king rat (prachtig boek)

Gestart door Ahraifi, 10/08/2004 om 12:37:34

himito

Ik vind dat er te veel trouwen om maar te trouwen,lijkt wel een wedstrijd,wie heeft het mooiste/grootste feest en daarna blijkt het zonnetje niet elke dag te schijnen( verkeerde man)

Dora

Citaat van: Ahraifi op 10/08/2004 om 12:37:34
Heel veel mensen zijn erg positief over hem,wat is jullie mening.

Ik persoonlijk vind hem beter als de tiran die zijn vader was.
Een soort van hassan2-lite zou je kunnen zeggen.
en ook knapper...

miss.F.

Citaat van: himito op 11/08/2004 om 11:43:01
Ik vind dat er te veel trouwen om maar te trouwen,lijkt wel een wedstrijd,wie heeft het mooiste/grootste feest en daarna blijkt het zonnetje niet elke dag te schijnen( verkeerde man)

ok, dat soort types heb je er inderdaad tussen, die denken dat het allemaar rozegeur en maneschijn is, volgens mij hebben die ook teveel naar romantische films gekeken. Maar de meesten zijn gelukkig wel realistisch genoeg

Ahraifi

#18
x

Tama

ik wil het wel een keer zien:

mohamed6 die de troonrede in zijn latexpakje voorleest :-)

Dora

#20
Citeer
Knap?,de man heeft een kop die evenveel weegt als zijn lichaam en jij vindt hem knap.Of bedoel je knap in de zin van brainpower want in zo een hoofd moet veel hersenen kunnen bevatten qua volume.
Citeer

haha..nou zeg nou eerlijk..kijk goed naar de foto's van hassan in zijn jongere jaren en naar mo...hij is toch ietsie pietsie knapper hoor...of zouden ze zijn foto's ook bewerken??

Lezeres

Citaat van: lopende_lach op 11/08/2004 om 12:06:19

Citeer
Knap?,de man heeft een kop die evenveel weegt als zijn lichaam en jij vindt hem knap.Of bedoel je knap in de zin van brainpower want in zo een hoofd moet veel hersenen kunnen bevatten qua volume.
Citeer

haha..nou zeg nou eerlijk..kuik goed naar de foto's van hassan in zijn jongere jaren en naar mo...hij is toch ietsie pietsie knapper hoor...of zouden ze zijn foto's ook bewerken??


Ik moet Ahraifi gelijk geven, zijn kop lijkt wel een waterhoofd, ik hoop niet dat zijn schatigge zoontje op hem gaat lijken.

Ahraifi

#22
x

Tama


Lezeres

Citaat van: Ahraifi op 11/08/2004 om 12:13:58
Met die rode vrouw van hem vrees ik toch het ergste.


Komt zijn vrouw nou echt uit Fes en is ze echt zo hoogopgeleid, of is dat maar een fabeltje?

Ahraifi

#25
[

Lezeres


Tama


Ahraifi

#28
[

Dora

Citaat van: Ahraifi op 11/08/2004 om 12:16:10
Citaat van: Thalwiest op 11/08/2004 om 12:14:01
hopen moet je op de WC doen beste meid.
Over manieren gesproken,jij hebt wel goede manieren geleerd.Leer fatsoenlijk converseren trut.
meneer heeft het hier over fatsoenlijk..."trut"...::)....

waar we ons druk om maken..het uiterlijk van een jonkie..

terug naar topic > mo heeft aantal vooruitgangen geboekt..alleen als ze ook in de praktijk werden uitgevoerd zouden we net iets blijer met m zijn..