highlander neemt afscheid

Gestart door highlander, 06/09/2004 om 22:22:13

tijdelijk

Natuurlijk is hij een laffe verrader die handelt in bloed.
Waarom zou hij anders voor die handelaars in mensenlevens van de CIA zijn gaan werken, met die smerige ongelovige christenhonden? Waarom zou hij anders door hen zijn gerecruteerd? Hij is gewoon uit hetzelfde door en door rotte hout gesneden als andere machtswellustelingen, en als hij ergens aan de macht komt (of zijn geestverwanten) dan breekt niet het paradijs maar de hel los.

Heel wat anders dan een moedig Palestijns jochie dat met stenen naar tanks gooit. Zo'n jochie roept niet achteraf zoals BL "de Palestijnse zaak" ofzo (en hier kan je iedere zaak van onderdrukte moslimvolken invullen hetgeen ook gebeurt) om zijn daden wat cachet te geven. Zo'n jochie IS de Palestijnse zaak en geeft er zijn leven voor. Als BL's ballen maar 10% van die van dat jochie waren stond hij ernaast met een steen in zijn hand.

Tot op heden is hij niet gesignaleerd.

Dora

als miljonair zou je natuurlijk ook achter de meiden en drank kunnen gaan. je zou je niet druk hoeven maken (kijk naar zijn broers)..maar oussama is anders..hij vecht voor zijn recht...hij heeft al het luxe opgegeven om in een hol te leven en zich afgezonderd van de buitenwereld..dat zou niemand 1 2 3 kunnen doen hoor..maar hij wel..hij vecht voor zijn land en voor zijn religie..

ameziane

Citaat van: tijdelijk op 10/09/2004 om 10:59:24
Natuurlijk is hij een laffe verrader die handelt in bloed.
Waarom zou hij anders voor die handelaars in mensenlevens van de CIA zijn gaan werken, met die smerige ongelovige christenhonden? Waarom zou hij anders door hen zijn gerecruteerd?
Onder het motto: 'De vijand van mijn vijand is mijn vriend' was Bin Laden en zijn Mujahidin een bondgenoot van de VS. Hun gezamenlijke strijd was gericht tegen het 'Rode gevaar'. Maar de tijden zijn nu veranderd en de nieuwe vijand is het 'Groene gevaar'.

trik

vechten voor je geloof is dom.dat is wat de christenen vroeger steeds gedaan hebben en dat ze nu de christenen verwijten.waarom gaan ze dan dezelfde fouten maken?zijn mensen dan zo dom dat ze niet uit het verleden leren???!!!
een geloof is er voor jezelf , om zelf een hou vast te vinden.wat bereik je ermee met het steeds te provoceren?dan wordt het alleen maar gebruikt!
bin laden een held,laat me niet lachen als hij dan toch zo een held is dat hij dan maar is uit zen hol komt.wat bereikt hij daar nu mee.door zijn fout sterven zoveel mensen...

Dora

je hebt 2 opties;

je overgeven aan de aanvaller

of je verdedigen en terugaanvallen...

velen kiezen voor de eerste..maar oussama niet. de jihad zolas hij dat noemt komt wel degelijk in de koraan voor...helaas is de manier hoe hij het gebruikt niet helemaal juist. waarom is hij een terrorist???....waarom is het wel wereld nieuws wanneer er mensen dood gaan van niet islamitische komaf???...kijk bv naar rusland waarbij kinderen om het leven zijn gekomen in dat schoolgebouw..afschuwlijk natuurlijk..dat kan echt niet..maar hoe zit het met tsjtjenie??? honderden kinderen en vrouwen die daar vermoord zijn..bosnie??...het is rapzalig..alleen komen die aanvallen niet in de spotlights....dat zijn allemaal rechtvaardige acties...::)

may God bless america...gggghh...


junaiddin

he highlander teneerste onze ouders hebben Nederland goed geholpen met de opbouw, dus effe dimmen met je kut uitkering en al die andere bullshit wat je opnoemt.

highlander

hoi junnaiddin

jullie ouders zijn prima mensen en hebben inderdaad goed geholpen
nu jullie nog!!!

Ahraifi

#37
x

PABLO_ESCOBAR

Citaat van: highlander op 08/09/2004 om 23:27:39
voor pablo-escobar

jongen  !! wat moet je nou,fundementalist die je er bent
als je zo in die strijd gelooft ga dan naar het front om te vechten,in plaats van je beter te besteden tijd hier te verdoen.


Fundamentalist?

Omdat ik tegen imperialisten en bezetters ben of omdat ik sympathie heb voor degene die zich tegen deze verzetten?