Al sadre heeft zijn hol verlaten

Gestart door Tarifit, 20/08/2004 om 17:15:00

Tarifit

Ik las net dat die Irakees van Al sadr zijn hol (Moskee in Najaf) heeft verlaten/gevlucht.

Typisch het gedrag van een moslimfundamentalist, andere mensen laten moorden -en vermoorden en zelf proberen ze hun vegelijf te redden van bommen en granaten. Bah ik walg ervan.

tijdelijk

Het is alweer ontkend.
"Fog of war".

ameziane

Hij had eerder beweerd tot zijn laatste adem door te vechten.

Zo zie je maar dat leiders onbetrouwbaar zijn. En het slachtoffer is weer de gewone man.

Tarifit

Citaat van: ameziane op 20/08/2004 om 17:19:14
Hij had eerder beweerd tot zijn laatste adem door te vechten.

Zo zie je maar dat leiders onbetrouwbaar zijn. En het slachtoffer is weer de gewone man.

Ja, dat bedoel ik, zolang de kogels ver weg zijn, hebben ze een grote mond, maar als de kogels hen om de oren vliegen, dan zijn ze gauw weg.

navaras

Citaat van: Tarifit op 20/08/2004 om 17:15:00
Ik las net dat die Irakees van Al sadr zijn hol (Moskee in Najaf) heeft verlaten/gevlucht.

Typisch het gedrag van een moslimfundamentalist, andere mensen laten moorden -en vermoorden en zelf proberen ze hun vegelijf te redden van bommen en granaten. Bah ik walg ervan.


arabieren he....

ameziane

Citaat van: navaras op 23/08/2004 om 16:43:16
Citaat van: Tarifit op 20/08/2004 om 17:15:00
Ik las net dat die Irakees van Al sadr zijn hol (Moskee in Najaf) heeft verlaten/gevlucht.

Typisch het gedrag van een moslimfundamentalist, andere mensen laten moorden -en vermoorden en zelf proberen ze hun vegelijf te redden van bommen en granaten. Bah ik walg ervan.


arabieren he....
Dat bleek dus een leugen van de Amerikanen en de collaborerende Iraakse regering.

Pangea

Ik denk dat Al-Sadr de Iman-Ali moskee pas verlaat als die hoge sjiietische leider Al-Sistani een akkoord met hem heeft bereikt.
Met de Amerikanen en de Iraakse regering wil hij toch niet praten

hamza

Citaat van: Pangea op 27/08/2004 om 20:51:35
Ik denk dat Al-Sadr de Iman-Ali moskee pas verlaat als die hoge sjiietische leider Al-Sistani een akkoord met hem heeft bereikt.
Met de Amerikanen en de Iraakse regering wil hij toch niet praten



ja, dat klopt
hij wilde niets weten van de amerikanen en hun helpers .

miss.F.

volgens mij hebben ze hem gewoon een zakje geld toegestopt om te verkassen, hij was eigenlijk ook niet meer dan een aasgier die gebruik wilde maken van de situatie

ameziane

Die Sjieten willen zich gewoon laten gelden als een groep waar niemand om heen kan. Ze vormen tenslotte 60% van de bevolking. Tijdens het regime van Saddam zijn ze flink onder de duim gehouden, net als de Koerden.

miss.F.

Citaat van: ameziane op 01/09/2004 om 15:06:59
Die Sjieten willen zich gewoon laten gelden als een groep waar niemand om heen kan. Ze vormen tenslotte 60% van de bevolking. Tijdens het regime van Saddam zijn ze flink onder de duim gehouden, net als de Koerden.

idereen heeft een hidden agenda en niemand doet het puur en alleen voor de onderdrukte slachtoffer

Dora

Citaat van: Tarifit op 20/08/2004 om 17:15:00
Ik las net dat die Irakees van Al sadr zijn hol (Moskee in Najaf) heeft verlaten/gevlucht.

Typisch het gedrag van een moslimfundamentalist, andere mensen laten moorden -en vermoorden en zelf proberen ze hun vegelijf te redden van bommen en granaten. Bah ik walg ervan.


oww nee hoor..dat is niet iets typisch...dat is menselijk. ieder denkt aan zijn eigen zieltje. die mensen worden trouwens niet gedwongen om een zelfmoordaanslag te plegen..ze willen het zelf omdat ze volgens hen de jihad voeren en dus rechtstreeks in de hemel terecht komen..de leider dient in leven te blijven omdat hij andere jihad strijders moet tippen en trainen. maar goed....soms is het beter om het nieuws even met rust te laten..vrolijker wordt je er toch niet van...

sraam L_L

highlander

al sadr,wat een zieligerd,amerika had hem beter een granaat in zijn hol kunnen duwen