ARIUS

Gestart door navaras, 17/08/2004 om 14:20:27

navaras

Tijdelijk...jij wil gewoon AMAZIGH zijn, maar je wordt nooit geaccepteerd in de gemeenschap......YOU ARE TO UGLY WHITE

tijdelijk

Jajaja, gaap.

Zeg open even een aparte topic waarin je al je krachten wijdt aan het uitschelden van mij. Dan kunnen de grote mensen weer gewoon met elkaar discussieren in de andere topics OK?

tijdelijk

Nog bedankt voor je PM trouwens.

Is te ontroerend om niet aan de rest te laten zien.

doe ik voortaan met al je PM, OK?

Hou je vast hoor allemaal, het genie Navaras spreekt:


"KUT****"

Chatt zie arif

Even uit nieuwsgierigheid tijdelijk,wat is jouw verbondenheid met het amazighisme?Begrijp me niet verkeerd,jij levert een heldere kijk op bepaalde zaken en ik mag jouw persoonlijkheid wel.slijm slijm.

MBTiza

ze is getrouwd met een amazigh...

Chatt zie arif

Ik vroeg al eerder of die medisch wetenschapper amazigh was maar ik kreeg geen antwoord omdat ze bezig was navaras alle hoeken van de site te laten zien .auw auw dat deed PIJN.

tijdelijk

Mijn verloofde is Amazigh maar mijn betrokkenheid bij deze site dateert van langer, en geloof het of niet maar onze ontmoeting op internet was allereerst anoniem en het klikte voor we meer van elkaars achtergrond wisten.

God heeft humor hoor!  Na een erg naar afgelopen relatie van jaren met een arts had ik me streng voorgenomen voortaan als mens ver van die lui te blijven (als patient of medewerker in een ziekenhuis is een ander verhaal).   Maar juist bleek hij arts (had hij aanvankelijk niet gezegd, de "status" trekt soms bepaalde vrouwen) en nog aardig en normaal ook, dus van dat vooroordeel over gestoorde artsen ben ik nu ook genezen.

Meer kan ik er niet over zeggen. Behalve dat hij me heel gelukkig maakt en dat ik hoop dat onze kinderen als we die mogen krijgen hun Amazigh wortels zullen waarderen en koesteren.  En dat ik volgens mijn verloofde koppiger ben dan een Amazigh. Maar dat kan denk ik niet.

Chatt zie arif

Welcome to the tribe!!!
Waar komt jouw verloofde vandaan,welke stam?

tijdelijk

Tannemirt.

Ik geloof Wayagr, in ieder geval een van de Rif stammen die aan de zijde van AbdelKrim streden.

tijdelijk

#54
Citaat van: MBTiziAzza op 01/09/2004 om 14:59:05
ze is toch met een illigale amazigh getrouwd?

Is het een schande om problemen met de IND te hebben? Die hebben we inderdaad gehad ja, heel erg grote. We hebben onder zware druk gevochten, gewonnen en zijn sterker geworden.

Neerkijken op illegalen vind ik zoooooooo...., ik heb er geeneens woorden voor. Illegaal zijn is een strijd, is overal en altijd problemen tegenkomen, het is zo onrechtvaardig.
We hebben het hier wel over mensen hoor, zoals jij en ik.

En de partners die de guts hebben om een geliefde niet in de str.ont te laten zakken omdat ze geen papier hebben (en dan bedoel ik geen wc-papier) verdienen respect.
Zoals mijn nichtje, arts die op project in Afrika verliefd werd op een man, de liefde was wederzijds, en nu vechten ze al drie jaar om te worden verenigd. En nee zij is niet lelijk en nee het gaat hem niet om haar geld.

Maar sommige mensen kennen de kracht van de liefde blijkbaar nog niet.

Chatt zie arif

Citaat van: tijdelijk op 01/09/2004 om 17:45:16
Tannemirt.

Ik geloof Wayagr, in ieder geval een van de Rif stammen die aan de zijde van AbdelKrim streden.

Dat is meteen de grootste stam in arif,veel succes verder,dat je mooie halfbloedjes krijgt die gezond zijn.

Thalla a tijdelijk.

Dora

Citaat van: tijdelijk op 01/09/2004 om 17:51:53
Citaat van: MBTiziAzza op 01/09/2004 om 14:59:05
ze is toch met een illigale amazigh getrouwd?

Is het een schande om problemen met de IND te hebben? Die hebben we inderdaad gehad ja, heel erg grote. We hebben onder zware druk gevochten, gewonnen en zijn sterker geworden.

Neerkijken op illegalen vind ik zoooooooo...., ik heb er geeneens woorden voor. Illegaal zijn is een strijd, is overal en altijd problemen tegenkomen, het is zo onrechtvaardig.
We hebben het hier wel over mensen hoor, zoals jij en ik.

En de partners die de guts hebben om een geliefde niet in de str.ont te laten zakken omdat ze geen papier hebben (en dan bedoel ik geen wc-papier) verdienen respect.
Zoals mijn nichtje, arts die op project in Afrika verliefd werd op een man, de liefde was wederzijds, en nu vechten ze al drie jaar om te worden verenigd. En nee zij is niet lelijk en nee het gaat hem niet om haar geld.

Maar sommige mensen kennen de kracht van de liefde blijkbaar nog niet.

je hebt gelijk meid, het woord illigaal klopt gewoon niet...we zijn allemaal illigaal op aarde nu we weten dat we allen dood zullen gaan..niemand heeft een verblijfsvergunning om te blijven leven en hier voor eeuwig op aarde rond te lopen hoor...de aarde is van iedereen en van niemand...

sraam L_L

Tama

Citaat van: navaras op 01/09/2004 om 15:12:53
blanke TRUT


ben jij een negerin?
ik wist namelijk niet dat er ook nog zwarte riffijnen waren.

Dora

Citaat van: Thalwiest op 01/09/2004 om 21:27:32
Citaat van: navaras op 01/09/2004 om 15:12:53
blanke TRUT


ben jij een negerin?
ik wist namelijk niet dat er ook nog zwarte riffijnen waren.


navaras is volgens mij massu..volgens mij had hij ooit een topic geopend dat imazighen blank waren..dus begrijp zijn reactie op moniq niet..hij was zo blij en trots om blank te zijn..almoehim...