Idir --- De jagers van het licht --- CD Quality 192 kbps

Gestart door Isefrawen, 05/09/2004 om 20:56:26


Ahraifi


Isefrawen


de server is druk, je moet wat geduld hebben... maar ze doen het wel! 1 minuut wachten nadat je op een link geklikt hebt

Wasilla tarifest

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 05/09/2004 om 21:03:02

de server is druk, je moet wat geduld hebben... maar ze doen het wel! 1 minuut wachten nadat je op een link geklikt hebt

by my doet ie het dan wel en dan niet

Isefrawen

Citaat van: Wasilla tarifst op 05/09/2004 om 21:04:10
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 05/09/2004 om 21:03:02

de server is druk, je moet wat geduld hebben... maar ze doen het wel! 1 minuut wachten nadat je op een link geklikt hebt

by my doet ie het dan wel en dan niet

vaag woordgebruik... probeer eens wat langer te wachten, ze doen het allemaal! heb ze gecheckt

Wasilla tarifest

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 05/09/2004 om 21:06:35
Citaat van: Wasilla tarifst op 05/09/2004 om 21:04:10
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 05/09/2004 om 21:03:02

de server is druk, je moet wat geduld hebben... maar ze doen het wel! 1 minuut wachten nadat je op een link geklikt hebt

by my doet ie het dan wel en dan niet

vaag woordgebruik... probeer eens wat langer te wachten, ze doen het allemaal! heb ze gecheckt

nu doen ze het wel en hoezo vaag woordgebruik

Ahraifi

Thanks backdrafts,topkwaliteit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahraifi

Backdrafts,waar kan ik dit album kopen.Ik zou het wel kunnen downloaden ergens maar dan besteel ik een stamgenoot en dat doe ik liever niet.

Isefrawen



de cd wordt niet meer uitgebracht, de cd stamt uit 1993...

ik heb em zelf 8 jaa geleden bij de hollander gekocht... je zou Xango in Utrecht kunnen proberen, vaak kent hij nog wel kanalen om de cd te importeren...

Hij zit bij de Dom

Isefrawen


Ahraifi

Dan zit er helaas niks anders op als diefstal plegen,zijn dit alle nummers van dit album?Dan kan ik ze meteen downloaden,ik heb er al 4.

Debouz

Eerste klas! wellah ira eerste klas n muzica...

Nu begrijp ik wat ze bedoelen met: 'la musique est un cri qui vient de l'interieur'


Isefrawen


Wasilla tarifest


Isefrawen


je kan em bij www.xangomusic.com bestellen

ik zie de titel staan, ik kan helaas de url niet pasten omdat ze java gebruiken... je zult even moeten zoeken