Is het jullie ook opgevallen dat de Maruk-TV

Gestart door Idir, 26/04/2004 om 16:15:38

Idir


Er is mij opgevallen dat de RTM-tv sinds een paar dagen proef uitzendingen heeft om 24 uur p/d te gaan uitzenden! Niet dat het veel toegevoegde waarde heeft (want het blijft 24x niks ;))Maar wellicht heeft de vele kritiek (Na de aardbeving..)op het ministerie van informatie toch wel geholpen!?

Amezian

#1
Ja, ik heb het inderdaad ook opgemerkt.Kennelijk zijn ze daar uit de diepe slaap ontwaakt.Het geldt trouwens alleen voor de satelliet-uitzendingen(Niet via aardse zenders).Een gebeurtenis als een aardbeving mag nu ook 's morgens vroeg plaatsvinden...

Idir

#2

Dus een aardbeving hoeft niet eerst een afspraak te maken?... hahahah ;)

Yugurthen

#3
ja maar rtm-tv is toch corrupt en manupileerd mensen.

Nachin

#4
Ja inderdaad, we moeten onze hemelse contacten inlichten om de aardbeving op een willekeurig moment van de dag te laten plaatsvinden. RTM is klaar voor.

Idir

#5

CiteerJa inderdaad, we moeten onze hemelse contacten inlichten om de aardbeving op een willekeurig moment van de dag te laten plaatsvinden. RTM is klaar voor.

;)

Amezian

#6
Kijken jullie ook naar het 8uur(10 uur Nederlandse tijd) journaal op RTM?Ik wel. En dan valt het mij op dat ze een bepaalde volgorde hanteren.Ze beginnen eerst met de activiteiten van de koning,dan prinsen en prinsessen,dan de premier,andere ministers enz.En na een half uur denk je wat de nieuwswaarde van al die activiteiten is.Bar weinig dus.Een 3e wereldoorlog zullen ze pas na al die activiteiten melden...

Yugurthen

#7
wie denkt ie wel die mohammed 5. hij is heus geen god of profeet en helemaal geen heilige. ik zal zijn gezicht verbouwen en ik wordt de n ieuwe president van marokko en maak van marokko een imazighen staat. let op mijn woorden. het is tijd voor een imazighen staat.

Sannoe

#8

CiteerEr is mij opgevallen dat de RTM-tv sinds een paar dagen proef uitzendingen heeft om 24 uur p/d te gaan uitzenden! Niet dat het veel toegevoegde waarde heeft (want het blijft 24x niks ;))Maar wellicht heeft de vele kritiek (Na de aardbeving..)op het ministerie van informatie toch wel geholpen!?

Prachtig nieuws, eindelijk kan ik de kabel van UPC opzeggen!!!!! Wat mij betreft mag RTM 24 uur p/d dicht. Als ik een lange tijd niet geirriteerd ben geweest dan zet ik deze zender een keer aan om eens boos te worden.

razafa

#9

Citeerwie denkt ie wel die mohammed 5. hij is heus geen god of profeet en helemaal geen heilige. ik zal zijn gezicht verbouwen en ik wordt de n ieuwe president van marokko en maak van marokko een imazighen staat. let op mijn woorden. het is tijd voor een imazighen staat.


je loopt meer dan 40 jaar achter vriend, mohammed 5 is in 1961 overleden en voor je het weet wordt hassan3 de koning.

Idir

#10

Citeerje loopt meer dan 40 jaar achter vriend, mohammed 5 is in 1961 overleden en voor je het weet wordt hassan3 de koning.


Nou dankje, dat laatste hoeft van mij niet echt... ;)

AFRA

#11

Citeerwie denkt ie wel die mohammed 5. hij is heus geen god of profeet en helemaal geen heilige. ik zal zijn gezicht verbouwen en ik wordt de n ieuwe president van marokko en maak van marokko een imazighen staat. let op mijn woorden. het is tijd voor een imazighen staat.

het gaat absoluut niet om imazighen staat.
marokko is absoluut een imazighen staat.
mohamed 6 : is w<aarschijnlijk een half-amazigh.
de eerste minseter is een amazigh.
de meeste marokkanen zijn imazighen.
de naam marokko is een amazigh naam.
de geschiedenis van marokko is een amazigh geschiedenis.
de arabische marokkanen zijn imazighen.

dus waarom een imazighen staat?
volgens me moeten we dat gewoon bekendmaken.

abrid

#12
Azul Afra,

Het heet wel AlMaghrib Al Arabi! Dat Marokko van Marakech afstamt is een  ander verhaal.

Tanmiert

Idir

#13

CiteerAzul Afra,

Het heet wel AlMaghrib Al Arabi! Dat Marokko van Marakech afstamt is een  ander verhaal.

Tanmiert

Wat betekent Marakech? (of waar is het van afgeleid).

abrid

#14
Land van God :)

Tamurt n Akuc