Hoofdmenu

Bush of Kerry?

Gestart door ameziane, 20/09/2004 om 15:30:40

Kahina

Weet je Bush wist gewoon dat hij zou winnen. Daar zat ie dan met zijn dooie gemakkie op de bank met zijn gezinnetje. Helemaal overtuigd van zijn overwinning. Totaal ontspannen. Volgens mij maakte hij zich drukker om het feit dat zijn dochter bij haar vriendje op schoot zat dan om de uitslag.
Weet je ik vind eigenlijk dat de hele wereld moet meestemmen met de verkiezingen in Amerika. Ik bedoel het gaat toch om de machtigste man van de wereld, en hij heeft zo veel invloed op wat er in de wereld gebeurd. Ik vind dat in ieder geval Irak mag meestemmen, ze zijn nu toch praktisch gekoloniseerd. (wishfull thinking ik weet het).

Nog vier jaar uitzitten dan maar. Kijken hoeveel schade hij de wereld(vrede) deze keer kan aandoen.

Nog even over Fahrenheit 9/11. Het is een anti-Bush documentaire. Het heeft verder dus geen ene moer uitgemaakt want ze hebben toch voor het aapje gekozen.

ene het boek 'dude where is my country' is meer een voorloper op de film. Erg vermakelijk.

Samariaan

kan deze topic gesloten worden, ik denk dat ik in ontkenningsfase ga de komende 4 jaar.

athsaynou

Citaat van: MohamedUK op 11/11/2004 om 17:18:09
kan deze topic gesloten worden, ik denk dat ik in ontkenningsfase ga de komende 4 jaar.

hahaha

ameziane

De Amerikanen schamen zich en bieden hun excuses aan dat ze Bush hebben gekozen!
http://www.sorryeverybody.com

miss.F.

Hey zelfs Powel voelt weinig voor een 2e ambtstermijn van Bush en heeft dus zijn ontslag ingediend. Zie nu.nl

ameziane

Citaat van: miss.F. op 15/11/2004 om 16:42:29
Hey zelfs Powel voelt weinig voor een 2e ambtstermijn van Bush en heeft dus zijn ontslag ingediend. Zie nu.nl
Ah, da's pas nieuws. Die man werd altijd als een 'duif' binnen de regering Bush gezien.Maar intussen deed hij vrolijk mee met het uitvoeren van beleid van 'haviken' als Rumsfeld en consorten.

Kahina

Als Bush Powell's voorbeeld niet snel volgt moet hij straks in zijn eentje de rotzooi opruimen (nou ja opruimen, hij is meer het type 'ruim jij mijn troep maar op').
Dat zou eigenlijk wel interessant zijn om te zien, Bush helemaal alleen. Hij zou spontaan eieren gaan leggen als er niemand meer in zijn oortje zou fluisteren wat soevereiniteit betekend.

miss.F.

Citaat van: ameziane op 15/11/2004 om 16:57:32
Citaat van: miss.F. op 15/11/2004 om 16:42:29
Ah, da's pas nieuws. Die man werd altijd als een 'duif' binnen de regering Bush gezien.Maar intussen deed hij vrolijk mee met het uitvoeren van beleid van 'haviken' als Rumsfeld en consorten.

Je had het eigenlijk al kunnen merken dat het niet boterde tussen die 2 omdat je ze de laatste maanden helemaal niet met elkaar zag en ook verscheen Powell niet zo vaak meer voor de tv. Mogelijk dat die Rice hem nu gaat overnemen en dat is ook een bitch