....... Retourtje Arrif (tv-reportage)

Gestart door Idir, 06/08/2004 om 13:39:00

miss.F.

Citaat van: ameziane op 19/08/2004 om 13:43:11
Het is gewoon triest voor die vrouwen om zo behandeld te worden. Blijkbaar kunnen de problemen niet anders opgelost worden.

En jammer dat die Somalische trut dit weer gaat gebruiken om wat goodwill te kweken.

Het is inderdaad triest en ik vind het ook jammer dat uitgerekend die bush-bitch dit naar buiten brengt, maar kennelijk houden anderen (marokkanen in de politiek) zich hier niet mee bezig, dus vind ik het wel goed dat zij het aangekaart heeft

mara

ene die tmazight sprak en die laatste. Zij sprak ook arabisch, maar op z'n tmazight. :)
Citeer

wat heeft hun etnische achtergrond ernou mee te maken, feit is dat ze wreed zijn behandeld door hun echtgenoot en of het nou een tarifit of een arabische is, maakt het heus niet minder erg!
Citeer
Dat was een constaterin-g!

miss.F.

Citaat van: mara op 20/08/2004 om 12:35:40
ene die tmazight sprak en die laatste. Zij sprak ook arabisch, maar op z'n tmazight. :)
Citeer

wat heeft hun etnische achtergrond ernou mee te maken, feit is dat ze wreed zijn behandeld door hun echtgenoot en of het nou een tarifit of een arabische is, maakt het heus niet minder erg!
Citeer

nou fijn dat je ons dat meedeelt, want wij -simpele zielen- hadden dat niet in de gaten, waar zouden we toch zijn zonder jou

imzourenlady

Citaat van: himito op 19/08/2004 om 13:42:57
IK geef Hirschi Ali(de duivel zelf) nooit gelijk maar deze keer sprak ze de waarheid!(jammer dat zij het moest zijn)

hellemaal mee eens ahhaha eerste keer heeft ze wat nuttigs gezegd :)

mara

Citaat van: miss.F. op 20/08/2004 om 15:11:27
Citaat van: mara op 20/08/2004 om 12:35:40
Citeer

Citeer

nou fijn dat je ons dat meedeelt, want wij -simpele zielen- hadden dat niet in de gaten, waar zouden we toch zijn zonder jou
nergens zouden jullie zijn...jij wou toch een antwoord mens!