Abou Jahjah voorzitter AEL NL ?????

Gestart door sneeuwitje, 28/05/2003 om 22:29:07

trik

#30
ik ben belg en ben autochtoon.
gelieve me nu allemaal niet vies te bekijken.
ik ben zeer geinteresseerd in wat jullie denken,vandaar dat ik op dit forum zit.ik heb respect voor alles wat jullie zeggen.ok dit gezegd zijnde zeg ik zelf wat ik van dit alles vind.

ik vin de ael schandelijk!zij stelle ALLE autochtone belgen in een slecht daglicht en doen alsof we allemaal racistisch zijn.
zij creeeren een nepprobleem net zoals het vlaams blok dat hier doet.
ik hoop echt dat de marokkaanse gemeenschap in belgie dit inziet en inziet dat ael hen helemaal geen betere rechten  of betere toekomst zal geven,integendeel.zij die op ael stemmen worden gewoon misbruikt in abou zijn machtspelletje.
er zijn wel degelijk belgen die echt veel geven om de marokkaanse gemeenschap en die echt willen dat het allemaal goed komt.ik vrees echter dat we het op deze manier allemaal aan het verprutsen zijn....en dat zou zonde zijn.

Samariaan

#31
Ik heb het ook niet zo op Jahjah en de AEL. Wordt niet goed van dat soort demagogen, misschien heeft hij wel op veel punten gelijk, maar de manier waarop hij het brengt, amaaaaj

azul02

#32
Azul,

Ideeen van Abu Jahja zijn te gevaarlijk voor ons allemaal. Zijn verleden zit vol bloed en haat. Noord-Afrikanen zijn ver van alle geheime agenda's van alles wat te maken heeft met Arabisme en haat zaaien. Het is te hopen dat AEL geen steun krijgt en dat de Marok. gemeenschap snel kan beseffen dat wat ael pretendeerd niet de oplossing is.
  
Wees vertandig!