegd dat ze dezelfde zijn, hoor!...hahaha....maar ik ben gewoon tegen Bush.Aan de andere kant weten we weinig van die engerd Kerry, behalve dan dat hij van joodse afkomst is en opschept met zijn Vietnam-verleden.Bovendien is zijn vrouw afkomstig uit de familie van Heinz (ketchup-fabrikant).

Het is een keuze voor de minst slechte.

athsaynou

Citaat van: ameziane op 23/09/2004 om 13:48:13
Citaat van: athsaynou op 22/09/2004 om 15:36:07
Citaat van: ameziane op 20/09/2004 om 15:30:40
Over 6 weken zijn er verkiezingen in de enige overgebleven supermacht in de wereld, de VS. Het Amerikaanse volk kan dan een (nieuwe) president kiezen. Deze verkiezingen hebben hun weerslag op de hele wereld, ook op ons als Imazighen/Moslims.

Als je het mij vraagt is alles beter dan die leugenaar Bush c.s. Als ik die man zie, dan zie ik bloed van zijn handen afvloeien, bloed van Iraakse vrouwen en kinderen vergoten in een illegale oorlog.

Wat vinden jullie?

Ik ben het met je eens Ameziane Busch of Kerry we schieten er niks mee op allemaal hetzelfde allemaal scheinheilig!!
Ik heb niet gezegd dat ze dezelfde zijn, hoor!...hahaha....maar ik ben gewoon tegen Bush.Aan de andere kant weten we weinig van die engerd Kerry, behalve dan dat hij van joodse afkomst is en opschept met zijn Vietnam-verleden.Bovendien is zijn vrouw afkomstig uit de familie van Heinz (ketchup-fabrikant).

Het is een keuze voor de minst slechte.

Hetzelfde? haha dat bedoel ik ook niet ayoumah ik bedoel als ik Busch zie ik kan hem wel doodschieten. maarruh over Kerry daar is ook niets aan joh geen haar beter dan Busch hij heeft zelf gevochten in Vietnam en volgens mij zou hij het zo weer doen hij maakt daar geen probleem van ze3ma hij zegt van ja ik ken het belang van oorlog enz.. enz..

*-RiFFijn0s-*

Kerry

Omdat hij de VS beter kan regeren dan Bush, die er een potje van maakt. En qua buitenlandse politiek? Ach, laat de VS die arabieren maar afslachten, zoals de arabieren, ons ook afgeslacht hebben.

Mensen moeten niet te snel arabische ideologiën overnemen (dus niet te vaak naar al manar e.d. kijken). Wat er in Sudan gebeurt is 100 keer erger. Daar moeten we stil bij staan. de moslim broederschap bestaat nauwelijks meer.

tannemiert

dounya al_agira

Citaat van: MBTiziAzza op 22/09/2004 om 15:36:18
toetsenbordgangster of internethero


Allebei allebei!!!!!!!!!!!! haha

athsaynou

Citaat van: MBTiziAzza op 22/09/2004 om 15:36:18
toetsenbordgangster of internethero

in 1 klap is MbtiziAzza beschreven haha

bou-yafar

Citaat van: Ait_Touzinie op 23/09/2004 om 14:04:05
Kerry

Omdat hij de VS beter kan regeren dan Bush, die er een potje van maakt. En qua buitenlandse politiek? Ach, laat de VS die arabieren maar afslachten, zoals de arabieren, ons ook afgeslacht hebben.

Mensen moeten niet te snel arabische ideologiën overnemen (dus niet te vaak naar al manar e.d. kijken). Wat er in Sudan gebeurt is 100 keer erger. Daar moeten we stil bij staan. de moslim broederschap bestaat nauwelijks meer.

tannemiert
je hebt helemaal gelijk bro want wij imazighen asocieren zig met arabieren
maar wij zijn het zelfde  inheemse bevolking als  in sudan

ameziane

Hier een leuk filmpje over Bush en Kerry.
Zie deze link:
http://atomfilms.shockwave.com/at/content/this_land_af

Assamedh

#23
Voor de Amazigh procedure is het niet van belang wie aan de macht komt, voor de ontwikkeling van Tamazight zal de keuze van de prisendent van de VS weinig uitmaken. Gezien het geen financiele vraagstuk is.

Lezeres


amazigh_M

#25
Citaat van: ameziane op 20/09/2004 om 15:30:40
Over 6 weken zijn er verkiezingen in de enige overgebleven supermacht in de wereld, de VS. Het Amerikaanse volk kan dan een (nieuwe) president kiezen. Deze verkiezingen hebben hun weerslag op de hele wereld, ook op ons als Imazighen/Moslims.

Als je het mij vraagt is alles beter dan die leugenaar Bush c.s. Als ik die man zie, dan zie ik bloed van zijn handen afvloeien, bloed van Iraakse vrouwen en kinderen vergoten in een illegale oorlog.

Wat vinden jullie?

Is Hmama a7hadou een optie?

ameziane

Citaat van: figuigya op 07/10/2004 om 16:55:04
Citaat van: ameziane op 07/10/2004 om 16:42:49
Hier een leuk filmpje over Bush en Kerry.
Zie deze link:
http://atomfilms.shockwave.com/at/content/this_land_af



Haha, echt grappig!
Ja,hahaha...we kunnen ons wel vereenzelvigen met die Indiaan die zei: 'This WAS my land'!

ameziane

Citaat van: amazigh_M op 07/10/2004 om 17:03:40
Citaat van: ameziane op 20/09/2004 om 15:30:40
Over 6 weken zijn er verkiezingen in de enige overgebleven supermacht in de wereld, de VS. Het Amerikaanse volk kan dan een (nieuwe) president kiezen. Deze verkiezingen hebben hun weerslag op de hele wereld, ook op ons als Imazighen/Moslims.

Als je het mij vraagt is alles beter dan die leugenaar Bush c.s. Als ik die man zie, dan zie ik bloed van zijn handen afvloeien, bloed van Iraakse vrouwen en kinderen vergoten in een illegale oorlog.

Wat vinden jullie?

Is Hmam a7hadou een optie?
Oh, ik wist niet dat hij ook kandidaat was...

Samariaan

heeft iemand die discussie afgelopen nacht tussen deze twee gezien?

Isefrawen



doe mij maar Ketchup...