....... Retourtje Arrif (tv-reportage)

Gestart door Idir, 06/08/2004 om 13:39:00

Tama

revolutie? die is toch ook al gekaapt door onze lieve, raybanfreak, latex koning.


Ik vind dat we onze afschuw op een ander manier kenbaar moeten maken. En dan bedoel ik de afschuw tegen het sadistisch bestuur in al hoceima.

Wie is trouwens die woestingrat met  verrotte smeerkaas tussen zijn oren, die Mehbie..?-topmaffia die bij nova aan het woord was???

ameziane

#31
Citaat van: e3ber op 12/08/2004 om 23:02:23
Stelletje k*****honden die flikkers, k***** kut regering.

Sorry voor mijn taalgebruik, ik kan het niet helpen.
Je kan er wel wat aandoen:BACKSPACE-toets gebruiken. Want schelden heeft geen enkele zin!

Ik zat met verbazing naar die reportage te kijken: we kregen de werkelijkheid te zien. De Marokkaanse tv(RTM en 2M) is overgegaan tot de orde van de dag en negeert die mensen totaal. Wel was er op RTM onlangs aandacht voor een sculptuur-manifestatie aan de kust van Alhoceima, terwijl verderop mensen onder tenten bivakkeren.

Ahraifi

#32
!!!!!!!!

amazigh_roos

En het is waar als jullie het gezien hebben dat mensen die huizen hebben waar alleen schade aan zit, allang al geld hebben gekregen en de mensen die daadwerkelijk in tenten wonen en helemaal niets hebben ze niets hebben gezien dit klopt toch niet je helpt eerst mensen die niets hebben en dan pas mensen met schade dat vind ik het meest logische!!

Ahraifi

#34
.

amazigh_roos

Citaat van: Ahraifi op 13/08/2004 om 18:16:13
Het ergste vind ik dat de koning een grootgrondbezitter is en tot een van de rijkste families in de wereld behoort.
Hij laat zijn volk waaronder kinderen en ouderen in tenten slapen terwijl het warmer is als 40 graden.

En hij noemt zich wel afstammeling van de profeet,wat een schande.
Met een fractie van zijn rijkdom was het heel goed mogelijk om zijn volk onderdak en voedsel te verschaffen zonder de buitenlandse hulp mee te rekenen.

Schande,schande,schande,hij denkt dat hij het mee neemt als hij sterft.

Ewa hij word aangebeden door het volk!!

Ahraifi

#36
x

amazigh_roos

Citaat van: Ahraifi op 13/08/2004 om 18:28:28
Ja als ze gedwongen worden om in taxis en vrachtwagens langs de weg te gaan staan.
Een taxichaufeur heeft me verteld dat hij wel eens een halve dag gedwongen mensen moest vervoeren naar waar de koning langskwam en daar geen cent voor heeft gekregen.

Op die manier wordt je wel aanbeden ja.
Als hij NU zijn mensen zou helpen zou hij veel goodwill kweken maar dat kost hen 20 a 30 miljoen dollar van de geschatte miljarden die hij bezit.
Dat hij dat niet uitgeeft getuigt van de liefde voor zijn volk.

Ewa hij heeft macht en geld he als hij die niet had dan zou hij wel anders piepen!!

ameziane

Citaat van: Ahraifi op 13/08/2004 om 18:16:13
Het ergste vind ik dat de koning een grootgrondbezitter is en tot een van de rijkste families in de wereld behoort.
Hij laat zijn volk waaronder kinderen en ouderen in tenten slapen terwijl het warmer is als 40 graden.

En hij noemt zich wel afstammeling van de profeet,wat een schande.
Met een fractie van zijn rijkdom was het heel goed mogelijk om zijn volk onderdak en voedsel te verschaffen zonder de buitenlandse hulp mee te rekenen.

Schande,schande,schande,hij denkt dat hij het mee neemt als hij sterft.
Als hij het kan meenemen, dan Hassan II dat al gedaan. De rijkdom van M6 komt van zijn vader. Bij zijn dood was hij 1 van de rijksten ter wereld. Maar goed...Abdessalem Yassine(van Al3dl en wa Ilihsan) heeft hem in ieder geval gewaarschuwd: hij schreef hem een open brief met het advies al dat geld aan het volk terug te geven, anders stond zijn vader een zwaar lot te wachten.

Ahraifi

#39
x

imzourenlady


ameziane

Citaat van: imzourenlady op 13/08/2004 om 18:51:06
heey mensen wanneer komt deel 4??
Zo te horen heb jij de smaak te pakken...

Morgen. Dan gaat het over Ahmed Aboutaleb(wethouder A' dam).Die is daar op vakantie.

imzourenlady

Citaat van: ameziane op 13/08/2004 om 18:55:37
Citaat van: imzourenlady op 13/08/2004 om 18:51:06
heey mensen wanneer komt deel 4??
Zo te horen heb jij de smaak te pakken...

Morgen. Dan gaat het over Ahmed Aboutaleb(wethouder A' dam).Die is daar op vakantie.


smaak????
ik ben zeker geinteresseerd in zulke reportages!
maar dank je wel  :)
dus ik ga standaard kijken!



ameziane

Citaat van: imzourenlady op 13/08/2004 om 19:00:12
Citaat van: ameziane op 13/08/2004 om 18:55:37
Citaat van: imzourenlady op 13/08/2004 om 18:51:06
heey mensen wanneer komt deel 4??
Zo te horen heb jij de smaak te pakken...

Morgen. Dan gaat het over Ahmed Aboutaleb(wethouder A' dam).Die is daar op vakantie.


smaak????
ik ben zeker geinteresseerd in zulke reportages!
maar dank je wel  :)
dus ik ga standaard kijken!



Je hebt gelijk, verkeerde woordkeuze...want het zijn niet echt leuke onderwerpen waarover ze berichten.

imzourenlady

Citaat van: ameziane op 13/08/2004 om 19:09:44

Je hebt gelijk, verkeerde woordkeuze...want het zijn niet echt leuke onderwerpen waarover ze berichten.

valt wel mee hoor :) wat denk je dan wat ze gaan uitzenden wat met rif en nl te maken heeft????