Hoofdmenu

Bush of Kerry?

Gestart door ameziane, 20/09/2004 om 15:30:40

ameziane

Over 6 weken zijn er verkiezingen in de enige overgebleven supermacht in de wereld, de VS. Het Amerikaanse volk kan dan een (nieuwe) president kiezen. Deze verkiezingen hebben hun weerslag op de hele wereld, ook op ons als Imazighen/Moslims.

Als je het mij vraagt is alles beter dan die leugenaar Bush c.s. Als ik die man zie, dan zie ik bloed van zijn handen afvloeien, bloed van Iraakse vrouwen en kinderen vergoten in een illegale oorlog.

Wat vinden jullie?

xsaidx

Ik zie liever bush winnen al is het alleen maar dat hij tenminste duidelijk is .
Met de koerden en de shiiten weer de macht te geven is een goede zaak aangezien zij de meerderheid van de autochtone bevolking zijn, voordat de soennietische hielenlikkers die met de steun van europa deze overnamen .
Liever iemand die zegt waar het op staat dan een slijmbal die zich in alle hoeken wringt om maar ik de smaak te vallen .
Kijk de irakezen hebben deze voortdurende doden meest op eigen geweten aangezien zij voor de onrust zorgen puur uit eigenbelang en macht .
Men kan dan denken aan bv alqa3ida en moqtada elsadr .
Altijd nog heeft saddam meer islamitische doden op zn geweten dan Amerika in haar hele bestaan heeft .

bou-yafar

_THA_TRUTH_ GROOT GELIJK BRO

Het is zo dat bush strait to the point is  maar of je nou democraten of republiekenen aan de macht staan maakt helemaal niks uit.
althans niet voor de arabieren.
maar waarom asocieren wij imazighen ons met arabieren net of zij
zich met ons zouden asocieren. denk je dat de marokaanse arabieren
iets aan de onderdruking van de imazighen zouden doen of met ons een front vormen denk het niet. ze discrimeneren ons in onze eigen land.
laat staan dat arabieren van het midden oosten achter ons zouden staan
of ons steunen in een conflict, nog sterker van marokko tot aan afganistan wonen inheemse volken en die worden allemaal als derde rangs burger behandeld door de arabieren. ga kijken of je iets vind op internet over
deze bevolkings groepen ze worden niet eens erkent in hun eigen land
door die fucking arabieren. kijk bijvoorbeeld op maroc.net zie jij iets over
de imazighen.niks, of de links naar marokaanse steden ik zie geen steden
van de rif allen de arabische gedeelte van marokko zie je, wij zijn nog niet eens gelijk waardig aan de arabieren in ons eigen land laat staan dat ik het
ga opnemen voor een arabier uit het m.oosten

ps een ding wat ik niet kan uit staan is dat de irifen hier in nederland
zich gaan asocieren met de arabieren. en van die antisemitisch leuzen gaan
roepen jooden gaan we dooden of zo van die bullshit (onder een joodse autoriteit zouden wij als irifen een gelijkwardie rechten hebben dat kunnen wij na 1500 jaar no steeds niet zeggen van de arabieren)weet jullie nog de opstand van de irifen tegen de bezeter van marokko waaren er arabieren die  ons te hulp kwamen neeeeeee toch terwijl wij vochten voor ons land en genoside werd gepleegd tegen de irifen door middel van zenuwe gas, waaren de arabieren de knechten van de fransen zelfs na de onafhanklijkheid van marokko
bleven de marokkaanse autoriteten de franse steunen tegen de oorlog in algerije  en het gekste van dit als is dat door de schulden die de marokaanse arabieren in frankrijk en spaanje hebben veroorzaakt werd marokko to geeigend door de fransen en spanjaarden zonder maar een schot te lossen.
en dan zitten wij hier te ouwehoeren over het conflict arabieren en amirikaanen laat ze elkaar maar op vreten wat mij betreft,
er zal nooit een arabier zijn die het zal op nemen voor de imazighen punt uit,

de oorzak hier van is dat de arabieren net zoals de zionisten zich superiur wanen aan ander volken.

Ahraifi

#3
x

Samariaan

Citaat van: ameziane op 20/09/2004 om 15:30:40
Over 6 weken zijn er verkiezingen in de enige overgebleven supermacht in de wereld, de VS. Het Amerikaanse volk kan dan een (nieuwe) president kiezen. Deze verkiezingen hebben hun weerslag op de hele wereld, ook op ons als Imazighen/Moslims.

Als je het mij vraagt is alles beter dan die leugenaar Bush c.s. Als ik die man zie, dan zie ik bloed van zijn handen afvloeien, bloed van Iraakse vrouwen en kinderen vergoten in een illegale oorlog.

Wat vinden jullie?

