highlander neemt afscheid

Gestart door highlander, 06/09/2004 om 22:22:13

Ahraifi

#15
x

PABLO_ESCOBAR

Citaat van: highlander op 06/09/2004 om 22:22:13
hoe kijken jongen moslims tegen o.b.laden aan
vinden jullie dat hij een ware moslim is of een vijand van de islam.
hoe kijken jullie tegen tjetjeense kindermoordenaars aan
en hoe tegen Bush

ben benieuwd

Bloed van imperialisten, kolonisten en hun bondgenoten hoort te vloeien en bij voorkeur rijkelijk.

Respect voor al degene die zich niet laten onderdrukken, vechten en sterven voor vrijheid.

Masja


Azjdhiedh

Citaat van: highlander op 08/09/2004 om 18:33:26>

ps en die andere   ROT OP sukkel ,je hebt niet eens een eigen mening,meeloper


ik heb schijnbaar geen eigen mening!!!
het enigste wat jij net in dat ellenlange bericht van jou hebt geschreven, is precies wat de gemiddelde hollander denkt.
ik stel voor dat jij eens een paar maanden in Tsjetjenie gaat wonen, en dan kijken of je nog steeds zo meelevend bent met de russen. bijna heel rusland leeft onder de armoede grens, mijn advies aan poetin is zorg maar eerst voor je eigen mensen!! gebruik dat geld dat je opmaakt aan militaire acties om de tsjetjenen te onderdrukken, maar voor het onderwijs of ziekenzorg.
en trouwens als onze ouders en vvoor sommige grootouders niet hier waren komen werken onder bijna slavenomstandigheden, dan was nederland niet veel beter geweest dan polen of hongarije. al die "mooie dingen hier in nederland" zijn het resultaat van jaren en jaren vreselijk harde arbeid, door onze mensen verricht. en over eigen mening gesproken, kom volgende keer met iets origineels en niet met zo een door het ned2 8 uur journaal voorgekauwd thema!!!

trik

bin laden is en blijft een geestelijk gestoorde.
elke mens die andere mensen dood is en blijft een geestelijk gestoorde
of ie nu amerikaans,irakees,russisch,belgisch,nederlands,kongolees,...is
het maakt niet uit.elk bloed dat vloeit,is bloed dat niet zou mogen vloeien.
elke mens is een zoon of dochter van iemand,een broer of zus,echtgenoot of echtgenote van iemand,...en als iemand sterft hebben altijd heel wat mensen verdriet.erbarmelijke toestanden mogen geen bodem zijn om dingen te doen die anderen mensen kwetsen daar help je jezelf niet mee maar doe je juist de anderen aan wat je zelf zo erg vindt ,de pijn.

wat zitten jullie altijd op nederlanders en westerlingen te zeiken.denken jullie echt dat wij ongevoelig zijn,pro amerikaans,...zijn?wij zijn even goed mensen en wij zitten evengoed in met al de doden die vallen.

Sannoe

#20
.

highlander

voor pablo-escobar

jongen  !! wat moet je nou,fundementalist die je er bent
als je zo in die strijd gelooft ga dan naar het front om te vechten,in plaats van je beter te besteden tijd hier te verdoen.

highlander

voor bouyafa

wat zeik je nou over mijn schrijf fouten man!!!
snap je nu nog niet dat ik dat expres doe,domoor
ga fietsen man

highlander

voor arahifi

bij jouw komt tenminste zinnige praat uit
en tuurlijk heb je gelijk dat de russen ook niet beter zijn wie wel<bush?balkenende die als een loopse hond achter hem aan loopt?,sharon?met zijn haat tegen de palestijnen,berllusconi die corupte tiran?
NIEMAND is in principe een haar beter dan de rest
onze wereld word geregeerd door gekken
daarom moet de wereld het hebben van de gewone man,als wij nu eens het voorbeeld geven,

we weten nu allemaal dat o.b.laden door de c.i.a zelf is gecreeerd.amerika krijgt een koekje van eigen deeg,isin principe niet erg,maar!!hij vecht aan het verkeerde front
onschuldige burgers doden is niet de manier
dat vliegtuig richting het witte huis was wel een goede stap in de richting.dat plan had beter uitgewerkt kunnen worden.daar hadden weinig mensen in de wereld om gerouwd.

Sannoe

#24
.

Sannoe

#25
.

Sannoe

#26
.

Dora

Citaat van: trik op 08/09/2004 om 22:40:48
bin laden is en blijft een geestelijk gestoorde.
elke mens die andere mensen dood is en blijft een geestelijk gestoorde
of ie nu amerikaans,irakees,russisch,belgisch,nederlands,kongolees,...is
het maakt niet uit.elk bloed dat vloeit,is bloed dat niet zou mogen vloeien.
elke mens is een zoon of dochter van iemand,een broer of zus,echtgenoot of echtgenote van iemand,...en als iemand sterft hebben altijd heel wat mensen verdriet.erbarmelijke toestanden mogen geen bodem zijn om dingen te doen die anderen mensen kwetsen daar help je jezelf niet mee maar doe je juist de anderen aan wat je zelf zo erg vindt ,de pijn.

wat zitten jullie altijd op nederlanders en westerlingen te zeiken.denken jullie echt dat wij ongevoelig zijn,pro amerikaans,...zijn?wij zijn even goed mensen en wij zitten evengoed in met al de doden die vallen.
bin laden is een held voor zijn soort...als iemand hem aanvalt valt hij dubbel zo hard aan..als iemand hem respecteert respecteert hij hem ook....acie reactie...hadden wij maar een amazigh bin laden..

highlander

aan bouyafa

je blijft maar zeuren over mijn schrijven he.
wat mmakt het nou toch uit,ik heb niet gestudeerd ben een bouwvakker je begrijpt me toch!!! dat is het belangrijkste.
ik ben met mijn mening niet gelijk op de proppen gekomen omdat ik een een wat gewaagder gesprek wilde,anders krijg ik alleen maar"je hebt gelijk"ja dat is waar"o.k bro,daar heb ik geen zin in!!!
en nog wat"ik ben half marokaan ,ik heb mijn vader nooit gekend,zodoende,,,,,,,,,dat had je niet verwacht he

groetjes  highlander
p.s  het is inderdaad highlander van braveheart
FREEDOM

Ahraifi

#29
x