Waar stemmen jullie op? (in nl)

Gestart door Ahraifi, 06/08/2004 om 12:41:27

miss.F.

Citaat van: himito op 09/08/2004 om 13:49:10
Er zijn onder de allochtonen ook veel veraders,kleurlingen (Sur,Ind,Mol)die rechts denken en doen.Met andere woorden jullie Marokkanen & Turken verpesten het voor ons.Daarom zal het niets worden,er is geen eenheid!Klinkt hard maar is waar.

net zoals die marokkaanse troela en die bounty in de LPF, zulk soort mensen heb je er altijd bij zitten

Sa3ieD

Citaat van: Sa3ieD op 09/08/2004 om 12:17:44
Laatste keer partij voor de dieren.

Het regende en ik had geen zin om na te denken ;-). Nee joh, ik vond de Europese verkiezingen een lachtertje, geen een partij had een goed verkiezingsprogramma. Enige wat ze allemaal gemeen hadden is: Door de euro is alles duurder. Ja dat weet mijn reet nou ook wel maar daar kun je niets mee. Toen bleef alleen de proteststem over en toen werd t de partij voor de dieren.

miss.F.

Citaat van: Sa3ieD op 09/08/2004 om 14:28:05
Citaat van: Sa3ieD op 09/08/2004 om 12:17:44
Laatste keer partij voor de dieren.

Het regende en ik had geen zin om na te denken ;-). Nee joh, ik vond de Europese verkiezingen een lachtertje, geen een partij had een goed verkiezingsprogramma. Enige wat ze allemaal gemeen hadden is: Door de euro is alles duurder. Ja dat weet mijn reet nou ook wel maar daar kun je niets mee. Toen bleef alleen de proteststem over en toen werd t de partij voor de dieren.

hahaha, dat is grappig. Ik vind die hele EU een lachertje, ze willen ons dwingen om een eenheidsgevoel te creeren, nou dat lukt niet eens binnen de landen laat staan tussen de landen. Maar op wie heb je tijdens de 2e kamer verkiezingen gestemd?

Sa3ieD

Citaat van: miss.F. op 09/08/2004 om 14:32:53
hahaha, dat is grappig. Ik vind die hele EU een lachertje, ze willen ons dwingen om een eenheidsgevoel te creeren, nou dat lukt niet eens binnen de landen laat staan tussen de landen. Maar op wie heb je tijdens de 2e kamer verkiezingen gestemd?
Toen had ik nog geen Nederlands paspoort, maar ik zou SP stemmen of pvda in de hoop dat ze groter zouden worden dan het CDA.

himito

Wij Imazighen zijn geen eenheid,laat staan allochtonen of Nederland.

Sa3ieD

De SP opent met dat geld partij kantoren enz waar mensen die hulp nodig hebben terecht kunnen. Ik vind het wel goed van ze, zelf zou ik niet zoveel inleveren, bovendien vind ik dat die tweedekamerleden veel teveel verdienen. 3000 euro lijkt met meer dan voldoende. In dat geval zou de SP denk ik ook geen geld van haar kamerleden innemen. Die 7000 komt mooi wel uit onze zakken. Lazrak is gewoon een sukkel, hij wist dat ie t moest inleveren. Ik vind t wel een lage streek van hem. Zonder de SP zou hij dus echt never nooit een zetel hebben gehaald.

miss.F.

Citaat van: Sa3ieD op 09/08/2004 om 14:37:08
Citaat van: miss.F. op 09/08/2004 om 14:32:53
hahaha, dat is grappig. Ik vind die hele EU een lachertje, ze willen ons dwingen om een eenheidsgevoel te creeren, nou dat lukt niet eens binnen de landen laat staan tussen de landen. Maar op wie heb je tijdens de 2e kamer verkiezingen gestemd?
Toen had ik nog geen Nederlands paspoort, maar ik zou SP stemmen of pvda in de hoop dat ze groter zouden worden dan het CDA.

aha, je bent pas volwassen geworden of genaturaliseerd?

miss.F.

Citaat van: himito op 09/08/2004 om 14:38:34
Wij Imazighen zijn geen eenheid,laat staan allochtonen of Nederland.

maar eenheid is ook onmogelijk en dus moet je er ook niet naar streven anders kom je bedrogen uit

Ahraifi

Eendracht maakt macht zeggen ze dus dat moet onze fout zijn.
Als je het nagaat zijn zelfs schoenmakers verenigd in dit land.
Ons probleem is dat wij nog steeds in stamverband denken wat de nederlanders allang niet meer doen.

tosyali

Citaat van: miss.F. op 09/08/2004 om 11:30:07
Citaat van: tosyali op 09/08/2004 om 11:22:39
ik kan nog niet stemmen maar zou op PvdA stemmen, eigenlijk ivnd ik GL beter maar die krijgt toch niet veel stremmen, dus liever pvda dan CDA

in turkije zou ik waarschijnlijk op SP of BBP stemmen

heb je de ned. nationaliteit nog niet? maar ga je m wel aanvragen?

uhmm, ik ben nog geen 18;)

Ahraifi


miss.F.

Citaat van: tosyali op 09/08/2004 om 15:15:07
Citaat van: miss.F. op 09/08/2004 om 11:30:07
Citaat van: tosyali op 09/08/2004 om 11:22:39
ik kan nog niet stemmen maar zou op PvdA stemmen, eigenlijk ivnd ik GL beter maar die krijgt toch niet veel stremmen, dus liever pvda dan CDA

in turkije zou ik waarschijnlijk op SP of BBP stemmen

heb je de ned. nationaliteit nog niet? maar ga je m wel aanvragen?

uhmm, ik ben nog geen 18;)

ow, ging er vanuit dat je de leeftijdsgrens al bereikt hebt. Nou dan heb je nog genoeg tijd om na te denken, nietwaar?

tosyali

Citaat van: miss.F. op 09/08/2004 om 15:16:58


ow, ging er vanuit dat je de leeftijdsgrens al bereikt hebt. Nou dan heb je nog genoeg tijd om na te denken, nietwaar?

ja, ik hoop dat ik voor die tijd in turkije ben

miss.F.

Citaat van: tosyali op 09/08/2004 om 15:19:18
Citaat van: miss.F. op 09/08/2004 om 15:16:58


ow, ging er vanuit dat je de leeftijdsgrens al bereikt hebt. Nou dan heb je nog genoeg tijd om na te denken, nietwaar?

ja, ik hoop dat ik voor die tijd in turkije ben

wat!!!!!!!!!!!!!! ga je ons verlaten, nee toch he????

himito

Ik ben er toch voor terug gekomen,kan ook gezellig zijn!