Mohammed VI komt naar Nederland

Gestart door Laazib, 11/05/2002 om 19:34:29

Ased Danita

#45
Azul

Ja man, en ook nog dat gekus met de handen zowel bij vrouwen als bij mannen.

Waar blijven de normen en de waarden, persoonlijk zie ik alleen maar chaos wat die regering betreft, ze doen alles voor het geld, puur hebberigheid en oplichting meer niet.

ithran

#46
Zijn er al rotte tomaten verzameld,wij gaan hem een welkom geven ala Nador

AmazighNationalist

#47
Azul aythma sithma Imazighen!

Khalid, Arabshit en al die figuren die gebrainwashed zijn, mensen zoals jullie zorgen ervoor dat we nooit vooruitgang boeken!

Ik doe een oproep aan alle echte Imazighen met een hart voor de situatie en die ook het lef hebben zoals onze voorouders, om een demonstratie te gaan houden langs de route die mootje 6 gaat afleggen als hij naar NL komt.

En mensen die bang zijn om gepakt te worden in Marokko, doe gewoon een bivakmuts op en join the club!

TANEMIRT

anwar

#48
Beste amazighnationalist,


Het is misschien een goede idee van je, Maar wat schiet je daar mee op? Denk je dan dat de situatie gaat veranderen in arif? ik zelf denk het niet. Maar je kan wel iets tegen doen denk ik. Dit is onze kans om zelf met de koning te praten, Want in marokko durven we het toch niet. (voorbeeldje) Een paar man gaan een gesprek met de koning voeren over hoe nu de situatie in arif is. 3/4 irifien die goed kunnen praten. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het wel kunnen en durven.


Wat vinden jullie van deze idee?

ithran

#49
Hahahahhahahahhahaaaaa,praten met mohamed 6 hahahahahaha,
wij zijn het niet waard om mee te praten.
Er hebben hooggeplaatste mensen met hem gepraat<en dan nog is er niks gebeurd.

ik vind die demonstratie veel beter,mag ik met tomaten gooien?

Fedwa

#50
Ithran...ik heb rotte eieren..hahahahah

Groet Fedwa

west_rif

#51
sallam moualikoum
na het lezen van een heeeeeeeeleboel reacties van broeders en zusters betreft het bezoek van m6 aan nederland hebben we nog geen passend antwoord kunnen vinden wat "te doen "tijdens zijn bezoek aan nederland conclusie mooie praatjes vullen geen gaatjes
persoonlijk zal ik hem boycotten gewoon heel simpel niet naar hem toe gaan geen vlaggetjes en rijen mensen  gewoon boycotten die handel wallah dat komt pas hard aan stel je eens voor de kranten " marokkaanse koning krijgt geen onthaal van eige bevolking" wat zullen die hollanders wel niet denken ? en angezien die hollanders bestwel nieuwsgierig zijn zullen ze proberen er achter te komen waarom we hem hebben geboycot en dan krijgen ze onze klachten lijst te zien wat betreft marokko dus BOYCOTTEN DIE HANDEL!

 adios amigos!

ithran

#52
Komt die hond nog?

hemiet

#53
Azul

Anwar, wat schiet je ermee op als je niks doet???, zelf ben ik zeker voor die demonstratie, en het zal zeker effect hebben.


abrid

#54

Azul,Volgens mij heeft Beatrix MVI  uitgenodigd!

Kamal25

#55

CiteerAzul,Volgens mij heeft Beatrix MVI  uitgenodigd!

Hoe weet je dit? Waar staat het?

Arrows

#56
hmm ten eerste was deze topic een paar jaar terug geopend....en nu opeens heropend..en verder is er eigenlijk helemaal niet duidelijk gemaakt of het waar is of niet! maar wat ik wel een fantastisch stuk vond was "zullen we met de koning gaan praten" ahahah alsof dat zo makkelijk gaat met je eigen burgemeester in contact komen is al moeilijk laat staan een koning die hier op staatsbezoek komt!

Debouz

#57

CiteerHoe weet je dit? Waar staat het?

