TANIT, een AMAZIGHGODIN

Gestart door ATEBANDE, 02/10/2003 om 17:43:17

abrid

#45
we hebben het hier over een tijd van voor dat de islam noord afrika bereikt had dus ik zie het slechte er niet van in om het geschiedkundig hier over heb

Djahiliya pre islamtisch.

Je mag pas stagh firu allah zdeggen als we deze nep-goden ook daadwerkelijk gaan aanbidden!


gewoon Wafae

#46

Citeerhahahahahaha....sorry hoor maar moest ff lachen om je reactie :)...

Hahahaha geeft niet.. Hoe het er staat, zo moet je het lezen.. Helemaal waar en heel erg sarcastisch ;)

Dora

#47
maar het gaat erom dat men er symphatie voor toont!!

Dora

#48

CiteerHahahaha geeft niet.. Hoe het er staat, zo moet je het lezen.. Helemaal waar en heel erg sarcastisch ;)
ik kreeg weer zo'n gevoel dat ik de imam hoorde praten!!! :)...

gewoon Wafae

#49

Citeerwe hebben het hier over een tijd van voor dat de islam noord afrika bereikt had dus ik zie het slechte er niet van in om het geschiedkundig hier over heb

Djahiliya pre islamtisch.

Je mag pas stagh firu allah zdeggen als we deze nep-goden ook daadwerkelijk gaan aanbidden!



Ga toch weg.. Jullie geloven dat ze hebben bestaan.. Dat is toch te triest voor woorden.. Of ben ik de enige die er zo over denkt??

La Ilaha Illa Allah..

gewoon Wafae

#50

Citeerik kreeg weer zo'n gevoel dat ik de imam hoorde praten!!! :)...

Hahaha, wAllah ik hoorde zoiets in mijn hoofd en heb het gelijk geplaatst..

MBTiza

#51

CiteerGa toch weg.. Jullie geloven dat ze hebben bestaan.. Dat is toch te triest voor woorden.. Of ben ik de enige die er zo over denkt??

La Ilaha Illa Allah..

Volgens mij bedoelt hij dat hij het intressant vind waarin onze voorouders in hebben geloofd etc maar dat hij er zelf niet gelooft.

gewoon Wafae

#52

CiteerVolgens mij bedoelt hij dat hij het intressant vind waarin onze voorouders in hebben geloofd etc maar dat hij er zelf niet gelooft.

Kan wel.. Maar dat is toch niet zo boeiend.. Maar heb je gelezen hoe ze erover praten.. Alsof ze echt hebben bestaan ofzo.. Je gaat toch niet iets plaaten over dingen die niet hebben bestaan en die never zullen bestaan.. Mijn hoofd doet pijn als ik zoiets lees..

Dora

#53

CiteerKan wel.. Maar dat is toch niet zo boeiend.. Maar heb je gelezen hoe ze erover praten.. Alsof ze echt hebben bestaan ofzo.. Je gaat toch niet iets plaaten over dingen die niet hebben bestaan en die never zullen bestaan.. Mijn hoofd doet pijn als ik zoiets lees..
tja...als we het hebben over buitenaardse wezens wat een creatie kan zijn van de Almachtige dan kan het niet en wanneer we het over een zogenaamde godin hebben dan moeten we daar over kunnen praten >>> de mens zit nou eenmaal vreemd in elkaar!!!

gewoon Wafae

Citeertja...als we het hebben over buitenaardse wezens wat een creatie kan zijn van de Almachtige dan kan het niet en wanneer we het over een zogenaamde godin hebben dan moeten we daar over kunnen praten >>> de mens zit nou eenmaal vreemd in elkaar!!!

Nou schatje, mij niet gezien tussen deze aliens.. Ik praat niet over iets mee wat helemaal niks met de Islam te maken heeft.. Vooral niet over goddinen en shit.. Buitenaardse wezens bestaan ook niet voor zover ik geleerd heb tijdens de lessen ISLAM die ik elke vrijdag volg..

Inderdaad lieverd, de mens zit heeeeeeeeeel vreemd in elkaar ;D

admin

Azul

Gaarne niet af te wijken van het onderwerp.
Worden er nog berichten geplaatst die over iets anders gaan, dan zullen die worden verwijderd: en als dat nie helpt zal ook deze topic worden gesloten.
Succes!

Admin

gewoon Wafae

#56

CiteerAzul

Gaarne niet af te wijken van het onderwerp.
Worden er nog berichten geplaatst die over iets anders gaan, dan zullen die worden verwijderd: en als dat nie helpt zal ook deze topic worden gesloten.
Succes!

Admin

Sorry hoor, maar ik begrijp je niet helemaal.. Wie wijkt er vanaf? Mag je ook niet je mening plaatsten??

admin

#57

CiteerSorry hoor, maar ik begrijp je niet helemaal.. Wie wijkt er vanaf? Mag je ook niet je mening plaatsten??

Azul

Zal ik dan maar zeggen wat je wilt horen: JIJ wijkt af van het onderwerp.
Als je niet geinteresseerd bent in dit onderwerp dan reageer je gewoon niet. Als je het niet eens bent met iemand dan zeg je dat en leg je duidelijk uit waarom niet.

En nu ben je weer afgeweken van het onderwerp. Wil je de Admin iets vragen dan stuur je maar een pb'tje.

Admin

Idir

#58

Citeerwe hebben het hier over een tijd van voor dat de islam noord afrika bereikt had dus ik zie het slechte er niet van in om het geschiedkundig hier over heb

Djahiliya pre islamtisch.

Je mag pas stagh firu allah zdeggen als we deze nep-goden ook daadwerkelijk gaan aanbidden!



Was ik AL mee bezig..... ik had al een paar keer geknield :)

ayuda

Citeertja...als we het hebben over buitenaardse wezens wat een creatie kan zijn van de Almachtige dan kan het niet en wanneer we het over een zogenaamde godin hebben dan moeten we daar over kunnen praten >>>

Heeeeej, waren de Godinnen Kosmonauten???

Sorry.

Tuurlijk heeft Tanith bestaan, in de geesten van de mensen.
En als beelden, en als onderdeel van de cultuur. Dat hoef je toch niet weg te moffelen? Dat is gewoon interessant. 

Heb je afbeeldingen Idir?