Arif is genaaid ook door Iriffiyen

Gestart door razafa, 16/03/2004 om 14:53:24

razafa

Ik heb net het artikel (aardbeving gezien door nadia).ik herken en ik ken precies die gore laksheid, de luiheid en de smerige capsones die het personeel van het ziekenhuis mohamed V in alhoceima heeft.de meerderheid (bijna 95%) van het personeel is iriffiyen. het hele ziekenhuis wordt gerund door een antal chineze artsen en verpleegkunigen en een paar spaanse nonnen, en de rest zit alleen maar te ouwehoeren en elkaar bespringen. tfoe gi zzan .
Ik zweer dat als we nu naar dat ziekenhuis gaan dan zullen we overal nog het bloed vinden van de slachtoffers van de aardbeving behalve natuurlijk in de gangen en de plekken waar De koning is geweest.tfoeeeeeeeee gizzzzan .

Yidir__

#1
Azul,

Het ziekenhuis wordt door de Marokkaanse ministerie van volksgezondheid gerund. Vanwege de nalatigheid van deze ministerie is het functioneren van het personeel niet getoetst. Alleen de ministerie van volksgezondheid kan haar eigen personeel een sanctie opleggen. Het is opmerkelijk dat verschillende ministerie's hun personeel in Arif hun gang laat gaan en niet ingrijpen. Ziekenhuizen, politie, rechtbanken, belastingkantoren, etc. daar wordt de corruptie, diefstal, vervalsingen en slechte medische apparatuur en zorg in leven gehouden door de bewuste nalatigheid van de Marokkaanse ministerie's. Deze methode van nalatigheid draagt bij aan het niet tot stand komen van het ontwikkeling van Arif. Deze vorm draagt alleen bij aan het ontstaan van haat gevoelens jegens elkaar. Maar de hoofoorzaak van alle ellende, nl. de nalatigheid van Marokkaanse ministerie's wordt blijkbaar voor lief genomen.

D wenni netta,

Yidir



razafa

#2
Ik ben met je eens Yidir de ministerie's die zijn uiteindelijk veranwoordelijk.en alles daar is een grote tering zooi. maar ik heb het hier over een ziekenhuis waar je een kleine beetje menselijke gezicht zou verwachten zeker zeker zeker van iriffiyen die ook nog (goed) opgeleid zijn. Het is schandalig man dat je nog daar uitwerpselen en bloed overal ziet.

nadi21

#3

CiteerIk heb net het artikel (aardbeving gezien door nadia).ik herken en ik ken precies die gore laksheid, de luiheid en de smerige capsones die het personeel van het ziekenhuis mohamed V in alhoceima heeft.de meerderheid (bijna 95%) van het personeel is iriffiyen. het hele ziekenhuis wordt gerund door een antal chineze artsen en verpleegkunigen en een paar spaanse nonnen, en de rest zit alleen maar te ouwehoeren en elkaar bespringen. tfoe gi zzan .
Ik zweer dat als we nu naar dat ziekenhuis gaan dan zullen we overal nog het bloed vinden van de slachtoffers van de aardbeving behalve natuurlijk in de gangen en de plekken waar De koning is geweest.tfoeeeeeeeee gizzzzan .


azul meneer
ik schrok me dood toen ik mijn naam hier zag
ik kreeg weer flashback van al die rare dingen die ik daar heb meegemaakt
kmoet zeggen,kben misselijk geworden sinds die dagen van heel marokko,van die spaanse trutten die der werken,ik kan nog steeds niet geloven dat er spaanse nonnen bevelen uitdeelden...
ik kan nog steeds nietgeloven dat er imazighen waren dei niets deden
ik kan nog steeds niet geloven dat die klote arabieren geen moer deden.
maar het ergste van al,ik kan nog altijd het beeld nietvergeten van irrifiejen die de straten schoonmaakten opdat ze koning in een mooie stad zou aankomen
beelden om nooit te vergeten.

moge allah swt de mensen straffen die in tijden van nood in fout zijn gegaan.

razafa

#4

Citeerazul meneer
ik schrok me dood toen ik mijn naam hier zag
ik kreeg weer flashback van al die rare dingen die ik daar heb meegemaakt
kmoet zeggen,kben misselijk geworden sinds die dagen van heel marokko,van die spaanse trutten die der werken,ik kan nog steeds niet geloven dat er spaanse nonnen bevelen uitdeelden...
ik kan nog steeds nietgeloven dat er imazighen waren dei niets deden
ik kan nog steeds niet geloven dat die klote arabieren geen moer deden.
maar het ergste van al,ik kan nog altijd het beeld nietvergeten van irrifiejen die de straten schoonmaakten opdat ze koning in een mooie stad zou aankomen
beelden om nooit te vergeten.

moge allah swt de mensen straffen die in tijden van nood in fout zijn gegaan.

Amin YA Rabbi Al3alamin