Marokkaanse koning naar Nederland
Van onze verslaggever Toine Heijmans

CASABLANCA - De Marokkaanse koning Mohammed VI brengt volgend jaar een staatsbezoek aan Nederland. Dat hebben bronnen in beide landen bevestigd. Voor het eerst zal daarmee een Marokkaans staatshoofd officieel naar Nederland komen, wat het bezoek volgens diplomaten een 'historisch' karakter geeft.

Een exacte datum is nog niet vastgesteld, maar de uitnodiging die koningin Beatrix stuurde werd van harte aanvaard. Geprobeerd wordt de komst van de koning te laten samenvallen met de afsluiting van een grote expositie over Marokko in de Nieuwe Kerk in Amsterdam, maart volgend jaar.

Het bezoek zou de kroon zijn op de viering van vierhonderd jaar Nederlands-Marokkaanse betrekkingen. Een stichting onder voorzitterschap van emeritus hoogleraar geschiedenis Henk Wesseling bereidt daartoe in 2005 een groot aantal activiteiten voor, bleek dinsdag bij de presentatie in Casablanca.

De band tussen beide koningshuizen is de laatste jaren gegroeid, zeker door de interesse van kroonprins Willem-Alexander . Mohammed VI besteeg vijf jaar geleden de troon. Hij profileert zich, meer dan zijn vader Hassan II, als een monarch van het volk.



Debouz

#58
Azul marra,

voor dat sommige marokanen bij zijn bezoek aan nederland,
zijn paxi**a handen gaan likken, kussen en vervolgens inslikken is mischien interessant om een en het ander te weten komen over de sidna "le Roi soleil"

Mohammed 6 ( koning van Marokko) is de 18de soeverein van de Alouiten-dynastie die sind 1666 over
Marokko heerst . De Marokkaanse vorsten dragen de”koningstitel” sinds 1955, in het verleden waren ze “sultans”.
De troonopvolging is erfelijk.

De koning van Marokko cumuleert politieke functie’s en  religieuse functie’s zodat hij en zijn makhzenfachisten
alle touwtjes in hun handen hebben; handige manier om het volk de mond te snoeren en vervolgens te
Dicteren hoe het volk moet zich gedragen tegenover de Sahibo Eljalala Elmalik Mohammadoen Sadis Nasraho Lah en zijn dienaren (makhzenfachisten).

De koning van Marokko heerst en regeert met een ijzeren hand, hij bezit de absolute macht, niemand staat
boven hem. En de makhzen waakt op de redder, de beschermer, de gids, de vereniger, de eenheidschepper etc…van
de natie; zo wordt hij genoemd in de Marokkaanse media.

De Marokkaanse koning is de spirituele leider van de Marokkaanse moslims (staat in  de grondwet)
Alouiten beweren dat zij afstammelingen van de profeet Mohammed vzmh zijn  a3odo biLah
In 1962 heeft hassan 2 (qu’il brule en enfer pour l’étèrnité. ameen yaa Rab) de titel van “commandant der gelovigen” aan de koning van Marokko toegekend en heeft dit ook laten opnemen in de Marokkaanse constitutie.

‘Zijn’ fortuin:
Hij is een van de rijkste man ter wereld, zijn immens fortuin wordt geschat op 2 miljard euro
De grootste deel van dat geld is in het buitenland geinvesteerd (zoals alle Arabische ‘leiders’ )
In Marokko,  bezit hij 20 tal paleizen, duizenden hectaren landbouwgrond …
In het buitenland, verschillende flatgebouwen in New-York en Parijs, talrijk luxeuse villa’s in Amerika en
Frankrijk en ook natuurlijk de kasteel van Armainvilliers te Seine-et-Marne in Frankrijk.

De stijl van de nieuwe koning, en vooral  het contrast  met de minachtende en feodale attitude van zijn
vader (hassan2)heeft hem een zekere populariteit geschonken sinds hij aan de macht kwam. Maar het
leven van het paleis, de dictatoriale macht en de “goddelijkheid” van de koning  zijn onveranderd.