Kerry zal veel minder snel een oorlog zal beginnen tegen Syrie/iran, netzoals Clinton tijdens zijn twee ambtstermijn een oorlog is begonnen tegen Saddam - Bush heeft al toegezegd dat hij zijn werk in dat gebied zal afmaken. Het wordt meer en meer duidelijker dat de oorlog is gebasseerd op percepties van dissidente Iraakse groepen (Chalaabi etc) en bijvoorbeeld Israelische spionen in het Pentagon. Breng daar boven op al die bedrijven waar Bush/Cheney banden mee hebben.

(ook wat betrefd milieu kun je niks van die boer uit Texas verwachten)

xsaidx

Het zal een grote zegen voor ons zijn als de hele arabische wereld werd ontdaan van hun wrede niets onziende leiders , liever vandaag dan morgen om eerlijk te zijn .
Een feit is dat de arabieren genoemd in een artikel ''savage animals'' meer doden onder de moslims veroorzaken dan alle anderen .
Zij zijn een hebberige en onrechtvaardige vol met huigelaars volk ooit gekend !
Men zegt nu met grote schaamte een arabische onderdaan te zijn en meesten ontkennen het .
Ik zelf stam af van de imrabden (sherifat) volgens velen zijn wij verwant aan de arabieren maar ik schaam me diep dat te erkennen, ik spreek dus uit ervaring !
Als je enige betrokkenheid wilt tonen met je mede moslims en hun lot zou je moeten hopen zo snel mogelijk af te geraken van die satanisten die de arabische landen teisteren en heersen !
En dan is bush een betere keuze dan kerry die zich alleen bekommerd om wat er intern gebeurd !

ameziane

Citaat van: _THA_TRUTH_ op 20/09/2004 om 20:11:12
Het zal een grote zegen voor ons zijn als de hele arabische wereld werd ontdaan van hun wrede niets onziende leiders , liever vandaag dan morgen om eerlijk te zijn .
Het gaat niet om de leiders. Ik denk dat niemand van ons een traan liet toen bekend werd dat de wrede dictator Saddam van de troon werd gestoten.Het gaat erom de prijs die betaalt wordt. Er wordt nu gesprokken van een officiele cijfer van 1000 Amerikaanse doden, maar hoe zit het met de Iraakse bevolking? Hoeveel doden zijn aan die kant gevallen?Daar horen we niks over.

Samariaan

Citaat van: ameziane op 21/09/2004 om 15:11:20
Hoeveel doden zijn aan die kant gevallen?Daar horen we niks over.


Bush en Blair hebben niet toegestaan dat er een officiele telling van aantal Iraakse slachtoffers plaatsvindt, onofficiele tellingen liggen tussen de 5000 en 20,000. Je kunt nog verschil maken tussen slachtoffers die vielen tijdens de oorlog en daarna.

miss.F.

ik zou kiezen voro het minst kwade en dus kerry. Die andere vent heeft teveel samen met zijn familie teveel macht in die hele wapenindustrie en zal danook graag met elk land/ groepering dat volgens hen niet deugt oorlog voeren

highlander

bush? kerry? een pot nat
werd de amerikaanse bevolking maar wat wijzer
en inderdaad het zijn moslims die moslims uitroeien
en toch juigen voor saddam,b-laden arafat
schei toch uit
the whole world is fucked upp

MBTiza

wie juicht hier voor saddam of arafat kameraad je bent niet op marokko.nl

miss.F.

Citaat van: highlander op 22/09/2004 om 15:22:31
bush? kerry? een pot nat
werd de amerikaanse bevolking maar wat wijzer
en inderdaad het zijn moslims die moslims uitroeien
en toch juigen voor saddam,b-laden arafat
schei toch uit
the whole world is f**cked upp

wat probeer je nou te doen lulletje, provoceren??? Een vraag roep je dit soort dingen ook als je face to face met mensen, moslims in het bijzonder praat??

highlander

jij blijkbaar niet,kutje

miss.F.

Citaat van: highlander op 22/09/2004 om 15:29:53
jij blijkbaar niet,kutje

dacht ik al: achter de pc heb je wel je woordje klaar, maar in het echt dus niet. Niet meer dan een pantoffelheld ben je, so sad!!

athsaynou

Citaat van: ameziane op 20/09/2004 om 15:30:40
Over 6 weken zijn er verkiezingen in de enige overgebleven supermacht in de wereld, de VS. Het Amerikaanse volk kan dan een (nieuwe) president kiezen. Deze verkiezingen hebben hun weerslag op de hele wereld, ook op ons als Imazighen/Moslims.

Als je het mij vraagt is alles beter dan die leugenaar Bush c.s. Als ik die man zie, dan zie ik bloed van zijn handen afvloeien, bloed van Iraakse vrouwen en kinderen vergoten in een illegale oorlog.

Wat vinden jullie?

Ik ben het met je eens Ameziane Busch of Kerry we schieten er niks mee op allemaal hetzelfde allemaal scheinheilig!!