Waar ontmoet je Amazigh meisjes

Gestart door Aqsil, 03/09/2004 om 22:11:55

Dora

Citaat van: Ariri op 06/10/2005 om 15:15:05
Citaat van: L_L op 05/10/2005 om 13:59:25
snap niet zo goed waarom onze mannen altijd heel negatief doen als het om onze meiden gaat. eerst komt er een die beweert ze alleen te vinden in zeeman, lidl wibra ena enz..en dan komt er nog een slimmerd die m aanvult met in de disco. ten eerst snap ik zoiezo niet wat hier "slecht"aan is en ten tweede vind ik het zeer triest dat ze altijd zo kleinerend doen tegenover de meiden terwijl zij een onderdeel zijn van hun keuzes.

als bv de loverboys en pooiers meer aandacht zouden krijgen dan dat de meiden krijgen dan zou de wereld er al veel beter uit zien....

whahahahaha....

werd er wibra gezegd?


azul azul

vind t eerder triest dan grappig...

mouslati

Citaat van: L_L op 05/10/2005 om 13:59:25
snap niet zo goed waarom onze mannen altijd heel negatief doen als het om onze meiden gaat. eerst komt er een die beweert ze alleen te vinden in zeeman, lidl wibra ena enz..en dan komt er nog een slimmerd die m aanvult met in de disco. ten eerst snap ik zoiezo niet wat hier "slecht"aan is en ten tweede vind ik het zeer triest dat ze altijd zo kleinerend doen tegenover de meiden terwijl zij een onderdeel zijn van hun keuzes.

als bv de loverboys en pooiers meer aandacht zouden krijgen dan dat de meiden krijgen dan zou de wereld er al veel beter uit zien....
helemaal mee eens L_L. Als de vraag luid "met wie zou je willen trouwen" zeggen de meeste forumleden (in een andere topic) dat ze wel tmazigt moet zijn. Maar aan de andere kant hebben ze er ook weer geen goed woord voor over.

Dora

ach je kent de gezegde he:..if I go down you go with me...

mannen zien heel goed hoe het met ze gesteld is...dus ze kunnen niet anders dan de vrouw zo kleineren zodat er geen verschil meer te zien is...


Masja

Citaat van: hadou op 31/08/2005 om 00:04:52
Lidl, Aldi, zeeman, Hema, Wibra. Knaakwinkel.
ontwikkelde meisjes tref je nog in Kruidvat...


huh..?  hahahahaha   

Masja

Citaat van: L_L op 06/10/2005 om 15:27:35
ach je kent de gezegde he:..if I go down you go with me...

mannen zien heel goed hoe het met ze gesteld is...dus ze kunnen niet anders dan de vrouw zo kleineren zodat er geen verschil meer te zien is...



zéér scherp L-L

Riffijnse_

Citaat van: Aqsil op 03/09/2004 om 22:11:55
Als je wil trouwen dan moet je toch naar marokko gaan. Want in Nederland kom je bijna nooit tegen Amazigh meisjes.
Waar vindt je Amazigh meijes?

Sarcasme, toch? Jou hele verhaal slaat nergens op! Genoeg Riffijnse dames in Holland, alleen is de vraag of je te maken hebt met een 'goed' meisje.

lady24

Citaat van: Timarzgha op 31/08/2005 om 23:52:28
Salaam/Azul
Er worden vaak hier op dit forum zinloze en domme topics geopend
En zelden heb je onder de domme en onzinnige topics eentje die de domheid kan overtreffen
Dit is er zo één !!

Helemaal mee eens!

AitSaidiaanse


Azjdhiedh

Misschien moet er een dating afdeling komen op amazigh.nl :P

Thabeqouith_20

Ik kan je zeggen. Ongeveer 95% van alle Marokaanse meisjes die hier in Nederland rondlopen zijn amazigh ( berbers) dus genoeg visjes in de zee, alleen moet je een goede visser zijn die de juiste hengel gebruikt :)