Yidir__

CiteerAzul marra,

voor dat sommige marokanen bij zijn bezoek aan nederland,
zijn paxi**a handen gaan likken, kussen en vervolgens inslikken is mischien interessant om een en het ander te weten komen over de sidna "le Roi soleil"

Mohammed 6 ( koning van Marokko) is de 18de soeverein van de Alouiten-dynastie die sind 1666 over
Marokko heerst . De Marokkaanse vorsten dragen de”koningstitel” sinds 1955, in het verleden waren ze “sultans”.
De troonopvolging is erfelijk.

De koning van Marokko cumuleert politieke functie’s en  religieuse functie’s zodat hij en zijn makhzenfachisten
alle touwtjes in hun handen hebben; handige manier om het volk de mond te snoeren en vervolgens te
Dicteren hoe het volk moet zich gedragen tegenover de Sahibo Eljalala Elmalik Mohammadoen Sadis Nasraho Lah en zijn dienaren (makhzenfachisten).

De koning van Marokko heerst en regeert met een ijzeren hand, hij bezit de absolute macht, niemand staat
boven hem. En de makhzen waakt op de redder, de beschermer, de gids, de vereniger, de eenheidschepper etc…van
de natie; zo wordt hij genoemd in de Marokkaanse media.

De Marokkaanse koning is de spirituele leider van de Marokkaanse moslims (staat in  de grondwet)
Alouiten beweren dat zij afstammelingen van de profeet Mohammed vzmh zijn  a3odo biLah
In 1962 heeft hassan 2 (qu’il brule en enfer pour l’étèrnité. ameen yaa Rab) de titel van “commandant der gelovigen” aan de koning van Marokko toegekend en heeft dit ook laten opnemen in de Marokkaanse constitutie.

‘Zijn’ fortuin:
Hij is een van de rijkste man ter wereld, zijn immens fortuin wordt geschat op 2 miljard euro
De grootste deel van dat geld is in het buitenland geinvesteerd (zoals alle Arabische ‘leiders’ )
In Marokko,  bezit hij 20 tal paleizen, duizenden hectaren landbouwgrond …
In het buitenland, verschillende flatgebouwen in New-York en Parijs, talrijk luxeuse villa’s in Amerika en
Frankrijk en ook natuurlijk de kasteel van Armainvilliers te Seine-et-Marne in Frankrijk.

De stijl van de nieuwe koning, en vooral  het contrast  met de minachtende en feodale attitude van zijn
vader (hassan2)heeft hem een zekere populariteit geschonken sinds hij aan de macht kwam. Maar het
leven van het paleis, de dictatoriale macht en de “goddelijkheid” van de koning zijn onveranderd.




Azul,
 
O dus hiermee geef je aan dat de Imazighen zich weer moeten afkeren van deze nieuwe koning? De Imazighen moeten ervoor opdraaien om dit onder aandacht te brengen? Waarom moeten de Imazighen altijd weer opstaan,voor iets wat hun geen voordeel opleverd?
Waarom hoor je niet iemand uit de politieke tak van het Arabische nationalisme, Istiqlal, dit zeggen? Zij hebben juist de koning als marionette pop ingesteld, waarvoor het Marokkaanse volk veel respect moet tonen. Omdat de koning een machtige wapen vormt, om iets te bereiken, wordt de koning gebruikt door de Istiqlal om hun plannen kracht bij te zetten. Dit doen ze onder andere door op de media veel lof te uitten richting de koning. Waardoor de gemiddelde burger denkt dat hun plannen van de Istiqlal van de koning afkomstig is en alles in handen heeft.

Beschuldig de Istiqlal, de Arabische nationalistische partij, maar van de situatie waar de Marokkaanse gemeenschap mee zit.

Als laatst is het niet veel belangrijker om de nieuwe koning te overtuigen van de Amazigh vraagstuk, dan hem te beschuldigen van alles en nog wat?


D wenni netta,

Yidir

 Â