....... Retourtje Arrif (tv-reportage)

Gestart door Idir, 06/08/2004 om 13:39:00

miss.F.

Citaat van: Idir op 11/08/2004 om 13:40:18
Citaat van: miss.F. op 11/08/2004 om 13:23:51
[

IK heb dus deel 2 gezien over het RIAGG in Marokko. Wat mij is bij gebleven is die patient die stemmen hoorde, homo-gevoelens heeft en ook nog 'last heeft van zijn piemeltje'.
Citeer

ooh, wat zielig zeg, nou dan vind ik het terecht dat die hulpverleners hem nareizen om m bij te staan

Omdat ie hij last van zijn piemeltje heeft, bedoel je dat????

ja, maar heeft ie dat echt gezegd dan??

Ahraifi

x

miss.F.

Citaat van: Ahraifi op 11/08/2004 om 13:49:35
Wat ik vreemd vind aan al die reportages is dat ze nooit eens een normale familie filmen die gewoon op vakantie gaat in hun moederland.
Altijd heeft het met iets negatiefs te maken,uitkeringen,problemen in alle soorten,psychisch zieken,drugssmokkel doen wij dan godverdomme helemaal niks goed.

En dat van een land die fraude praktisch uit heeft gevonden.
Denk aan de bouwfraude(waar noord marokko mee opgebouwd zou kunnen worden zo hoog zijn de bedragen),clickfonds,nina brink,wietplantages(de stroom die afgetapt wordt bedraagt tientallen miljoenen)De luxemburgse rekeningen waar miljarden zwarte nederlandse euros staan,belastingfraude is hier de nationale sport.Ik kan hier nog een paar uur mee doorgaan maar dat doe ik niet.
Nee ze gaan een marokkaan achtervolgen die fraudeert met ww of wao,uit onderzoek is gebleken dat de grootste groep wao afnemers vrouwen van rond de dertig zijn die burn-out of psychische problemen claimen.WAAROM ZIJN WIJ ALTIJD DE PINEUT IN DIT LAND?

weet je dat dan nog niet: die Nederlanders zijn er goed in om met het vingertje naar anderen te wijzen, terwijl ze het zelf ook niet al te goed doen

ameziane

Citaat van: miss.F. op 11/08/2004 om 13:44:02
[

IK heb dus deel 2 gezien over het RIAGG in Marokko. Wat mij is bij gebleven is die patient die stemmen hoorde, homo-gevoelens heeft en ook nog 'last heeft van zijn piemeltje'.
Citeer

ooh, wat zielig zeg, nou dan vind ik het terecht dat die hulpverleners hem nareizen om m bij te staan

Ja, dat heeft hij echt gezegd. En de politici die zich verzetten tegen zo'n initiatief van het RIAGG zijn wat hem betreft mafkezen en kunnen ze doodvallen.

amazigh_roos

Citaat van: Idir op 06/08/2004 om 13:39:00
  Retourtje Rif 
Marokkaanse WAO-arts haalt uit naar UWV
Retourtje Rif is de titel van een serie van vijf reportages uit Marokko die de komende tijd bij Nova wordt uitgezonden. Vanavond deel één over Marokkaanse gastarbeiders die in Nederland arbeidsongeschikt zijn geraakt en met een WAO-uitkering terug zijn gegaan naar Marokko.

Bron : http://www.abin.nu/

Ja ik heb het ook gezien de dat was de eerste deel!
De tweede deel ging over marokkanen die Riaggpatienten waren en die deze zomer naar Marokko zijn gegaan ze komen uit Rotterdam! Het was echt leuk om te zien ze waren naar Alhoceima, Bni Bouyagach en Oujda enz..
En ze gaan uitbreiden het is een succes ook al is het kabinet tegen! :D

miss.F.

Citaat van: ameziane op 11/08/2004 om 16:53:43
Citaat van: miss.F. op 11/08/2004 om 13:44:02
[

Citeer

Ja, dat heeft hij echt gezegd. En de politici die zich verzetten tegen zo'n initiatief van het RIAGG zijn wat hem betreft mafkezen en kunnen ze doodvallen.

ooh jammer dat ik het niet gezien heb, ik was namelijk net te laat, maar wel zielig voor die arme man, wel knap van m dat ie ervoor uit komt

imzourenlady

haha ik heb ze gezien tot nu toe 2 vandaag komt er ook een zeker kijken!!!

amazigh_roos

Citaat van: imzourenlady op 12/08/2004 om 18:22:27
haha ik heb ze gezien tot nu toe 2 vandaag komt er ook een zeker kijken!!!

Ja klopt vandaag om 22.20 op Ned3 het gaat over de aardbeving!! Waar het geld is gebleven en de hulpgoederen dus mensen kijken :D

E3ber_Tastite

Stelletje kankerhonden die flikkers, kanker kut regering.

Sorry voor mijn taalgebruik, ik kan het niet helpen.

Sannoe

Citaat van: e3ber op 12/08/2004 om 23:02:23
Stelletje k*****honden die flikkers, k***** kut regering.

Je hebt het allemaal nog zacht uitgedrukt. Stelletje onbarmhartige dieven. Je wordt er zeer kwaat over en machteloos als je die mensen hoort en vooral die oude vrouw die voor een stukje brood moet bedelen doet je tranen vloeien.

Tikinas

Citaat van: e3ber op 12/08/2004 om 23:02:23
Stelletje k*****honden die flikkers, k***** kut regering.

precies wat ik dacht bij het zien van die reportage. Ik kan er zoooo kwaaaaaad over worden, wat een stelletje klootzakken

mara

volgens de rabat kan al het opgehaalde geld beter in de infrastructuur worden geinvesteerd, alsof het volk verantwoordelijk is voor die prehistorische wegen  :)

Ahraifi

x

E3ber_Tastite

Wordt het niet tijd voor een revolutie? Dit kan toch niet langer zo doorgaan, over 100 jaar ziitten onze kinderren nog steeds met dezelfde problemen. Wijzelf zitten al sinds 1956 in de problemen, met die fascisten.

Ahraifi

.