Aboe jsahjah zei dat hij geen moslim is

Gestart door Aqsil, 30/08/2004 om 13:35:51

Aqsil

In het programma hieroner zei hij dat hij niet 5 keer per dag biedt.
In de Islam moet je 5 keer bieden en als je dat niet doet, ben je geen moslim.

http://www.eo.nl/portals/programs/episode.jsp?episode=4373301&season=4373249&portal=4177509

imzourenlady

Citaat van: Hulk op 30/08/2004 om 13:35:51

http://www.eo.nl/portals/programs/episode.jsp?episode=4373301&season=4373249&portal=4177509

hij zei dat het niet altijd lukt en trouwns dat is pas een man!! die man is pas een echte leider en weet hoe hij zij werk moet doen

p.s wat voor titel gebruik jij zomaar....

ghoekrimoe

Yidir__

Citaat van: imzourenlady op 31/08/2004 om 17:12:43

hij zei dat het niet altijd lukt en trouwns dat is pas een man!! die man is pas een echte leider en weet hoe hij zij werk moet doen

Azul,

Dus imzourenlady vindt hem een echte leider? Ben je het ook mee eens met zijn visie, dat Imazighen tot de arabische beschaving behoort? Ben je er mee eens dat die Imaizghen assimileert tot arabieren? Ben je ook eens met zijn Arabische nationalisme? Als je daar mee eens bent, dan moet je maar trots zijn dat je een arabier bent geworden. A nniyat.

D wenni netta,
Yidir

Samariaan

Citaat van: Hulk op 30/08/2004 om 13:35:51

yup, inderdaad dan heeft ie een groot probleem.

Samariaan

als iemand zegt dat hij niet 5x per dag bid, zegt hij ik ben geen moslim en mag hij als niet als zodanig worden beschouwd. Is hetzelfde.

Dora

maar sjieten bidden toch ook niet 5 keer per dag????????

en hij is toch sjiet??

Samariaan

Citaat van: lopende_lach op 31/08/2004 om 19:49:20
maar sjieten bidden toch ook niet 5 keer per dag????????

en hij is toch sjiet??

als dat iets sjitisch is , dan hebben alle sjieten een probleem.

Dora

Citeer

als dat iets sjitisch is , dan hebben alle sjieten een probleem.
Citeer

ze hebben zoiezo een probleem..los van het bidden...::)

Samariaan

Citaat van: lopende_lach op 31/08/2004 om 19:52:08

ze hebben zoiezo een probleem..los van het bidden...::)

LL kun je hier meer over uitleggen - hoe vaak moeten ze dan wel per dag bidden? Ik weet wel dat het gebed er wat anders uitziet, klappen op de dijen ofzoiets bv als ze eindigen.

Dora

Citeer

LL kun je hier meer over uitleggen - hoe vaak moeten ze dan wel per dag bidden? Ik weet wel dat het gebed er wat anders uitziet, klappen op de dijen ofzoiets bv als ze eindigen.
Citeer

klappen op de dijen??..hahaha..hier heb ik nooit van gehoord..hahaha..grappig hoor..

maar goed, 5 keer moet er gebeden worden (dit is fard) en alle extra's is soena....

wat ik probeerde te zeggen is dat ze zoiezo een probleem hebben omdat ze de islam zijn gaan vervalsen.

ameziane

De Sjieten vervloeken in hun gebed Sahaba als Aboe Bakr en Omar. Verder hebben ze wat toevoegingen: In de Adhan(oproep tot het gebed) noemen ze ook Ali.

Verder hebben ze met Asjoura( ze herdenken dan de dood van Hoessein) een ritueel waarbij ze zich met kettingen verwonden. Het is echt een bloederig spektakel. Daarmee willen ze het lijden van Hoessein ook meevoelen.

Aqsil

Ik wil dat je niet op mij reageert, want ik krijg hoofpijn van je domme reacties. Het lijkt als of je in een psychiatrische ziekenhuis woon. Je bent de domste die ik ooit heb ontmoet.
Jahjah biedt geen 5 keer per dag. In de Islam moet je 5 keer per dag bieden.

In De Hadith staat "bieden is de pilaar van de Islam". Als je 1 keer bid, dan ben je geen moslim.

IK ga misschien emmergeren van deze site. Ik krijg hoofdpijn van je naïeve reacties. Hoe komt het dat je zo domme ben?

Dora

"De Belgische moslimleider Dyab Abu Jahjah van de Arabische Europese Liga
(AEL) eist 'totale discipline' van zijn medewerkers, deelt boetes uit als medewerkers hun werk niet op tijd klaar hebben en verlaat België over jaar of vijf om terug te keren naar zijn geboorteland Libanon.".

gaat jahjah werkelijk terug naar libanon??...wie neemt de partij over dan??..en waarom een partij oprichten en dan terug gaan naar eigen land?...hmmm..interessant allemaal..

Tama

Citaat van: lopende_lach op 01/09/2004 om 19:13:58

"De Belgische moslimleider Dyab Abu Jahjah van de Arabische Europese Liga
(AEL) eist 'totale discipline' van zijn medewerkers, deelt boetes uit als medewerkers hun werk niet op tijd klaar hebben en verlaat België over jaar of vijf om terug te keren naar zijn geboorteland Libanon.".

gaat jahjah werkelijk terug naar libanon??...wie neemt de partij over dan??..en waarom een partij oprichten en dan terug gaan naar eigen land?...hmmm..interessant allemaal..

hij gaat terug omdat hij over 5 jaar zijn programma punten en idealen heeft weten te realiseren: een vrij palistina-een vrij midden oosten.
dan kan hij gerust terug naar loebnen.