Hoofdmenu

kom eens!!!

Gestart door wi-am, 31/08/2004 om 13:35:48

wi-am

wie kan me helpen.. kzoek muziek die tijdens de henna wordt gedraaid op een bruiloft..plz help me

nou ik bedank jullie alvast..
beslemma :)


wi-am


Lezeres

Je hebt toch vast wel vriendinnen die je hierbij kunnen helpen?

wi-am

Citaat van: figuigya op 31/08/2004 om 14:00:46
Je hebt toch vast wel vriendinnen die je hierbij kunnen helpen?


nou ja.. die hebben me een paar bandjes gegeven.. maar heb meer nodig..

Lezeres

Citaat van: wi-am op 31/08/2004 om 14:52:08
Citaat van: figuigya op 31/08/2004 om 14:00:46
Je hebt toch vast wel vriendinnen die je hierbij kunnen helpen?


nou ja.. die hebben me een paar bandjes gegeven.. maar heb meer nodig..



Ga dan naar zo'n marokkaanse platenzaak, die hebben er vast wel verstand van.

fattoma

hey ik heb een paar nummers voor je..zijn hele goede voor henna of bruiloft..ik heb eentje van ithran die vind ik echt heel apartdus laat me weten

wi-am

Citaat van: fattoma op 31/08/2004 om 16:14:43
hey ik heb een paar nummers voor je..zijn hele goede voor henna of bruiloft..ik heb eentje van ithran die vind ik echt heel apartdus laat me weten

he meid .. je mag ze geven.. kw8 op je wagha
kus wiam

Dora

#7
Citaat van: wi-am op 31/08/2004 om 13:35:48
wie kan me helpen.. kzoek muziek die tijdens de henna wordt gedraaid op een bruiloft..plz help me

nou ik bedank jullie alvast..
beslemma :)


wat..draaien??...ik zou zeggen duw een paar idjoenen in de handen van je tantes en laat ze zingen...zo gaan wij te werk. lekker die oudere vrouwtjes die pracht izran zingen...en als ze uitgeput zijn..dan zijn er een paar die prachtige ritmes kunns slaan waarop de meiden dan gaan dansen....niks draaien..zelf improviceren...laatst was het zo dat er een paar gekke tantes van me ter plekke teksten gingen verzinnen..wallah je ligt echt in een deuk..zo leuk..en dan heb je dus 2 groepjes die op elkaar antwoorden..probeer het is een keer...

sraam L_L

MBTiza

Citaat van: lopende_lach op 01/09/2004 om 12:16:27
Citaat van: wi-am op 31/08/2004 om 13:35:48
wie kan me helpen.. kzoek muziek die tijdens de henna wordt gedraaid op een bruiloft..plz help me

nou ik bedank jullie alvast..
beslemma :)


wat..draaien??...ik zou zeggen duw een paar idjoenen in de handen van je tantes en laat ze zingen...zo gaan wij te werk. lekker die oudere vrouwtjes die pracht izran zingen...en als ze uitgeput zijn..dan zijn er een paar die prachtige ritmes kunns slaan waarop de meiden dan gaan dansen....niks draaien..zelf improviceren...laatst was het zo dat er een paar gekke tantes van me ter plekke teksten gingen verzinnen..wallah je ligt echt in een deuk..zo leuk..en dan heb je dus 2 groepjes die op elkaar antwoorden..probeer het is een keer...

sraam L_L

Kan jij dat dan ook of ben je zo'n cultuurbarbaar?

Dora


Citeer

Kan jij dat dan ook of ben je zo'n cultuurbarbaar?
Citeer

wat kan ik?????

ik ben absoluud een cultuurbarbaar..ben een voorstander van behoud van cultuur. en op muzikaal gebied al helemaal....de ( oudere) vrouwen die zich zo uitleven..prachtig...

elidrissi

salam
neem milouda of mustafa heb pad ook een bruiloft gehad en op de henna hebben ze die muziek gedraaid en je kan ook naar utrechtse bazar gaan en vragen naar muziek wat viir hennedag is.

baslam kus

athsaynou

Citaat van: wi-am op 31/08/2004 om 13:35:48
wie kan me helpen.. kzoek muziek die tijdens de henna wordt gedraaid op een bruiloft..plz help me

nou ik bedank jullie alvast..
beslemma :)



Je kan IZRAN nemen en als je vrouwen in de buurt hem van die tijd die het kunnen vraag ze of ze willen spelen ik weet niet of je het kent maar je kan ook met izran een soort van baddel maken. Ooit van gehoord?? Izran past heel goed bij henna dat speelden de vrouwen vroeger veel plezier veder