Manis keniw zi Arif ?

Gestart door hakim_nador, 05/09/2004 om 22:12:48

Dora

ja he..wie is die mudrus??..ik ken alleen madras maar geen mudrus??..heb eerder van hem gehoord van iemand die me naar hem verwees...

tesnath chek??

MBTiza

mudrus is een zanger die amazigh beweuste muziek maakt.

Ifri Ouatou

Citaat van: lopende_lach op 14/09/2004 om 12:20:30
ja he..wie is die mudrus??..ik ken alleen madras maar geen mudrus??..heb eerder van hem gehoord van iemand die me naar hem verwees...

tesnath chek??

Mohamed Mudrus, netta zi tizi ousli, ira itgenna akh Yamna Elkhemmari ed Fadma n'Elabbas. Mudrus ikignnan essarig timoura temsaman ouateouideg--ennanay din ezzin manesh aad ouatikeg.

Ifri Ouatou

Citaat van: Ifri Ouatou op 14/09/2004 om 12:25:09
Citaat van: lopende_lach op 14/09/2004 om 12:20:30
ja he..wie is die mudrus??..ik ken alleen madras maar geen mudrus??..heb eerder van hem gehoord van iemand die me naar hem verwees...

tesnath chek??

Mohamed Mudrus, netta zi tizi ousli, ira itgenna akh Yamna Elkhemmari ed Fadma n'Elabbas. Mudrus ikignnan essarig timoura temsaman ouateouideg--ennanay din ezzin manesh aad ouatikeg.

het was toen alleen met TAMJA en ADJOEN. souhezzi ntigadin.

MBTiza

Citaat van: Ifri Ouatou op 14/09/2004 om 12:25:09
Citaat van: lopende_lach op 14/09/2004 om 12:20:30
ja he..wie is die mudrus??..ik ken alleen madras maar geen mudrus??..heb eerder van hem gehoord van iemand die me naar hem verwees...

tesnath chek??

Mohamed Mudrus, netta zi tizi ousli, ira itgenna akh Yamna Elkhemmari ed Fadma n'Elabbas. Mudrus ikignnan essarig timoura temsaman ouateouideg--ennanay din ezzin manesh aad ouatikeg.

bekend liedje!

Ifri Ouatou

Citaat van: Ifri Ouatou op 14/09/2004 om 12:26:31
Citaat van: Ifri Ouatou op 14/09/2004 om 12:25:09
Citaat van: lopende_lach op 14/09/2004 om 12:20:30
ja he..wie is die mudrus??..ik ken alleen madras maar geen mudrus??..heb eerder van hem gehoord van iemand die me naar hem verwees...

tesnath chek??

Mohamed Mudrus, netta zi tizi ousli, ira itgenna akh Yamna Elkhemmari ed Fadma n'Elabbas. Mudrus ikignnan essarig timoura temsaman ouateouideg--ennanay din ezzin manesh aad ouatikeg.

het was toen alleen met TAMJA en ADJOEN. souhezzi ntigadin.

Mahamed mudrus izeddeg roug ki Fes, di hay Mon Flori, gowrid en Sefrou

MBTiza

nec wa sinne3 ci, maja izren iness sne3then

Dora

#52
waar is zijn muziek te verkrijgen dan??...

he..hahaha..heb net mijn ma gevraagd > en ze kent hem > mijn zus oook > blijkt zelfs zo te zijn dat hij kwam op mijn moeders bruiloft en daar optrad > hij kwam met 4 vrouwen en 3 andere mannen..

leuk man..dat wist ik niet..


Ifri Ouatou

Citaat van: lopende_lach op 14/09/2004 om 12:30:25
waar is zijn muziek te verkrijgen dan??...

he..hahaha..heb net mijn ma gevraagd > en ze kent hem > mijn zus oook > blijkt zelfs zo te zijn dat hij kwam op mijn moeders bruiloft en daar optrad > hij kwam met 4 vrouwen en 3 andere mannen..

leuk man..dat wist ik niet..

He weet je? in de jaren 1960 gingen mensen naar Ellangirie Algerije of naar Europa om te werken. daarnaast kopen ze een torendisk of een emousejjala of een radio om naar TAMJA te luisteren. nu is het heel anders.

Angel..

Citaat van: hakim_nador op 05/09/2004 om 22:12:48
nes zi Nador ( aker3i) , masa natghima marra dirifijien am okar3i am awayagher am ait temsaman ....
atqadawem !

Ain zohra

Ifri Ouatou

Citaat van: Ifri Ouatou op 14/09/2004 om 12:36:34
Citaat van: lopende_lach op 14/09/2004 om 12:30:25
waar is zijn muziek te verkrijgen dan??...

he..hahaha..heb net mijn ma gevraagd > en ze kent hem > mijn zus oook > blijkt zelfs zo te zijn dat hij kwam op mijn moeders bruiloft en daar optrad > hij kwam met 4 vrouwen en 3 andere mannen..

leuk man..dat wist ik niet..

He weet je? in de jaren 1960 gingen mensen naar Ellangirie Algerije of naar Europa om te werken. daarnaast kopen ze een torendisk of een emousejjala of een radio om naar TAMJA te luisteren. nu is het heel anders.

op de radio komt het af en toe.

Dora

leuk joh..dus wij hebben ok een zanger in ons midden..

Ifri Ouatou

Citaat van: lopende_lach op 14/09/2004 om 12:38:27
leuk joh..dus wij hebben ok een zanger in ons midden..

Mohamed Mudrus was geen straat jongen, maar wel hoog opgeleid. hij was niet alleen zanger maar ook elfennan. in de jaren 1960 was hij in de gevangenis wegens vervalsing van geld. om geld te vervalsen moet je goed opgeid zijn.

Dora


Ifri Ouatou

Citaat van: Ifri Ouatou op 14/09/2004 om 12:41:29
Citaat van: lopende_lach op 14/09/2004 om 12:38:27
leuk joh..dus wij hebben ok een zanger in ons midden..

Mohamed Mudrus was geen straat jongen, maar wel hoog opgeleid. hij was niet alleen zanger maar ook elfennan. in de jaren 1960 was hij in de gevangenis wegens vervalsing van geld. om geld te vervalsen moet je goed opgeid zijn.

maar nu is hij een hadj en hij is oud geworden.

tja, lange leve de jeugd moeten we zeggen